Pagina 16 van 36 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #376

    Standaard

    Dit hele project doet me vrij weinig en ik vind de trailer ook niet echt bijzonder. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een regisseur als McG er een goede film van maakt. Ondanks de aanwezigheid van talent als Christian Bale, Helena Bonham Carter, Bryce Dallas Howard en (mogelijk) Josh Brolin. Zelfs de beste acteurs maken soms verkeerde keuzes (zie Edward Norton in The Incredible Hulk).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  2. #377

    Standaard

    TERMINATOR!

    Oh sorry, ik heb net The Terminator, Terminator 2: Judgement Day, Terminator 3: Rise of the Machines & Terminator: the Sarah Connor Chronicles nog eens gezien dus ik heb even niks anders aan mijn hoofd. Zit midden in een Terminator obsessie.

    De teaser zegt natuurlijk niet echt veel. Maar ik vind het best een goede indruk maken. Christian Bale lijkt mij nog steeds een prima acteur voor John Connor. En de teaser geeft een best wel creepy indruk. Ik ben enthousiast. Ergens is het jammer dat Schwarzenegger er niet meer bij is. Maar hij heeft al in 3 films mogen schitteren als de Terminator. Dus ik kan er wel mee leven.

    Bovendien wordt dit toch een ander soort film triologie. Het zal nu volledig draaien om de toekomstige oorlog. Het concept van de 'uitroeier' en 'beschermer' die het in het verleden uitvechten is er niet meer. Dat hebben ze in T1, T2, T3 en T:SCC al genoeg uitgemolken.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  3. #378

    Standaard

    Ik weet nog altijd niet wat ik er van moet denken. De aanwezigheid van Christian Bale geeft heel wat hoop omdat hij meestal goede projecten uitkiest, maar ik hoop dat hij dan ook veel screentime heeft zoals uit de teaser trailer mag blijken (uit eerdere "lekken" dacht ik begrepen te hebben dat zijn rol in deze eerste film van de nieuwe trilogie vrij beperkt zou zijn, maar het kan zijn dat ze ondertussen een andere richting zijn uitgegaan).

  4. #379

    Standaard

    Gaaf

    Je ziet niet veel, maar wat je ziet ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen.

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Gaaf

    Je ziet niet veel, maar wat je ziet ziet er wel gelikt uit moet ik zeggen.
    Vind ik dus ook. Teaser smaakt zeker naar meer.......
    Ik ben blij dat Arnold niet meedoet, die man heb ik wel genoeg gezien.

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    zie Edward Norton in The Incredible Hulk
    Ik heb The Incredible Hulk zelf nog niet gezien, maar wat ik van de reacties op het forum hier heb begrepen doet hij het toch helemaal niet slecht als Bruce Banner...

    Zelf vind ik de teaser van Terminator 4 best goed, hopelijk krijgt Bale inderdaad meer screentime dan voorheen gedacht.

  7. #382

    Standaard

    Heb ook de teaser gezien. Het smaakt naar meer. Zeer goede sfeerschepper.
    Als de CGI goed gedaan is dan is het voor mij goed.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Ik heb The Incredible Hulk zelf nog niet gezien, maar wat ik van de reacties op het forum hier heb begrepen doet hij het toch helemaal niet slecht als Bruce Banner...
    Ik heb het ook niet over zijn acteren (wat trouwens voor Edward Norton begrippen niets speciaals is), maar ik begrijp gewoon echt niet wat hij in het script zag... Het was gewoon een slap excuus om twee monsters op elkaar in te laten rammen... Volgens mij dacht Norton na het zien van de film hetzelfde, aangezien hij geen interviews e.d. wilde geven... Overigens voor een uitgebreidere uitleg, zie mijn post in dat specifieke topic.

    Nu weer on-topic: Ik kan mij dus ook niet voorstellen dat McG van Terminator 4 een film maakt dat voor acteurs interessant is. Maar misschien zien Bale en co er wel degelijk iets geniaals in (behalve een smak geld) en bewijzen ze mijn ongelijk...
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 17-07-2008 om 18:04
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dull! Arnold hoeft niet in elke terminator te zitten...


    We zitten hier op een film forum he? Je hebt toch de 1e drie Terminator films gezien denk ik?

  10. #385

    Standaard

    De regisseur heeft inderdaad niet echt een gouden reputatie. De films die hij heeft geregisseerd, en dit zijn er nogal weinig, zijn niet al te bijzonder. En de films die hij allemaal heeft geproduceerd zijn grotendeels flops. Maar eerlijk is eerlijk, deze Terminator Teaser belooft wel wat.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  11. #386

    Standaard

    Volgens de lokale Canadese krant Clinton News-Record zal de voormalige bodybuilder Roland Kickinger de cyborg T-800 (Cyberdyne Systems model 101) spelen in Terminator Salvation. Kickinger treedt daarmee in de voetsporen van Arnold Schwarzenegger, die de T-800 vertolkte in de originele The Terminator uit 1984.



    Over zijn rol in T4 zegt Kickinger dat hij het personage van Schwarzenegger speelt, maar dan 20 jaar eerder. "We zullen zien hoe de Terminator tot stand kwam. Er is een erg krachtige scène in de film, waarin John Connor voor het eerst de Terminator ontmoet, zonder te weten dat hij met een slechterik te maken heeft."

    Roland Kickinger speelde eerder in 42 afleveringen van de tv-serie Son of the Beach, een parodie op Baywatch. In het voor oktober geplande Disaster Movie zal hij de Hulk vertolken. Kickingers officiële website kan hier bekijken. Terminator Salvation wordt op 4 juni 2009 in Nederland gereleased.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 18-07-2008 om 17:26 Reden: foto toegevoegd ;)

  12. #387

    Standaard

    Ik neem aan dat hij niet hetzelfde model speelt. Niet letterlijk het model 101 type. Maar een ander model zoals de 102 of 103. Met hetzelfde Endoskeleton als Schwarzenegger. De T-800.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  13. #388

    Standaard

    Bale kiest altijd goede scripts uit en heeft in Equilibrium en Batman al bewezen een goede actieheld te kunnen zijn. De trailer doet me nog niet zoveel, maar ik vertrouw op Bale's beoordelingsvermogen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #389

    Standaard

    Nieuwe pic:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  15. #390

    Standaard

    Cool, er is een grotere versie van op Worstpreviews.com.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  16. #391

  17. #392

    Standaard

    Nice, zojuist een terminator aan gort geknald.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #393

    Standaard

    Op die foto ziet Bale er echt enorm cool uit

  19. #394

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Nice, zojuist een terminator aan gort geknald.
    Eerder een complete helicopter op z'n hoofd geplaatst
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  21. #396

    Standaard

    Het valt me pas op bij een vijfde herkijkbeurt maar die teaser trailer lijkt eigenlijk wel erg op de eerste trailers van Transformers (die gestoorde beelden doen denken aan de trailer met de Mars Explorer, dat laatste beeld met Bale achter wie een grote Terminator opduikt lijkt sterk op Tyrese Gibson die in de woestijn op de vlucht is voor een Transformer). Niet dat ik het erg vind ofzo, maar het viel me ineens wel op

  22. #397

    Standaard

    http://rss.warnerbros.com/terminatorsalvation/

    Volgens deze site zijn ze al halverwege met filmen
    Wat gaat dat snel tegenwoordig.

  23. #398

    Standaard

    Op de Comic Con heeft McG aangegeven dat de film gewoon R rated wordt en de trailer komt voor de nieuwe James Bond! Can't wait


  24. #399

    Standaard

    McG heeft aangegeven dat ze eerst kijken hoe de film uitpakt en zich dan later wel zorgen maken om de rating. Deze kan een R of PG13 krijgen, maar ik verwacht een PG13. Ze willen de fans nu gewoon wat stil houden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #400

Pagina 16 van 36 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •