Pagina 21 van 36 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #501

    Standaard

    Ik vond T3 ook geweldig, heerlijke actie en een geweldige Arnie! Wat wil een Arnie fan nou nog meer


  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik vond T3 ook geweldig, heerlijke actie en een geweldige Arnie! Wat wil een Arnie fan nou nog meer
    Inderdaad, heb me ook zeker niet verveeld bij T3 Tuurlijk is hij niet zo sterk als T2, maar de actie is strak en Arnie dropt minimum 3 one-liners per minuut

  3. #503

    Standaard

    Inderdaad! En je hebt ook mevrouw Loken nog!

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #504

  5. #505

  6. #506

    Standaard

    Nieuwe pic:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #507

  8. #508

    Standaard

    Wachten...duurt...me...te.....lang


  9. #509

    Standaard

    T3 is inderdaad best vermakelijk.
    Vind alleen die Nick Stahl verkeerd gecast.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    T3 is inderdaad best vermakelijk.
    Vind alleen die Nick Stahl verkeerd gecast.
    Zeker, al komt hij zeker geloofwaardig over als loser...
    Gelukkig hebben ze dat foutje nu rechtgezet


  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Inderdaad! En je hebt ook mevrouw Loken nog!

    Tja, hoe kun je T3 nu slecht vinden als je dit naakt kunt aanschouwen op je 100+ inch scherm..... Heerlijk!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #512

    Standaard

    O dit wordt zo'n gave film, het wachten duurt veel te lang.
    De trailer ziet er gewoon te gek uit, lekker duister sfeertje weer, zoals de toekomst in T1 en T2 ook vertoond werd. Bring it on!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  13. #513

    Standaard

    Het enige minpunt aan T3 waren de slechte dialogen. Hier kan je als acteur dan ook niet veel mee, want aan Nick Stahl ligt het echt niet (Carnivale anyone??).

    Het verhaal en de ontknoping in T3 vond ik geweldig, en die superlange actiescene met die kraan... Het is een film die ik toch alweer een aantal keer heb gezien.

    De serie weet mij ook zeer te bekoren, en T4 is dan ook een film waar ik reikhalzend naar uit kijk!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    O dit wordt zo'n gave film, het wachten duurt veel te lang.
    De trailer ziet er gewoon te gek uit, lekker duister sfeertje weer, zoals de toekomst in T1 en T2 ook vertoond werd. Bring it on!
    Lekker duister sfeertje?

    Het is gewoon Transformers in de woestijn

  15. #515

    Standaard

    voorlopig zijn ze nog niet klaar dus


    The Terminator Will be Back for a Fifth Film


    Source: Variety

    December 15, 2008



    Halcyon Co. executives Derek Anderson and Victor Kubicek are developing a fifth installment of the "Terminator" franchise with Terminator Salvation director McG, reports Variety.

    The trade says the news came out of the Dubai International Film Festival. McG was in Dubai for the announcement.

    No decision has been made as to where to film the next "Terminator," although the Middle East was mentioned as a locale.

    Christian Bale has signed on in the role of John Connor for all three films in the newly planned trilogy. The next installment, after Terminator Salvation, is tentatively scheduled for a 2011 release.

    Anderson and Kubicek had originally planned to wait until the release of Terminator Salvation next summer before deciding on whether to proceed with the next chapter, but the positive studio, fan and media reaction to footage from the current film has encouraged them to move forward ahead of schedule.

    "We feel the time is now to start shaping the next part of this," Kubicek said.


    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=51301

  16. #516

    Standaard

    Tja, het is allemaal natuurlijk nog afwachten in hoeverre de positieve reacties op foto's en trailers ook daadwerkelijk positief uit zullen vallen als de film eenmaal uit komt.

  17. #517

    Standaard

    Nu pas die trailer gezien, heel erg vet moet ik zeggen. Nu dacht ik sowieso al dat een Terminatorfilm zonder Arnie wel zou kunnen lukken, maar dit ziet er heel goed uit.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #518

    Standaard

    Vandaar dat ik ook zij dat terminator 3 lichtelijk tegenviel. Erg slecht is hij natuurlijk zeker niet. En ja Loken is lekker in de film! Alhoewel bovenstaande foto ook zeker niet verkeerd is!

    Zo'n lekkere chick die Arnie even flink te grazen neemt is altijd aardig....

    De switch naar Bale zal zonder twijfel een betere acteerprestatie opleveren. Ik vond de conner in T3 maar zwak...
    Of iemand Arnie kan vervangen als zijnde een human cyborg, lijkt mij lichtelijk sterk, of ze moeten zoals bij 300 alles digitaal flink oppoetsen.

    Arnie's beste films zijn o.a. T2, true lies, total recall, kindergarten cop, conan etc.

    Van de 3 zogenaamde actiehelden vind ik dat Bruce Willis het beste kan acteren.

    Mischien dat we Arnie in de komende 3 films zullen missen, mischien ook niet.
    Laatst aangepast door hstadman : 15-12-2008 om 16:22

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Tja, het is allemaal natuurlijk nog afwachten in hoeverre de positieve reacties op foto's en trailers ook daadwerkelijk positief uit zullen vallen als de film eenmaal uit komt.
    Ik twijfel er niet aan dat die 5e film er sowieso komt, ook als de uiteindelijke reviews van de 4e film niet goed zijn zal dit wel één van de box office hits van 2009 worden en dan is een vervolg gewoon logisch voor de producers. Zelf moet ik echter die vierde film eerst zien voor ik kan zeggen of ik er nog eentje wil zien (zeker als ze bij McG als regisseur blijven).

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Tja, hoe kun je T3 nu slecht vinden als je dit naakt kunt aanschouwen op je 100+ inch scherm..... Heerlijk!!
    Het zou nog beter zijn als ze naast je zat op de bank.

  21. #521

    Standaard

    Ze maken gewoon een nieuwe trilogie omdat ze weten dat ze de originele niet kunnen overtreffen. Nu wordt het leed gewoon over meerdere jaren uitgestreken.

    Nee, ( en zo zal iedereen het over 20 jaar ook met mij eens zijn ) een Terminator zonder Arnold is geen Terminator. Kun je hoog of laag springen. Dan maak je maar een andere film reeks met Bale en robots. Niet deze pretentieuze shit.

  22. #522

    Standaard

    Als deel 4 goed is mogen ze van mij best nog een vijfde en zesde deel maken. Waarom niet ?
    Als je er niet tegen kunt dat Arnold de Terminator niet meer speelt, dan kijk je de vervolgen toch lekker niet ?

    De trailer van Salvation is gewoon supervet en dan intereseert het me niet of er nou het Terminator logo opstaat of niet.

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Als deel 4 goed is mogen ze van mij best nog een vijfde en zesde deel maken. Waarom niet ?
    Als je er niet tegen kunt dat Arnold de Terminator niet meer speelt, dan kijk je de vervolgen toch lekker niet ?

    De trailer van Salvation is gewoon supervet en dan intereseert het me niet of er nou het Terminator logo opstaat of niet.
    Correct, een goede film is een goede film, met of zonder arnie!

    Maar dat is voor ons nog steeds afwachten...

  24. #524

    Standaard

    Of je het nou leuk gaat vinden of niet ... Director McG heeft deel 5 alvast gepland staan ... MET Christian Bale... moet inderdaad een nieuwe trilogie gaan worden.

    Bron: DarkHorizons

    PS: jah.. die trailer kan mij ook wel bekoren! Natuurlijk had Arnie een toegevoegde waarde. Maar je kan je ook bedenken dat een goed uitgewerkt verhaal dat ook wel eens zou kunnen hebben. Want Arnie in T3 was nou ook niet bepaald schitterend. (Alleen die scene met die kraanwagen blijf ik gaaf vinden.)

  25. #525

    Standaard

    2 nieuwe foto's:





    http://www.slashfilm.com/2008/12/22/...th-a-hydrobot/


    Als je de link volgt kan je ook nog 2 concept art afbeeldingen zien van een Hydrobot, één van de nieuwe Terminators. Doet me op het eerste zicht iets teveel denken aan een Alien facehugger.

Pagina 21 van 36 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •