De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Topic verdwenen ?

  1. #1

    Standaard Topic verdwenen ?

    Waarom is mijn topic verdwenen ? Was het niet gepast in General Chat ?

    http://217.115.193.93/forum/viewtopi...=628506#628506

    Het ging over CanalPlus decoder...

  2. #2

    Standaard

    Niemand van de moderatoren ?
    Topic kan toch niet vanzelf verdwenen zijn....

  3. #3

    Standaard

    Ik heb jouw thread niet verwijderd, maar degene die het wel gedaan heeft zal daar vast een goede reden voor hebben... Wat wilde je precies over een CanalPlus decoder weten?
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Heb een decoder die ook kan gebruikt worden voor Canal Digitaal. Het signaal wordt via de scart kabel naar de TV wergegeven ipv via de coax.
    De vroegere decoders gaven signaal gewoon via coax door zodat je op alle TV's canal plus kon kijken.
    Volgens verdeler kan het ook via de video langs de coax worden doorgegeven maar ik weet niet direct hoe je dit moet doen...

    Dit was ook mijn vorige vraag, dus ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen.

  5. #5

    Standaard

    Ik zou te rade gaan bij de leverancier van de decoder. Die kan je vast wel verder helpen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Ik zou te rade gaan bij de leverancier van de decoder. Die kan je vast wel verder helpen.
    Tja, ik zal dat es proberen...

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het de moeite niet om een nieuwe thread te openen, maar waar is mijn verkooptopic gebleven?

    Ik had hem al een tijd niet ge-upt, maar ik heb hem expres in mijn signature gezet, zodat ik ernaar kan verwijzen bij bijvoorbeeld ruiltopics.

    Ook bij Afgehandelde Tansacties kon ik hem niet vinden (want dan kon ik in ieder geval het geheel in een nieuw topic copy/pasten)


  8. #8

    Standaard

    Timothy de kans is groot dat er al een maand niet meer gereageerd is in je verkoopthread, is dit het geval dan is ie verwijderd.
    Verkoopthreads die langer dan een maand open staan en niet meer in gereageerd worden zullen verwijderd worden (staat ook in de regels).

  9. #9

    Standaard

    Maar waarom gaan deze dan niet naar Afgehandelde Transacties? (Terwijl bijv. verlotingen daar wel staan, en daar heb je "niets" aan)

    Ik wil namelijk best een nieuwe thread openen, maar dan was het makkelijk als ik alles kon knippen / plakken...

    En ik dacht dat ik juist goed bezig was door niet elke week te uppen :wink:

    Maar bedankt voor de uitleg, ik zal volgende keer eerst even de regels raadplegen. Misschien kunnen jullie nog eens kijken of het mogelijk is dat ipv verwijderen de threads bij Afgehandelde Transacties komen? (als dat niet te druk wordt, of teveel regelwerk in beslag neemt)


  10. #10

    Standaard

    Maareuhm... is de thread nog ergens in een archief te vinden? Dan wil ik hem namelijk "uppen", ofwel: terug in de TKA sectie.


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Maareuhm... is de thread nog ergens in een archief te vinden? Dan wil ik hem namelijk "uppen", ofwel: terug in de TKA sectie.
    Je zou dan even contact moeten opnemen met een "beheerder" maar ik denk dat als je een nieuwe verkoopthread aanmaakt sneller gaat.

  12. #12

    Standaard

    Helaas niet zoals ik het had opgezet Ik had ze op imageshack staan en die links weet ik echt niet meer...

    Maar er zit helaas niets anders op (hoewel ik hoop dat een "beheerder" (geen idee wie dit zijn, niet alle crewleden blijkbaar?) dit leest en er iets aan kan doen).


  13. #13

    Standaard

    Helaas... Als een thread werkelijk is verwijderd, dan is ie niet meer terug te halen. We hebben in ieder geval geen "achterkamertjes archief"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •