Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 446 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Horloge Mania 2: Dé Horlogeliefhebbers thread

    (Het vervolg op deze thread: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=26442 )

    Omdat 1 van de mods het nodig vond een voor ons horlogeliefhebbers interessante thread te sluiten, open ik maar een 2e thread.

    In iedere thread mag er geoh-t worden, maar in de vorige horloge thread blijkbaar niet, ondanks dat het puur om het onderwerp horloges en horlogebeurzen ging.

    Het schijnt dus wel dat, wanneer deze zekere mod een thread opent over fotografie, omdat dat zijn passie is, deze wel mag blijven bestaan, ondanks dat er ook wel eens van het pad af gewandeld wordt.

    Ook de OH thread mag blijven bestaan, ondanks de onzin die ongeveer 5 mensen dagelijks met enorme hoeveelheden posten.

    Alex, laat deze thread lekker met rust. Zoveel wordt er hier toch niet gepost, dus niet veel vervuiling, en omdat jij misschien geen moer om horloges geeft wil nog niet zeggen dat anderen dat ook niet doen. Ik zit ook niet te wachten op fotootjes van Zuidtibetaanse meidoornholkevers op een bloem....

    Even voor de duidelijkheid over deze thread:

    Als je trots bent op je horloge(s), of je hebt er net 1 gekocht waarvan je vind dat een ander deze ook moet zien, of alle andere zaken die over horloges gaan: Plaats een bericht.
    3d

  2. #2

    Standaard

    Grrrrrrrrrrauwwwwwww
    Me like John a lot!!! :P



    Ik heb deze aan een vriend gegeven...had de zijne gemold....lol.

    *neuriet wat in het luchtledige*

    Is een begin hè?

  3. #3

    Standaard

    Iedere thread die teveel op een OH-thread gaat lijken wordt gewoon gesloten. Simpel zat.

    Dat heeft niks met voorkeuren van de mods te maken. Er is 1 OH-thread en dat is meer dan genoeg.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedere thread die teveel op een OH-thread gaat lijken wordt gewoon gesloten. Simpel zat.

    Dat heeft niks met voorkeuren van de mods te maken. Er is 1 OH-thread en dat is meer dan genoeg.
    Heb je de thread doorgelezen Nathan? Moet je voor de gein eens tellen hoeveel van de posts over horloges gaan van alle posts...

    En er zijn zoveel andere threads waar veeeeel meer geouwehoerd wordt. Tis een beetje kleinzielig om dan een slotje op een thread te gooien....

    Laat ons lekker rommelen in deze thread. Het zijn toch maar een beperkt aantal mensen die hier posten.


    En om weer even terug te komen op het onderwerp:

    Had ik al gezegd dat ik 2 Russische horloges in bestelling heb staan Peef?

    En een collega van mij heeft een klant in Moskou die naast de Poljot winkel woont. Ik werd helemaal emotioneel....

    Dus maar 5 horloges aan die man opgegeven om te kopen. Ben benieuwd hoeveel ie er kan krijgen... 8)
    3d

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedere thread die teveel op een OH-thread gaat lijken wordt gewoon gesloten. Simpel zat.

    Dat heeft niks met voorkeuren van de mods te maken. Er is 1 OH-thread en dat is meer dan genoeg.
    Er is er 1 jarig hoera hoera .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Had ik al gezegd dat ik 2 Russische horloges in bestelling heb staan Peef?

    En een collega van mij heeft een klant in Moskou die naast de Poljot winkel woont. Ik werd helemaal emotioneel....

    Dus maar 5 horloges aan die man opgegeven om te kopen. Ben benieuwd hoeveel ie er kan krijgen... 8)
    Heb je ze nog niet binnen dan?
    WOW, jij bent écht op de Russische toer hè? :wink:

  7. #7

    Standaard

    Kameraad John :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Kameraad John :wink:

    hahahaha.

    nee dat duurt zo'n 10 dagen tot 3 weken (bij die ene dan). ik zit echt met smart te wachten...
    3d

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Kameraad John :wink:
    Btw HJV, post eens een pic en doe met ons mee??

  10. #10

    Standaard Re: Horloge Mania 2: Dé Horlogeliefhebbers thread

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    (Het vervolg op deze thread: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=26442 )

    Omdat 1 van de mods het nodig vond een voor ons horlogeliefhebbers interessante thread te sluiten, open ik maar een 2e thread.

    In iedere thread mag er geoh-t worden, maar in de vorige horloge thread blijkbaar niet, ondanks dat het puur om het onderwerp horloges en horlogebeurzen ging.
    ... <knip>... Alex, laat deze thread lekker met rust.
    Beste
    John,

    In de eerste plaats heb jij hier geen enkel recht om te commanderen!!
    Bij mij bereik je daarme juist het tegenovergestelde! Een nog stijvere kop en nog minder tolerant!!

    In de 2e plaats vind ik het nogal "kinderlijk ongeduldig" overkomen om "gewoon even" een nieuwe thread te openen voordat je een reactie op je PM hebt gehad... Die je nu dus ook wel kunt vergeten!! Je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt!!

    In de 3e plaats moet ik bij nader inzien toegeven dat het OH-gehalte in die andere thread nog wel meeviel, dus ik was na een normaal PM'tje zonder meer bereid geweest om 'm weer open te gooien...

    In de 4e plaats... Zoek het maar lekker uit met deze thread. Maar reken er maar op dat hij nog sneller dichtgaat als het OH-gehalte naar ONZE mening te groot wordt.
    En ja... Je kunt dat machtswellustig, egoïstisch, übermenschlich, arrogant, asociaal of wat dan ook vinden, maar daar hebben WIJ helemaal geen boodschap aan bij mensen die alleen maar oververhit kunnen reageren op kritiek!!

    Meer heb ik over deze kwestie niet te zeggen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Kameraad John :wink:
    Btw HJV, post eens een pic en doe met ons mee??
    Ik heb wel een link voor je. Als Tissot-liefhebber vind ik dit wel een leuke:
    http://www.tissot.ch/cgi-bin/cgi2.ex...T=PROD_PRODUCT

  12. #12

    Standaard Re: Horloge Mania 2: Dé Horlogeliefhebbers thread

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Meer heb ik over deze kwestie niet te zeggen!
    Ik had het iig als starter van draadje 1 wel gewaardeerd als er aan de bel werd getrokken (via PM?) wanneer het OH-gehalte te hoog dreigde te worden... geen enkele waarschuwing zoals bij andere threads...Opeens merken dat je draad gesloten is, is een koude douche . Toegegeven, wel lekker in dit weer, maar niet geheel op zijn plaats zoals je ook zelf toegeeft.

    On y va!

  13. #13

    Standaard

    Die



    is best cool...wel meer John zijn smaak denk ik.

  14. #14

    Standaard

    John zit nu in zijn Russische fase .... Denk niet dat hij nu hier aan begint :wink:

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    John zit nu in zijn Russische fase .... Denk niet dat hij nu hier aan begint :wink:
    PAS OP!!!!! TEVEEL OH!!!!!!!
    Alarmfase 2!!!!
    Wat mij betreft betekent OH: Langdradig afwijken van het onderwerp. Aangezien ik in de eerste thread niet goed naar de laatste pagina's heb gekeken, kreeg ik de indruk dat het "nergens" meer over ging... nogmaals... Mijn fout!

    EDIT: Beter niet plaatsen, dan te laat verwijderen...

  16. #16

  17. #17

    Standaard Re: Horloge Mania 2: Dé Horlogeliefhebbers thread

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    (Het vervolg op deze thread: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=26442 )

    Omdat 1 van de mods het nodig vond een voor ons horlogeliefhebbers interessante thread te sluiten, open ik maar een 2e thread.

    In iedere thread mag er geoh-t worden, maar in de vorige horloge thread blijkbaar niet, ondanks dat het puur om het onderwerp horloges en horlogebeurzen ging.
    ... <knip>... Alex, laat deze thread lekker met rust.
    Beste
    John,

    In de eerste plaats heb jij hier geen enkel recht om te commanderen!!
    Bij mij bereik je daarme juist het tegenovergestelde! Een nog stijvere kop en nog minder tolerant!!

    In de 2e plaats vind ik het nogal "kinderlijk ongeduldig" overkomen om "gewoon even" een nieuwe thread te openen voordat je een reactie op je PM hebt gehad... Die je nu dus ook wel kunt vergeten!! Je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt!!

    In de 3e plaats moet ik bij nader inzien toegeven dat het OH-gehalte in die andere thread nog wel meeviel, dus ik was na een normaal PM'tje zonder meer bereid geweest om 'm weer open te gooien...

    In de 4e plaats... Zoek het maar lekker uit met deze thread. Maar reken er maar op dat hij nog sneller dichtgaat als het OH-gehalte naar ONZE mening te groot wordt.
    En ja... Je kunt dat machtswellustig, egoïstisch, übermenschlich, arrogant, asociaal of wat dan ook vinden, maar daar hebben WIJ helemaal geen boodschap aan bij mensen die alleen maar oververhit kunnen reageren op kritiek!!

    Meer heb ik over deze kwestie niet te zeggen!
    Beste Alex

    Misschien heb je wel een beetje gelijk. Ik had beter even je PM kunnen afwachten. Mijn excuses daarvoor.

    Maar ik vind deze reactie, zeker voor iemand die een forum in goede banen moet "leiden", erg over the edge.
    Er wordt nergens gecommandeerd (als je dat ene regeltje bedoelt: Ik wil je wel even een .WAV sturen hoe ik dat uitgesproken zou hebben, iig niet op de manier die jij opvat), en om nou andere mensen te benadelen om een thread dicht te gooien als er teveel geOHt wordt (lees: John teveel OHt), gaat wel erg ver.


    <knip> maar daar hebben WIJ helemaal geen boodschap aan bij mensen die alleen maar oververhit kunnen reageren op kritiek!!

    Was het maar kritiek!!! Je gooide zo zonder bericht of wat dan ook aan de thread starter de thread dicht. Dat is geen kritiek, dat is oostblok censuur.


    Maar goed, laten we het er inderdaad maar niet meer over hebben.
    3d

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedere thread die teveel op een OH-thread gaat lijken wordt gewoon gesloten. Simpel zat.

    Dat heeft niks met voorkeuren van de mods te maken. Er is 1 OH-thread en dat is meer dan genoeg.
    Er is er 1 jarig hoera hoera .
    Neem nog een ter afkoeling zou ik zeggen.

    En OH-ze, maar dan voornamelijk over uurwerken hè?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Iedere thread die teveel op een OH-thread gaat lijken wordt gewoon gesloten. Simpel zat.

    Dat heeft niks met voorkeuren van de mods te maken. Er is 1 OH-thread en dat is meer dan genoeg.
    Er is er 1 jarig hoera hoera .
    Neem nog een ter afkoeling zou ik zeggen.

    En OH-ze, maar dan voornamelijk over uurwerken hè?
    Bedankt Naat. Zal wel lukken.

    Alex:
    3d

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    EDIT: Beter niet plaatsen, dan te laat verwijderen...
    RUK!!!! :wink:

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Hm...chronograafliefhebber dus....enne mensen, kunnen we aub dit geklef staken?! Veel te warm voor en het was een afzeikdraad :P.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet goed wat jullie nou in dit soort horloges zien. Das toch echt niet mooi?

    Er wordt overigens heel vaak lacherig gedaan over Russische Poljot horloges, maar weet je dat er Zwitserse uurwerken inzitten die zeer hoog staan aangeschreven?

    Wat ik erg mooi vind:



    3d

  23. #23

    Standaard Re: Horloge Mania 2: Dé Horlogeliefhebbers thread

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Misschien heb je wel een beetje gelijk. Ik had beter even je PM kunnen afwachten. Mijn excuses daarvoor.
    Accepted

    Er wordt nergens gecommandeerd (als je dat ene regeltje bedoelt: Ik wil je wel even een .WAV sturen hoe ik dat uitgesproken zou hebben, iig niet op de manier die jij opvat)
    ...misschien was een bepaalde smily al genoeg geweest.

    <knip> maar daar hebben WIJ helemaal geen boodschap aan bij mensen die alleen maar oververhit kunnen reageren op kritiek!!

    Was het maar kritiek!!! Je gooide zo zonder bericht of wat dan ook aan de thread starter de thread dicht. Dat is geen kritiek, dat is oostblok censuur.
    Dit soort uitspraken zijn werkelijk te ziek voor woorden... typisch iets voor jou... Word wakker man... we leven in 2003!! Het oostblok bestaat niet meer sinds 1989!!
    Tijdens zo'n regime werd je voor de rest van je leven afgevoerd naar Siberië, maar ik kan me niet herinneren dat ik je ooit een ban heb gegeven....


    Maar goed, laten we het er inderdaad maar niet meer over hebben.[/quote]

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Hm...chronograafliefhebber dus....enne mensen, kunnen we aub dit geklef staken?! Veel te warm voor en het was een afzeikdraad :P.
    HAHA zie mijn bovenstaande post betr. afzeiken
    3d

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet goed wat jullie nou in dit soort horloges zien. Das toch echt niet mooi?

    Er wordt overigens heel vaak lacherig gedaan over Russische Poljot horloges, maar weet je dat er Zwitserse uurwerken inzitten die zeer hoog staan aangeschreven?

    Wat ik erg mooi vind:



    John begint het door te krijgen Wat ik mooi vind, vindt hij lelijk en wat hij mooi vindt, vind ik lelijk :wink:

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •