Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #1

    Standaard Terminator 4

    Zou na Terminator 3 ook nog een vervolg komen Ik ben erg benieuwd hoe deze eruit zal zien en aan de leeftijd van Arnie, nog wel een paar delen van komen met hem in de hoofd rol. Wie zou die anders moeten doen Silvester Stallone zie ik het niet doen. Ik hoor het wel.
    It's A Good Day To Die.

    Mijn Collectie
    MegaStarTrader/Safetrader

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is het vervolg, Terminator 4, al aangekondigd. Misschien wordt dit wel net zo'n serie als 007 James Bond, wie weet...

  3. #3

    Standaard

    Als er nog een 4e Terminator komt zal dat zonder Arnold zijn afaik. Ik meen gehoord te hebben dat dit zijn laatste Terminator was iig.

    En tja, of je dan door moet gaan met een andere hoofdrolspeler is eigenlijk maar de vraag (lijkt mij niet alles iig)

  4. #4

    Standaard

    Op het eesrte gezicht lijkt het me niks als er een andere terminator komt maar bij Bond is het ook goed gekomen vind ik dan. Dus wie weet wordt het nog wat.

  5. #5

    Standaard

    Misschien Vin Diesel als Terminator
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Misschien Vin Diesel als Terminator
    De rol van robot zal hem inderdaad wel goed liggen!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Misschien Vin Diesel als Terminator
    De rol van robot zal hem inderdaad wel goed liggen!
    Kunnen ze hem gelijk upgraden, want dat brein werkt nog op V1.0

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Als ze dat gaan doen (ik hoop van niet) kunnen ze van het 101-model maar beter helemaal een digitaal karakter van maken. Veel verschil zal er toch niet zijn in vergelijking met Arnie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Als ze dat gaan doen (ik hoop van niet) kunnen ze van het 101-model maar beter helemaal een digitaal karakter van maken. Veel verschil zal er toch niet zijn in vergelijking met Arnie
    Kunnen ze toch het 101- model upgraden naar 102, 202 of zeg het maar 8) . En "I'll Be Back" is dan nog steeds in. 8)
    It's A Good Day To Die.

    Mijn Collectie
    MegaStarTrader/Safetrader

  11. #11

    Standaard

    terminator 4 zal denk ik toch vooral om john connor draaien en arnie is denk ik geeneens nodig om een goed verhaal temaken.....al zou ik het wel jammer vinden want arnie is toch een van mijn helden uit mijn jeugd...........aan de ene kant hoop ik dat hij het toch overweegt te doen maar aan de andere kant gaat de film dan toch weer teveel om hem draaien inplaats van de hele machine war
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #12

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op de Robocop vs Terminator-verfilming.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  13. #13
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Athlon_2o0o
    Volgens mij is het vervolg, Terminator 4, al aangekondigd....
    Nee toch zeker
    Nog meer vervolg delen ??
    Ben bang dat dat de films geen goed zal doen

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door worfsonofmogh
    En "I'll Be Back" is dan nog steeds in. 8)
    Hehe, ben benieuwd of de volgende Terminator-to-be dit in normaal engels kan lullen!

  15. #15

    Standaard

    Ik heb het ook al aangehaald in de andere Terminator thread van mij was T3 niet eens nodig. Ik vond 2e deel gewoon meesterlijk. Zie het als de Jurassic Park films. 1 en 2, waren erg goed en het derde deel was een popcornflick die nu word beschouwd als een leuke film maar niet als een aanvulling op 1 en 2 althans dat is mijn mening.
    T3 was gewoon niet T2 en dat komt door cameron.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Ik heb het ook al aangehaald in de andere Terminator thread van mij was T3 niet eens nodig.
    Ik vond deel twee al overbodig, dat kinderachtige gedoe met dat jongentje. T1 was ten minste hard, rauw en origineel!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    terminator 4 zal denk ik toch vooral om john connor draaien en arnie is denk ik geeneens nodig om een goed verhaal temaken.....al zou ik het wel jammer vinden want arnie is toch een van mijn helden uit mijn jeugd...........aan de ene kant hoop ik dat hij het toch overweegt te doen maar aan de andere kant gaat de film dan toch weer teveel om hem draaien inplaats van de hele machine war
    Euhm you must be kidding. De films heten Terminator voor iets. The Terminator daar draait het om, de rest is bijzaak. Dus als er een 4e komt zonder Arnie dan moet ie heel goed zijn. Volgens mij is hij onvervangbaar.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  18. #18

    Standaard

    Ben benieuwd



    Schwarzenegger May Be Back for 'T4'
    Fri, Sep 24, 2004, 05:09 PM PT
    LOS ANGELES (Zap2it.com) - Arnold Schwarzenegger once said he'll be back, but does that hold true for a fourth "Terminator" film?
    The next installment of the sci-fi franchise, following 2003's successful "Terminator 3: Rise of the Machines," is already underway, report news sources.

    Under the watchful eye of "T3" director Jonathan Mostow, "T3" writers have already drafted an initial script for the sequel that will begin production in 2005.



    Mostow has plans to helm a thriller for Paramount first, but Intermedia will soon court him to direct "T4" next and set up a budget for the film.

    It's not certain whether Schwarzenegger will be able to reprise his role since he's busy doing that other job, governor of California. It's possible, however, that he'll appear in a limited role, with a new terminator model introduced to star.

    "T2" and "T3" did something similar by introducing the shape-shifting T-1000 (Robert Patrick) and the alluring Terminatrix (Kristanna Loken), respectively. "T3" earned $150.4 million at the domestic box office.

  19. #19

    Standaard

    Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.

    Ik zou héél graag een goede T4 zien die dezelfde kwaliteit en sfeer heeft als deel 1 en 2 en in mindere maten deel 3. Maar eigenlijk is het gewoon onmogelijk, deel 1 en 2 zijn gewoon meesterlijk en bijna niet te evenaren, laat staan overtreffen. En zeker niet als Arnie geen hoofdrol zou krijgen. Terminator = Schwarzenegger.

    De tijd zal het leren...

  20. #20

    Standaard

    Een Terminator zonder Arnie in een (hoofd)rol is voor mij geen Terminator. Wil de film niet op voorhand al opgeven maar als Arnold niet mee doet in een (grote) rol zie ik het niet zo zitten eerlijk gezegd....
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  21. #21

    Standaard

    Ik wil de zaak omdraaien. Terminator gaat over de oorlog tussen machines en mensen en niet over de T800 alias Arnold. Voor het verhaal zou het heel goed zijn wanneer Arnold in T4 niet terugkomt.

    Het verhaal zal zich immers afspelen net na de de kernoorlog (ik hoop overigens dat ze dat gedeelte nog terug laten komen in T4). In T1 heeft Reece het over de T800 als een nieuw model dwz dat ze in het verhaal pas in 2029 (het moment waarop Reece teruggestuurd wordt in de tijd) ontwikkeld worden door Skynet.

    Ik vond het al niet geloofwaardig meer dat Arnold weer terugkwam in T3. Het verzet had toch in T3 minstens een T1000 (het Robert Patrick type dus) terug kunnen sturen? Die had vooral veel meer kans gemaakt dan de 'verouderde' T-800

    Wat voor mij belangrijk is, is dat ze een goed script schrijven dat de eerste jaren van de oorlog tegen de machines beschrijft. Als dat script goed is kan dat een hele goede science fiction film worden, zonder Arnold dus.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Wat voor mij belangrijk is, is dat ze een goed script schrijven dat de eerste jaren van de oorlog tegen de machines beschrijft. Als dat script goed is kan dat een hele goede science fiction film worden, zonder Arnold dus.
    Klopt, 100% mee eens daarom zei ik ook dat ik T4 op voorhand niet al wou opgeven maar een Terminator zonder Arnold blijf ik toch geen Terminator vinden hoe je het ook wend of keert. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  23. #23

    Standaard

    Terminator zonder Arnie kan niet!

    dat is net zoiets als een Beverly Hills Cop zonder Eddie Murphy!

    De belangrijkste personen weglaten uit zo'n film... nee dan haak ik af!

    Arnie moet meedoen, anders zal ie geheid floppen!

  24. #24

    Standaard

    Ik lees net in de Telegraaf dat Warner Brothers groen licht heeft gegeven voor Terminator 4. Het is nog niet bekend of Schwarzenegger meedoet. Of hij het kan (in combi met zijn functie als gouverneur) en of hij wel wil... Ik hoop op een prequel in plaats van een sequel. Dit biedt meet verdieping en vernieuwing aan de franchise. Het liefst had ik dat ze na 2 gestopt waren....een prequel kan namelijk ook zonder arnie..
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  25. #25
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    T4 zonder arnie zal zijn als Jurassic Park zonder dinosaurussen....

    Die man hoort er gewoon in. Schwarzenegger is de belichaming van Terminator en als hij niet mee zou doen in T4 dan hoeft het van mij echt niet meer.

    ( ik vind ook dat arnie best een paar maand vrij kan nemen van zijn nieuwe baantje )

Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •