Pagina 26 van 36 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik vind Terminator 3 toch best goed. De 1e 2 delen zijn beter, maar die zijn dan ook van zo'n hoog niveau dat ze moeilijk te evenaren vallen.
    De serie vond ik niet zo best, kwam allemaal zo amateuristisch over.........
    Helemaal mee eens, het einde van T3 vond ik misschien nog wel de sterkste scene uit de drie delen.


  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Inderdaad, T3 vond ik ook een goede film die de start van het hele skynet gebeuren goed in beeld bracht!

    Can't wait for 4, 5 & 6
    Helemaal mee eens. Het is bovendien voor een goed deel 4 helemaal niet nodig om deel 3 te negeren. Deel 3 past er juist perfect tussen. Het geeft een heel geloofwaardig beeld van de opkomst van skynet en hoe het kon komen tot een Judgement Day.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Het is bovendien voor een goed deel 4 helemaal niet nodig om deel 3 te negeren. Deel 3 past er juist perfect tussen. Het geeft een heel geloofwaardig beeld van de opkomst van skynet en hoe het kon komen tot een Judgement Day.
    Geloofwaardig ? Zeker met die achterlijke humor die ze in dit deel hebben neergezet. Die Elton John bril is onvergeeflijk.

  4. #629

    Standaard

    Gisteren voor het eerste de trailer in de bios gezien: looked good
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Geloofwaardig ? Zeker met die achterlijke humor die ze in dit deel hebben neergezet. Die Elton John bril is onvergeeflijk.
    Ben ik het volledig met je eens, dit doet de film afbreuk!. Gelukkig maakt de openingsscene veel goed....ik hou wel van zinvol naakt....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #631

    Standaard

    Ik vond het juist wel geweldige humor, Arnie die zijn eigen karakter gewoon in de zeik neemt, al past het misschien niet bij de film. Vooral gezien het einde is de humor misplaatst, maar ik vond het zeker wel hilarisch!


  7. #632
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Zonder die humor (de grapjes en muziek) was het algemeen beeld over de film beter geweest.
    De one-liners van Arnie waren genoeg geweest, een verfrissende variatie op T2.

    Er is 1 ding dat ik niet begrijp.
    Arnie zegt dat hij John heeft vermoord.
    En dat ze hem hebben gekozen, voor de infiltratie, vanwege John's ervaringen in het verleden.
    Maar dan wist het verzet toch dat het een robot was ... en dus van de vijanden?
    Hoe kan je dan succesvol infiltreren?

  8. #633

    Standaard

    voor de terminator een weet, voor de mens een vraag

  9. #634

    Standaard

    misschien is ie al voorbij gekomen maar ik wou jullie deze Behind The Scenes niet achter houden.
    http://www.traileraddict.com/trailer...ind-the-scenes

  10. #635

    Standaard

    Veronica meld dat er een comback van een ouwe zal komen en dat de reuze terminator ala transformer geschrapt is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #636

    Standaard

    Schwarzenegger heeft naar alle waarschijnlijkheid een soort van cameo in deel 4 en Robert Patrick komt misschien terug voor deel 5. Die reuze Terminator (zag er te CGI uit in de trailer) mag er van mij ook uit maar ik denk dat die toch gewoon in de film zal zitten hoor.

  12. #637

    Standaard

    Dat verhaal ging over een andere terminator, die teveel op een Transformer leek. De grote terminator die je ziet in de trailer is een Harvester en ik hoop dat deze wel in de film zullen zitten, aangezien die toch bijdragen aan het hele verhaal.


  13. #638

    Standaard

    Zou ook wel weer raar zijn als hij er niet in zit gezien de redelijke aanwezigheid in die laatste trailer. En VeronicaMag. is nou ook weer niet het meest up-to-date filmmagazine heh! Het zal hier dus wel een een mooi opgepoetst stuk blik betreffen die de film niet gehaald heeft. De Extra's op de Limited Edition Trilogy Nuclear Canister(tm) die in 2018 uitkomt zullen het wel uitwijzen heb ik zo het vermoeden 8)

  14. #639

    Standaard

    Wat een zoete behind the scene's. Geen 1x f*ck van Bale...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #640

    Standaard

    De film is ook gekeurd als PG-13


  16. #641
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  17. #642

    Standaard

    Ah!, Arnie doet wel mee
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    De film is ook gekeurd als PG-13
    Jammer, maar gelukkig kom je met "intense sci-fi violence" wel met veel weg bij de MPAA om nog een PG-13 te krijgen.

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dit is toch niet de officiële poster, mag ik hopen? De onoriginaliteit straalt er werkelijk vanaf. Er moet toch wel meer te verzinnen zijn dan drie hoofden en wat vonken eromheen?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Dit is toch niet de officiële poster, mag ik hopen? De onoriginaliteit straalt er werkelijk vanaf. Er moet toch wel meer te verzinnen zijn dan drie hoofden en wat vonken eromheen?
    Hmmm, BrianB... ik denk als je even wat langer naar de poster kijkt dat je daar al wel een verhaal in ziet hoor. Bijvoorbeeld: wie van de 2 (links, rechts) heeft net zo'n skelet als de middelste?
    links, rechts, geen van beiden of beiden....

    Tjah... 'tis maar wat JOUW voorstellingsvermogen je toelaat om erbij te verzinnen heh!
    En verder heb je altijd nog deze poster-animatie!
    En verder nog een collectie aanverwante plaatjes of euh.. "Officiële Posters":


    en deze:


    Offeuh... deez:


    Neem nou deze ... spreekt die je meer aan??


    Wat ik probeer te zeggen... heb je UBERHAUPT wel eens van Google Images gehoord?
    Mijn excuses voor de longpost voor de rest van de topicreaders

    Ciao!

  21. #646
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Of deze


  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Of deze
    Neej ik zie duidelijk 3 hoofden .. met vonken ... da's niet origineel!

  23. #648

    Standaard

    Wat een gezeur over een paar postertjes zeg. Als de film maar top is, dab mogen ze om mij de terminator als een smurf afbeelden....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #649

    Standaard

    De rest van de posters die je laat zien zijn net zo spuuglelijk en totaal niet creatief als de eerste. Vind je ze echt mooi dan? Krijg je echt zin om die film te kijken door die posters? En inderdaad, 'floating heads' zijn zo onorigineel als de pest.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #650

    Standaard

    Come on, die poster met het afgehakte Terminator-hoofd is echt wel af, en van een poster krijg ik maar zeer zelden zin om een film te kijken, daar zijn trailers en screenshots voor.

Pagina 26 van 36 EersteEerste ... 16222324252627282930 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •