De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Mask 2: Son of the Mask (2004)

    Er was al een tijd je een hoop op een deel 2 en nu kwam ik dit tegen.

    http://us.imdb.com/Title?0362165

    Son of the Mask
    Het vervolg op de Mask uit 1994 met Jim Carrey.

    Met Alan Cumming

    En dit toevallig ook:

    UNIVERSAL CITY, California — Despite his expertise in disguises, when Jamie Kennedy begins filming the sequel to "The Mask" early next year, he won't be the one replacing Jim Carrey in the green mask.

    "I'm not playing the Jim Carrey character, I'm playing a different character. ... I play a father," Kennedy revealed at Saturday's Teen Choice Awards (see "Ashton ***cher Punks The Competition At Teen Choice Awards").

    In "Son of the Mask," Kennedy will play a cartoonist named Tim Avery whose life is turned upside down when his infant son stumbles upon the mask of Loki, the same treasure Carrey's Stanley Ipkiss discovered in 1994's "The Mask." Alan Cumming ("X-Men 2") will play the son (behind the Loki mask, of course) and Lawrence Guterman ("Cats & Dogs") will direct the movie, which will be shot in Australia. So far there are no plans for Jim Carrey to appear in the movie.

    In the meantime, Kennedy is promoting his first book, "Wannabe — A Hollywood Experiment," due August 25. "It's all, like, about the different lies I told to break into Hollywood, like what worked and what didn't," Kennedy said. "It's like a how-to guide to how to lie in Hollywood."

    Kennedy will also be busy hosting the next season of "JKX: The Jamie Kennedy Experiment," which premieres September 18. "I'm gonna be a big pregnant lady," Kennedy said of one of his characters. "I'm gonna be mean, and the experiment is to see who's gonna tell a pregnant lady to shut up."



    Bron: http://www.mtv.com/news/articles/147...003/id_0.jhtml


    Helaas keert Jim Carrey niet terug.

  2. #2

    Standaard

    Hmm... Ik krijg een beetje een Dumb and Dumberer deja-vu. Hoewel het dit keer niet gaat om een acteur die Carrey probeert na te doen zal het eindresultaat toch een vergelijking worden en is dus gedoemd te mislukken. Ik had echt gehoopt dat Carrey nog één keer deze rol zou spelen maar helaas... Misschien zien we Milo wel terug, die ging er toch met het masker vandoor

  3. #3

    Standaard

    Ik zit hier niet echt op te wachten. Het origineel viel al een beetje tegen wegens veel te publieks- en kindvriendelijk. De premisse rond deze film lijkt nog meer af te wjken van het originele concept (de comic), waarin de drager de van het masker veranderd in een grappige, doch niets ontziende geweldadige psychopaat.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  4. #4

    Standaard

    Son of the Mask
    Met oa: Jamie Kennedy, Alan Cumming en Traylor Howard

    Tim Avery wordt vader van een baby met bijzondere krachten. De baby heeft de krachten van de "Mask van Loki", een mythologisch object dat de gebruiker transformeert in een getikte vormveranderende alter-ego. Wanneer Loki het masker terug wil, beginnen de problemen!

    Deze lijkt mij echt onwijs gaaf
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  5. #5

    Standaard

    In de Film Valley van maart waren ze er ook al erg positief over; een 2.4 als ik me niet vergis (en dat is nog hoog als je het vergelijkt met de imdb score....)

  6. #6

    Standaard

    Als je deze film gaat bekijken heb je:
    a. echt helemaal geen ruk te doen (wassen, stozuigen, huis schoonmaken, strijken, enz. is al gedaan)
    b. of je bent blind en doof (maakt dus niet uit wat voor film je opzet)
    c. totaal geen smaak


    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #7

    Standaard

    Ik sluit me bij Martin aan.

    Wassen, stozuigen, huis schoonmaken, strijken enz, is eigelijk nog leuker dan deze film.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  8. #8

    Standaard

    1,8 op IMDB

  9. #9

    Standaard

    Één van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Het verhaal stelt niks voor, de acteurs zijn verschrikkelijk, de special effects zijn véélste overdreven... Ik vond The Mask een leuke film en ik was dus benieuwd naar The Son of the Mask. Wat heb ik gedaan? Ik heb de dvd gekocht! Ik snap tot op de dag van vandaag niet waarom ik dat heb gedaan. Ik wist niet dat het zo'n slechte film kon zijn!? Ik vind deze film echt een belediging voor het 1e deel. Slechtste sequel die ik ken...
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Één van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Het verhaal stelt niks voor, de acteurs zijn verschrikkelijk, de special effects zijn véélste overdreven... Ik vond The Mask een leuke film en ik was dus benieuwd naar The Son of the Mask. Wat heb ik gedaan? Ik heb de dvd gekocht! Ik snap tot op de dag van vandaag niet waarom ik dat heb gedaan. Ik wist niet dat het zo'n slechte film kon zijn!? Ik vind deze film echt een belediging voor het 1e deel. Slechtste sequel die ik ken...
    Daar sluit ik me bij aan.. alleen heb ik gelukkig de film niet gekocht

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Graaf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Één van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Het verhaal stelt niks voor, de acteurs zijn verschrikkelijk, de special effects zijn véélste overdreven... Ik vond The Mask een leuke film en ik was dus benieuwd naar The Son of the Mask. Wat heb ik gedaan? Ik heb de dvd gekocht! Ik snap tot op de dag van vandaag niet waarom ik dat heb gedaan. Ik wist niet dat het zo'n slechte film kon zijn!? Ik vind deze film echt een belediging voor het 1e deel. Slechtste sequel die ik ken...
    Daar sluit ik me bij aan.. alleen heb ik gelukkig de film niet gekocht
    En ik ook , echt het grootste gedrocht wat ik ooit heb aanschouwd.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •