De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard .srt (ondertieteling) bestand aan DVD toevoegen

    Hoi allemaal,

    Ik heb een *.srt bestand en een gewone DVD (vob).
    De ondertieteling wil ik gebruiken als bijschrift voor vakantie video's. Maar nu heb ik een losse *.srt file gemaakt (met notepad) en die wil ik nu in de vobjes rippen.

    Hoe moet ik dit doen?

    al vast bedankt
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #2

    Standaard

    Je wilt iets *IN* de vobs *rippen* ?

    Ik ben bang dat ik totaal nix van je post snap, probeer het nog eens zou ik zeggen.

    Zoals ik het nu begrijp :

    - Je hebt een DVD ge-authored (immers, je hebt VOBs zeg je)

    - Je hebt een ondertiteling gemaakt

    Bovenstaande 2 wil je samenvoegen tot 1, zodat je subs in je vakantie filmpje hebt.
    Gezien het feit dat het je eigen materiaal is, heb je de originele DV/M2V/AVI/whatever nog in je bezit.

    Author hier opnieuw een DVD van, en importeer deze keer ook gewoon de subs erbij (elk christelijk authoring pakket ondersteund dat).
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Je wilt iets *IN* de vobs *rippen* ?

    Ik ben bang dat ik totaal nix van je post snap, probeer het nog eens zou ik zeggen.

    Zoals ik het nu begrijp :

    - Je hebt een DVD ge-authored (immers, je hebt VOBs zeg je)

    - Je hebt een ondertiteling gemaakt

    Bovenstaande 2 wil je samenvoegen tot 1, zodat je subs in je vakantie filmpje hebt.
    Gezien het feit dat het je eigen materiaal is, heb je de originele DV/M2V/AVI/whatever nog in je bezit.

    Author hier opnieuw een DVD van, en importeer deze keer ook gewoon de subs erbij (elk christelijk authoring pakket ondersteund dat).
    Ja zo iets ja. Ik heb een ondertiteling spoor. VOBjes, geluidsspoort appart (uit de vobjes) en beeld appart als m2v maar dat kan ook als d2v.

    Nu wil ik het ondertiteling spoort er aan TOEVOEGEN, welke sofware heb ik nodig en hoe doe ik dat dan met die software. Ik heb o.a. ReelDVD.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •