Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard OHNEE remake van mary poppins..

    Ahh gadver, ik las net ergens dat er een remake komt van mary poppins met Queen latifa als mary.. Die hoef ik dus echt nooit van zn nimmer te zien, wat een dom wijf is dat... Ik hoop dat die remake niet doorgaat..

  2. #2

    Standaard

    OMG
    Origneel is leuk maar of het nu beter wordt, ik betwijfel het.
    Hopen dat dat paraplutje haar houdt, want volgens mij heeft ze niet zo'n lijfje als de orginele mary.....
    Mijn DvD's

  3. #3

    Standaard

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    RRRRRRRRRRRRRRRR
    GGGGGGGGGGGGGGGGGG
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Neem me niet kwalijk.....liet me even gaan
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #4
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Remakes kunnen soms leuk uitpakken, maar van klassiekers moet je afblijven. Ik ben geen Poppins-fan, maar Latifah als Poppins? Oh boy......

  5. #5

    Standaard

    Ik krijg visioenen dat dit uit de New Line Cinema koker komt :wink:

  6. #6
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    dit bericht is een hoax dus iedereen kan gerust op zijn beide oren slapen, er komt geen remake :P
    dit werd al uitvoerig besproken op de disney forums...

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hamilcar54
    dit bericht is een hoax dus iedereen kan gerust op zijn beide oren slapen, er komt geen remake :P
    dit werd al uitvoerig besproken op de disney forums...
    Daar kom ik niet zo vaak (nooit, dus). Thanx, wat een opluchting!

  8. #8

    Standaard

    Remakes zijn een teken van fantasieloosheid... Maar let op, ooit komt dit Hollywood duur te staan. Wat de filmkijkers mogen nu dan wel zo gek zijn om naar allerlei rommel te gaan gebaseerd op concepten van gamefigures en striphelden, vervolgen op kaskrakers en remakes van geweldige klasiekers, maar ooit houdt het op!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hamilcar54
    dit bericht is een hoax dus iedereen kan gerust op zijn beide oren slapen, er komt geen remake :P
    dit werd al uitvoerig besproken op de disney forums...
    Ik ben zo vreselijk blij met dit bericht, iemand enig idee hoe je een beademingsapparaat weer uitzet? :wink:
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    ooit komt dit Hollywood duur te staan. Wat de filmkijkers mogen nu dan wel zo gek zijn om naar allerlei rommel te gaan gebaseerd op concepten van gamefigures en striphelden, vervolgen op kaskrakers en remakes van geweldige klasiekers, maar ooit houdt het op!
    Da's naief. Zo lang er geld mee te verdienen valt, blijven ze die koers varen. En er blijft altijd publiek voor remakes en vervolgen, ook al zijn die in 9 van de 10 gevallen minder interessant dan de dan de originele films.
    Met films die gebaseerd zijn op stripfiguren, spellen en aanverwante bronnen heb ik overigens niet zo'n moeite. Menig goede film is al sinds jaar en dag (losjes) gebaseerd op boeken, toneelstukken, mythologieën en historische gebeurtenissen. Strips en spellen zijn alleen maar uitbreidingen van bronmateriaal. Niet dat de originaliteit er vanaf druipt, maar ga maar eens na hoeveel Shakespeare-stukken verfilmd zijn (517 writing-credits op IMDB voor de heer William Shakespeare). De meeste stukken zijn zelfs meerdere keren verfilmd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hamilcar54
    dit bericht is een hoax dus iedereen kan gerust op zijn beide oren slapen, er komt geen remake :P
    dit werd al uitvoerig besproken op de disney forums...
    *Gaat liggen...ligt maar op 1 oor...probeert uit alle macht...maar weet niet hoe hij op twee oren moet liggen... :P*

    Wel zeer opgelucht dat dit een hoax is...moet er inderdaad niet aan denken dat ze van die klassieker een remake zouden maken..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  12. #12

    Standaard

    In principe is er ook niets mis met vervolgen.

    Het is toch leuk om weer avonturen mee te kunnen maken van jouw favoriete filmhelden.

    Er zijn genoeg films waarvan de vervolgen/remakes goed en/of vermakelijk waren.

    Kijk maar naar bijven dit is een persoonlijke mening he)
    Lord of the Rings (ok is een trilogie maar het blijven vervolgen)
    Harry Potter (gewoon leuk)
    Star Wars (Toch ook de nieuwe ja)
    Evil dead reeks (KWAM DAAR NOU MAAR EEN DEEL 4 VAN!!!!!! )
    Matrix (tja ook een trilogie (net als ook SW trouwens)
    Star Trek (toch altijd weer leuk)
    Nightmare on Elm street (ok er zitten een paar missers tussen)
    Night, Day en Dawn of the Dead
    Escape from New York en LA
    remake van the Blob
    remake van Ringu (the Ring)
    the Thing (remake)
    de 2 Conan films (ja die met Arnold)
    Terminator (3e nog niet gezien)
    Indiana Jones (4e on its way )
    Back to the future
    Lethal weapon

    Uitteraard zijn er ook missers
    Halloween
    Friday the 13th
    Texas chainsaw massacre
    Gremlins
    Neverending story



    En er is vast nog veeeeeeeel meer goeds en slechts

    Maar van mij mogen ze altijd een poging doen hoor

  13. #13

    Standaard

    Ja maar basset, er is wel een verschil tussen vervolg films en remakes hoor... Een remake is diezelfde film, maar dan in een nieuw jasje...een vervolg...ja dat hoort nu eenmaal in die reeks films...en Lord of the Rings, da's eigenlijk een lange film van ongeveer 9 uur maar dan maar verdeeld over 3 films omdat een film van 9 uur niet in de bios wordt gedraaid..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  14. #14

    Standaard

    nog een goed vervolg: Ghostbusters II (ik vond hem minstens zo goed als deel 1)

  15. #15

    Standaard

    Het was ook meer een reactie op Gerben hoor.

    En er staan 2 (herstel) 3 remakes tussen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Het was ook meer een reactie op Gerben hoor.

    En er staan 2 (herstel) 3 remakes tussen
    Misschien een idee om dan te quoten?
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drakenpuppy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Het was ook meer een reactie op Gerben hoor.

    En er staan 2 (herstel) 3 remakes tussen
    Misschien een idee om dan te quoten?
    Niet als je maar een paar berichtjes hoeft te lezen!!!!! :x


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Evil dead reeks (KWAM DAAR NOU MAAR EEN DEEL 4 VAN!!!!!! )
    LOL... Nou, misschien niet in de vorm zoals je zou hopen, maar ik las op dark horizons dat New Line met het volgende in de kop zit:

    Freddy vs Jason vs ASH!!..

    KAN leuk zijn, maarja ik heb Freddy vs Jason nog niet gezien (Ohh hopelijk komt die in de sneak..) dus ik kan niet zeggen of het ook echt leuk zal zijn..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    In principe is er ook niets mis met vervolgen.
    Ik ben ook tegen vervolgen, net als Gerben ik ben het ook met hem eens dat ze fantasieloos zijn, Maak dan eens iets origineels...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Lord of the Rings (ok is een trilogie maar het blijven vervolgen)
    Matrix (tja ook een trilogie (net als ook SW trouwens)
    En uit de hele lijst die je noemde vind ik alleen vervolgen van deze 2 niet erg en dat zijn eigenlijk geen vervolgen te noemen. Want beiden zijn geschreven als Trilogy. En dus niet later nadat de film een succes was, maar snel een slecht 2e deel uitgeven met dezelde naam en een '2' erachter... :wink:
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ee nremake van een film komt vaak voort uit het feit dat er een hele goede film is die niet in Amerika gemaakt is. Dat betekend ondertitels wat weer betekend dat Amerikanen moeten lezen en de gemiddelde Amerikaan vindt dat best moeilijk, dus opnieuw maken in hun eigen taal. Dan verbeteren zij of moderniseren zij het script (= lees meestal verpesten) en verfilmen het. waarna zij meestal de troep verkopen over de hele wereld omdat nu eenmaal de hollywoodfabriek de filmindustrie domineert.
    Als men zoals in Korea hun eigen produkt voortrekt, zit onmiddellijk die Bushmeister namens Hoolyweed te dreigen met economische sancties. Er zijn zo van die dagen dan snap ik de afkeer van veel landen en hun inwoners jegens de VS, helaas veel vaker als mij lief is.

    Een ander soort remake is de nieuwe versie voor de nieuwe generatie, voor de een heiligschennis voor de nieuwe generatie beter te pruimen omdat er meer tempo inzit en minder verhaal (=nadenken). Mijn excuses aan de demigod Burton maar zijn Planet of the Apes heeft goede ideen maar is een drol.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    In principe is er ook niets mis met vervolgen.
    Ik ben ook tegen vervolgen, net als Gerben ik ben het ook met hem eens dat ze fantasieloos zijn, Maak dan eens iets origineels...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    Lord of the Rings (ok is een trilogie maar het blijven vervolgen)
    Matrix (tja ook een trilogie (net als ook SW trouwens)
    En uit de hele lijst die je noemde vind ik alleen vervolgen van deze 2 niet erg en dat zijn eigenlijk geen vervolgen te noemen. Want beiden zijn geschreven als Trilogy. En dus niet later nadat de film een succes was, maar snel een slecht 2e deel uitgeven met dezelde naam en een '2' erachter... :wink:
    The Matrix had nooit een deel 2 en 3 gehad als deel 1 geen succes was geweest. De star wars films zijn ook als trilogie geschreven, alleen ook daar was geen 2e en 3e van gekomen als het geen succes was geweest.

    Dat je vervolgen fantasieloos vind moet je uiterraard zelf weten, maar ik neem dan ook aan dat je geen series volgt op tv wat precies hetzelfde is maar dan met een lager budget. Of strips, waar ook meerdere delen van uitkomen.

    Nee hoor, ik heb niets tegen vervolgen omdat die juist leuk kunnen zijn.
    En als ze goed gemaakt worden mogen ze van mij komen hoor.
    Ik vind de 3 evil dead films bijvoorbeeld gewoonweg geniaal.

  22. #22

    Standaard

    Poppins met Matrix-effecten.... ik kan niet wachten
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  23. #23

    Standaard

    Remake Remake Remake Remake Remake Remake Remake Remake

    verzin zelf eens wat

  24. #24

    Standaard

    Moet ik hier echt serieus op gaan reageren?
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  25. #25

    Standaard

    ik bedoel die film makers zoude eens wat kreatiever moetten zijn er zijn genoeg goede skripts
    waarom al die remake's??

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •