De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD-ROM content, hoe?? (LOTR:FOTR)

    Hallo!

    Met de DVD "Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, Extended Edition" schijn je toegang te kunnen krijgen tot wat exclusieve online features. Maar het lukt me maar niet.

    Als DVD player gebruik ik PowerDVD XP 4.0. Ik heb Inter Actual Player (2.04) geinstalleerd en bij andere DVD's krijg ik wel toegang tot de DVD-ROM features, maar bij bovenstaande DVD niet.

    Het volgende schermpje zou tevoorschijn moeten komen:


    Wie is dit wel gelukt en hoe?

    Groeten,
    Sander

  2. #2

    Standaard

    Ik geraak ook niet tot dit scherm, als ik het boekje erbij neem staat het erook niet in om bij die online features te komen.

  3. #3

    Standaard dvd-rom features niet voor regio 2??

    Ik las ergens dat deze dvd-rom features alleen voor regio 1 dvd's (in elk geval niet voor regio 2 dvd's) beschikbaar zijn. Kan iemand dit bevestigen?
    (Mocht het zo zijn, waarom zouden ze dit gedaan hebben? Lijkt me een kleine moeite dit ook op regio 2 dvd's beschikbaar te stellen.)

    Sander

  4. #4

    Standaard

    Ik heb net effe de eerste disc verkend en er staat inderdaad geen DVD-ROM content op.

    Het is trouwens niet zo gek dat de DVD-ROM extra´s niet 1:1 worden overgezet, ten eerste kan het met schijfruimte te maken hebben, ten tweede is het mogelijk dat er geen internationale rechten zijn vrijgegeven voor deze extra´s.

  5. #5

    Standaard

    Misschien kan er iemand die de R1 versie heeft eens kijken?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •