Pagina 30 van 36 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Hmmm toch zeggen ze bij The Digital Bits dat Lightstorm 'm heeft goedgekeurd... verder maakt het mij ook niet uit hoor En al jaren een HD master op de plank van The Abyss... Dan liever inderdaad een nieuwe scan want daarin zijn de technieken ook een stuk verbeterd. Eerst maar eens zien wanneer ze denken dat uit te brengen... 'tis nogal erg stil rond The Abyss BluRay Da's wel een insta-buy voor mij ben ik bang...
    Lightstorm is van James Cameron dus hij heeft hem ongetwijfeld, direct of indirect, goedgekeurd .
    Maar ik heb inderdaad eerst de BD van The Abyss, die DVD is (wat de film betreft) nooit geweldig geweest.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #727

    Standaard

    Ik heb me opgegeven voor de voorpremiere voor de drive-in in de ArenA, hopelijk gaat dat lukken...

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Ik heb me opgegeven voor de voorpremiere voor de drive-in in de ArenA, hopelijk gaat dat lukken...
    Veel plezier! Ik heb toch meer zoiets van: als ik naar de bios ga wil ik kwaliteit in zowel beeld en geluid ... ik verwacht dat dat een beetje achtergesteld zal zijn bij een drive-in... Maar het zal zeker een mega-ervaring zijn.

  4. #729

    Standaard

    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Veel plezier! Ik heb toch meer zoiets van: als ik naar de bios ga wil ik kwaliteit in zowel beeld en geluid ... ik verwacht dat dat een beetje achtergesteld zal zijn bij een drive-in... Maar het zal zeker een mega-ervaring zijn.
    geluid gaat volgens mij via de FM frequentie dus zal voornamelijk aan je eigen installatie in je auto liggen en die zit bij mij wel goed. Beeld zal wel wennen zijn, ben nog nooit in een drive-inn geweest. Nog niets gehoord trouwens.......

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    geluid gaat volgens mij via de FM frequentie dus zal voornamelijk aan je eigen installatie in je auto liggen en die zit bij mij wel goed. Beeld zal wel wennen zijn, ben nog nooit in een drive-inn geweest. Nog niets gehoord trouwens.......
    Aangezien ik voor een stoplicht al schuin in me auto moet zitten om te zien of het licht verspringt (lang zijn + verlaagde Colt '97 = slechte combi) is dit niet weggelegd voor mij. Ik ga wel lekker in een bios stoel zitten

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Veel plezier! Ik heb toch meer zoiets van: als ik naar de bios ga wil ik kwaliteit in zowel beeld en geluid ... ik verwacht dat dat een beetje achtergesteld zal zijn bij een drive-in... Maar het zal zeker een mega-ervaring zijn.
    Oude tuschinsksi a'dam, munt a'dam, arena en op leidseplein, allemaal bioscopen waarvan ik nooit echt het idee had "whoa dat geluid is goed zeg!" Allemaal standaard rechttoe rechtan geluid met veel herrie.. en kabaal. Hard alleen is absoluut niet mooi.

    Maar waar wel. tips?

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Aangezien ik voor een stoplicht al schuin in me auto moet zitten om te zien of het licht verspringt (lang zijn + verlaagde Colt '97 = slechte combi) is dit niet weggelegd voor mij. Ik ga wel lekker in een bios stoel zitten
    dat kan ik me dan wel voorstellen. Geen verlaagde Civic trouwens ?

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schenkstroop Bekijk bericht
    Oude tuschinsksi a'dam, munt a'dam, arena en op leidseplein, allemaal bioscopen waarvan ik nooit echt het idee had "whoa dat geluid is goed zeg!" Allemaal standaard rechttoe rechtan geluid met veel herrie.. en kabaal. Hard alleen is absoluut niet mooi.

    Maar waar wel. tips?
    Cinemec Ede


  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schenkstroop Bekijk bericht
    Oude tuschinsksi a'dam, munt a'dam, arena en op leidseplein, allemaal bioscopen waarvan ik nooit echt het idee had "whoa dat geluid is goed zeg!" Allemaal standaard rechttoe rechtan geluid met veel herrie.. en kabaal. Hard alleen is absoluut niet mooi.

    Maar waar wel. tips?
    Qua geluid is ArenA IMAX best aan te horen hoor. De grote zalen in DeKuip, Schouwburgplein, Scheveningen, DeMunt zijn naar mijn beleving ook best te doen. Naar mijn beleving best wel wat directionele audio waar te nemen als je een beetje je best doet en niet teveel gestoord wordt door popcorn vretende varkens of gillende pubers .

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Schenkstroop Bekijk bericht
    Oude tuschinsksi a'dam, munt a'dam, arena en op leidseplein, allemaal bioscopen waarvan ik nooit echt het idee had "whoa dat geluid is goed zeg!" Allemaal standaard rechttoe rechtan geluid met veel herrie.. en kabaal. Hard alleen is absoluut niet mooi.

    Maar waar wel. tips?
    Ik ga zelf altijd naar Utopolis in Almere. THX gecertificeerde bioscoop met imo goed geluid en digitale projectie.
    De bios zelf heeft alleen geen sfeer door strakke inrichting. Maar dat neem ik graag voor lief

  12. #737

    Standaard

    Ben bijzonder benieuwd hiernaar, vind Christian Bale alleszins perfect gecast.

  13. #738

    Standaard

    Net gezien. Geen coherente recensie, maar zomaar wat losse gedachtes:

    Ik vond 'm toch niet zo slecht als sommigen beweren. Doet voor mij niet onder t.o.v. deel 3. Het verhaal slaat werkelijk helemaal nergens op, maar daar gaat het ook niet om. Het is actie, actie en nog eens actie en dan ook supervette actie. Wel zonde van al het acteertalent dat nu niet benut wordt. En visueel gezien, laten we eerlijk zijn, McG is geen James Cameron. De cameo van Arnie is overigens verwaarloosbaar, dus verwacht daar niet te veel van.
    Veel actie, werd er tegen het einde zelfs een beetje moe van, maar wel onvervalst spektakel. Misschien verwacht men gewoon teveel? Het is echt geen intelligente sci-fi thriller a la Minority Report, het komt eerder in de buurt van de gemiddelde Steven Seagal film, maar dan met veel meer budget en meer talent.

    Overigens stond het geluid in de bios véél te hard. Doet gewoon pijn aan de oren en het geluid raakt er gigantisch door vervormd. Muziek van Elfman kwam hierdoor ook niet goed uit de verf, herkende zo nu en dan wel wat vlagen van de bekende themes.

    7/10
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #739

    Standaard

    Weet iemand trouwens hoe het komt dat Pathe deze opeens een week eerder draait? Zullen ze niet blij mee zijn in Scheveningen, met hun speciale 31 mei voorpremière in samenwerking met die merchandisewinkel.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Weet iemand trouwens hoe het komt dat Pathe deze opeens een week eerder draait? Zullen ze niet blij mee zijn in Scheveningen, met hun speciale 31 mei voorpremière in samenwerking met die merchandisewinkel.
    Dit had ik ook gezien.
    Blijkt dat alle Pathe's in geheel Nederland hier aan mee doen.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  16. #741

    Standaard

    Ik gaat dus morgen naar de "Premiere" van Terminator Salvation in Scheveningen, beetje vroeg. Film begint al om 10:30.
    Op de een of andere manier verheug ik me niet echt op deze film.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  17. #742

    Standaard

    Kom net van de bios. Ik ben zwaar fan van deel 1 en 2. Zoals velen denk ik. Door een zeer zwaar tegenvallende deel 3 (imho) ben ik met neutrale verwachtigingen naar de voorpremiere gegaan vanavond. Na afloop zat ik een beetje met gemengde gevoelens in de bioscoopstoel. Het verhaal viel een beetje tegen maar de aktie was weer goed. Sommige scenes waren ronduit lachwekkend maar sommige gaven zelfs een beetje T2 gevoel. Er waren talloze schoonheidsfoutjes maar sommige details waren weer geweldig goed. Zo zijn er genoeg van die tegenstrijdige dingen waardoor ik mijn persoonlijke mening niet goed kan formuleren. Het is beslist geen Cameron maar zeker wel een goed onderhouden SF/aktiefilm. Ik zou zeggen ga er niet met al te hoge verwachtingen heen, dan kan het alleen nog meevallen.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  18. #743

    Standaard

    gisteren gezien, aardige actiefilm, die laatste terminator was zwaar bruut
    open einde maar ja
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #744

    Standaard

    Vandaag ook gezien in avant-premiere en vond hem wel nog meevallen. De film op zich heeft eigelijk niet veel om het lijf, verhaal is erg dun en veel personageontwikkeling heb je niet, maar wel veel knal knal en boem boem. De cameo van cgi Arnie is inderdaad verwaarloosbaar, maar hij ziet er echt uit zoals in de originele Terminator wat ik toch een leuke toevoeging vond die goed ondersteun werd door de zo bekende theme.

    Voor de rest viel hij goed mee, enkel had ik veel meer verwacht van Christian Bale.
    BD (1243) What i Watch

  20. #745

    Standaard

    Vond zelf dat Wortinghton de film op zijn schouders droeg. Bale had volgens mij zelfs minder screentime.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  21. #746

    Standaard

    Bale heeft idd een veredelde bijrol, zeker niets meer.
    Overigens vond ik de muziek van Elfman ook heel erg goed. Een knappe mix van flarden van de originele themes en veel nieuwe, bombastische muziek.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #747

    Standaard

    Ik heb ook gemengde gevoelens over deze film. Voor mij persoonlijk was het minste punt dat ik vanuit het eerste en tweede deel een toekomstbeeld had verwacht met een rauwe strijd op leven en dood, mensen die constant opgejaagd worden door een medogenloos leger van machines. In deze film kan men een rustig gesprekje voeren in een enorme hangar waar de nodige helicopters staan te wachten etc. Ik had zelf verwacht dat de wanhoop ervan af zou druipen, een bikkelharde strijd tegen de totale uitroeing, dit kwam nergens zo over.
    Who buys DVD's anyway? :)

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Ik heb ook gemengde gevoelens over deze film. Voor mij persoonlijk was het minste punt dat ik vanuit het eerste en tweede deel een toekomstbeeld had verwacht met een rauwe strijd op leven en dood, mensen die constant opgejaagd worden door een medogenloos leger van machines. In deze film kan men een rustig gesprekje voeren in een enorme hangar waar de nodige helicopters staan te wachten etc. Ik had zelf verwacht dat de wanhoop ervan af zou druipen, een bikkelharde strijd tegen de totale uitroeing, dit kwam nergens zo over.
    Misschien ligt dat nog wel in het verschiet. De flarden van de toekomst die we in Terminator 1 en 3 te zien krijgen spelen zich af ná hetgeen zich in Terminator Salvation afspeelt (in Terminator 1 zien we een oudere Reese, in Terminator 3 een oude Connor, die al leider is van het verzet). Ik kan me de toekomstbeelden in de 2e Terminator-film even niet voor de geest halen, maar ik kan me voorstellen dat dit ook voor die film geldt.
    Jouw grimmiger beeld van hoe die toekomst uit zou kunnen zien kan dus nog uitkomen in de volgende films. Als die nog gemaakt worden na het relatief matige openingsweekeinde.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #749

    Standaard

    Ik hoop wel dat ze doorgaan met de geplande films, hoewel deze film flink wat schoonheidsfoutjes heeft vind ik het geheel goed genoeg voor de geplande vervolgen. Nu maar hopen dat men het aandurft en doorgaan met de geplande vervolgen
    Who buys DVD's anyway? :)

  25. #750

    Standaard

    Wil niet heel vervelend zijn, maar sommige reacties mogen best tussen de spoilertags..ben nu alweer op de hoogte van momenten in de film die ik niet graag had willen weten...
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

Pagina 30 van 36 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •