De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Southern Comfort R2 blaf release van Bridge!

    Ik hoop dat er meer liefhebbers zijn van deze film, want als je de review leest op http://www.dvd-home.nl/ wordt je als film/dvd fan er weer niet vrolijk van. De film blijkt zo van video-band op DVD gezet te zijn. terwijl regio 1 toch op z'n mist 1.85:1 anamorf op schijf gezet.



    Dus voor de gene die bij bridge wil klagen is hier het E-mail adres:

    Simone.GijsbersvanWijk@bridge-entertainment.nl

    Ik heb mijn beklag al gevoerd.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #2

    Standaard

    Hier nog een quote uit de nieuwsbrief van Ro-Disc over Bridge

    Bridge klantgericht?


    De afgelopen week vroeg Bridge Entertainment naar de mening van klanten omtrent de presentatie van hun produkten.
    Op zich natuurlijk een prima initiatief. Iets wat in deze handel nauwelijks tot niet gebeurt. Onder klanten wordt echter niet de consument bedoeld, maar winkelketens.

    Een aantal jaar geleden nam Bridge Enterntainment als één van de eersten het initiatief om naar hun klanten te luisteren. Deze klanten vonden met name de miniseries van Bridge een te waardevolle uitstraling hebben. De hoezen hadden toendertijd namelijk een mooie, gedetailleerde fantasievolle foto met een klassieke miniserie-stempel om de lange speelduur aan te geven. Hierdoor vonden de grote afnemers van Bridge, dat de consument waarschijnlijk er onterecht van uit ging, dat hier ook een duur prijskaartje aan zou hangen. Op de hoezen moest groot bovenaan 'EXTRA LANGE SPEELDUUR' komen te staan en voor de zekerheid onderin ook nog 'MINISERIE 3 UUR'. De leeftijdskeuring moest nadrukkelijker aanwezig zijn, zodat iedereen kon zien, dat de hele familie kan meegenieten. De consument kan in ieder geval aan een zo goedkoop mogelijk uitziende DVD-hoes zien, dat de prijs ook wel laag zal zijn.
    Niet lang daarna kwam Warner Home Video met een fikse (in eerste instantie non-removable) BEST BUY sticker, waarmee men taktisch de belangrijkste gedeeltes van het artwork wist te bedekken. Als de klant maar herkent, dat het goedkoop is. Gelukkig zijn ze tegenwoordig verwijderbaar.
    Fox gaat nu een stap verder door geen stickers meer te plakken en hun Big Deal-symbool in het artwork te laten drukken.

    Een voordelige uitstraling kan ook gehaald worden door een goedkoop doosje te gebruiken. Het afraffelen van de tekst op de inlay laat de consument ook weten, dat we met een niet serieus genomen produkt te maken hebben. Taal- en tikfouten komen de laatste maanden opvallend vaak voor. Zelfs bij grotere Hollywood maatschappijen. Hoogtepunt vind ik persoonlijk de voorkant van Grosse Point Blank een paar jaar geleden: "Galgenhulor met een huurloordenaar, de vrouw die hij achterliert en een reunie."
    Over de technische details zwijg ik maar.

    Bovenop de bovenstaande ontwikkeling vroeg Bridge zich afgelopen week af of het niet meer verpakken (sealen) van DVD's een mogelijke vooruitgang zou zijn. Dit naar aanleiding van de vraag van ketens, die de DVD's toch uithoezen. Waarom iets verpakken als je de verpakking er toch weer afhaalt?

    Persoonlijk ben ik hier fel op tegen. De grote ketens mogen namelijk alles terugsturen en als er geen verpakking meer omheen zit, is er ook geen controle meer op (door bijvoorbeeld winkelpersoneel) beschadigde, gebruikte DVD's, uitgeleend of zelfs verhuurd. Er is hierdoor wel een veel grotere uitwisselbaarheid mogelijk en dus meer afzetmogelijkheden, maar dat komt de staat van het produkt natuurlijk niet ten goede.
    Helaas gebeurt het nu ook, dat geretourneerde DVD's net zo makkelijk herseald worden, maar dan vindt er tenminste nog enigszins een controle plaats en moeten ze er moeite voor doen.(gggrrr...)
    Los van dat retourgedoe zou je als klant er altijd van uit moeten kunnen gaan, dat je een splinternieuw gekocht produkt koopt. In de winkel Ro-Disc wordt voornamelijk van dummies gebruik gemaakt, maar hier wordt helaas niet door elke uitgever (waaronder Bridge) meewerking aan verleend.

    Het steeds verder degraderen van DVD naar een wegwerpprodukt maakt weer het onderscheid met gebrandde DVD's kleiner. Wat is de waarde van een Wibra-DVD ten opzichte van bijvoorbeeld zelf gebrandde DVD's? Downloaden gaat ook in toenemende mate sneller en makkelijker. Terminator 3 was in dezelfde week op DVD verkrijgbaar met Nederlandse ondertiteling als toen deze in de bioscoop ging draaien. (voor alle duidelijkheid: niet bij ons te koop!).

    Misschien beseffen de Nederlandse DVD-jongens, dat door de toename van het downloaden en het uitwisselen van zelf gebrandde DVD's op (korte?) termijn alles toch een verloren zaak is. Net als nu in de CD-branche.
    Why bother???
    Ik vraag het me af...

    Misschien is het een keer verstandig, dat een partij als Bridge voor de verandering is naar de uiteindelijke klant (de consument) luistert en niet naar commerciele ketens. Wellicht kunt u uw gedachtengang delen door een mailtje naar Bridge te sturen: Bridge
    Hopelijk geeft dat Bridge meer inzicht in de consumentenmarkt, waardoor men 'echt' klantgericht beslissingen kan nemen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard

    Een van m'n favoriete films, al was het alleen al om de geweldige soundtrack van Ry Cooder.

    Dit is zonder enige twijfel de meest beroerde DVD-uitgave allertijden. Het kan ECHT niet slechter en ze zijn zelfs in staat gebleken om de soundtrack helemaal om zeep te helpen.

    Een eeuwigheid geleden heb ik deze film ooit 's op VHS opgenomen, werd toen uitgezonden door het voormalige FilmNet. We praten dus over een opname van zo'n 15 tot 20 jaar geleden. Ik heb 'm van de week 's opgezet en de kwaliteit van deze oude opname wint 't met vlag en wimpel van de DVD-release.

    KOOP DIT WANPRODUCT NIET!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Dit is zonder enige twijfel de meest beroerde DVD-uitgave allertijden. Het kan ECHT niet slechter en ze zijn zelfs in staat gebleken om de soundtrack helemaal om zeep te helpen.
    Ik kan dit alleen maar beamen, Ronald!
    Ik kocht deze release vorige week bij vanL en kwam écht van een koude kermis thuis (al was de prijs nog zo laag). Ook ik had hem ooit opgenomen op VHS en inderdaad: de kwaliteit van die opname is nog beduidend beter dan de DVD-release.
    Shame on Bridge Entertainment
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik had deze dvd kortgeleden nog in handen, maar ik zag dat de ratio 4:3 was. Dat was voor al een reden om hem te laten liggen, maar nu ik dit allemaal heb gelezen ben ik helemaal blij dat ik hem niet heb gekocht. Wat is het toch jammer dat een mooie film als deze (met inderdaad een meesterlijke soundtrack van Ry Cooder!) zo belabberd te koop wordt aangeboden. Ik zou deze film echt heel graag in mijn verzameling willen hebben, maar dan moet er eerst een fatsoenlijke regio 2 versie van uitgebracht worden.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #6

    Standaard

    Ik overweeg serieus een klacht in te dienen (op prive-titel) bij Bridge.
    Baal je ook van deze release laat dan alhier je naam (voor- en achternaam) en je woonplaats achter. Vervolgens zal ik 'uit naam' van de betreffende forummers een algehele (en onderbouwde) klacht schrijven.

    Einddatum om je 'aan te sluiten': 20 augustus.......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  7. #7

    Standaard

    Dat is een mooie: Als FILMMAATSCHAPPIJ een dvd uitbrengen, die is geript van vhs.

    Zelfs in Azie worden dvd's van Star Wars ofzo uitgebracht, die zijn gedestileerd uit een LD. Op deze wijze geeft Bridge eigenlijk indirect aan dat je beter op elke andere wijze een beter product kan halen dan dat van hun.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik overweeg serieus een klacht in te dienen (op prive-titel) bij Bridge.
    Baal je ook van deze release laat dan alhier je naam (voor- en achternaam) en je woonplaats achter. Vervolgens zal ik 'uit naam' van de betreffende forummers een algehele (en onderbouwde) klacht schrijven.

    Einddatum om je 'aan te sluiten': 20 augustus.......
    Ik heb al een klacht mail geschreven naar het bovenstaand E-mail adres, dus ik hoop dat ze reageren.

    Op deze manier wordt je toch gewoon gedwongen om je spullen uit het buitenland te halen.

    Bridge staat eigenlijk al gewoon bekend om zijn matige tot zéér matige uitgavens, het mooie zou zijn dat iedereen (DVD-Sites en DVD bladen) die een DVD van Bridge krijgt aangeboden om te reviewen gelijk die zooi weer terug moeten sturen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •