Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 73 van 73 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    beetje lullig misschien: maar ik mag toch hopen dat ik hier nooit geen last van krijg. Zou toch een slechte zaak zijn.
    Maar het is zo ja: als het nodig is, weten we wel wat de rechten zijn die we hebben.
    Mvg en succes,

    Christiaan

  2. #52

    Standaard

    Ik hou jullie op hoogte, het kan inderdaad wel leerzaam zijn, al had ik liever dat iemand anders het me had kunnen vertellen

    Groeten,
    Joris

  3. #53

    Standaard

    Wat hebben die boxen je gekost? destijds?

    Dat, minus die 23% afschrijving waar zij over repten, is het minimale bedrag dat je moet accepteren als zijnde de vergoeding voor de geleden schade
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  4. #54

    Standaard

    Sorry dat ik het zeg, maar ze vervangen die dingen maar, no matter what!

    Jij hebt niet om beschadigingen gevraagd en ZEKER niet om nog meer geld uit te geven aan nieuwe speakers.

    Ze zorgen maar dat er gelijkwaardige onbeschadigde speakers voor in de plaats komen!

    Kef en Vogelzang moesten die kosten maar samen delen zou ik zeggen.

  5. #55

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb de 2 speakers destijds in de aanbieding voor 1500 gulden kunnen kopen. De week erop waren ze gewoon weer 1000 gulden per stuk (net op tijd ). Ik hoor woensdag wel wat ik eruit kan halen.

    Groeten,
    Joris

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Om 10 uur heb ik een afspraak, vanmiddag weet ik meer.

    Groeten,
    Joris

  8. #58

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben net terug van het bureau rechtshulp. In principe ben ik nog niet veel verder. Het enige advies wat me gegeven werd is onderhandelen met Vogelzang en als ik echt niet eruit kom verder gaan dmv de geschillencommissie. Ze waren het met me eens dat de 100 euro vergoeding niet reeel was. Het enige knelpunt is dat de er maar 1 speaker beschadigd is, als er nu 2 speakers beschadigd waren was het een stuk makkelijker om 2 nieuwe speakers te eisen.

    Vanmiddag ga ik naar de Vogelzang om te onderhandelen, ik ben benieuwd wat eruit komt. Ik hou jullie op de hoogte.

    Groeten,
    Joris

  9. #59

    Standaard

    vreet ze op die loserssss

  10. #60

    Standaard

    Wijs ze anders tussen neus en lippen door dat deze kwestie wordt bijgehouden hier op dvd.nl/forum en dat heel veel medeforummers heel benieuwd zijn naar de uitkomst... tis iig geen positieve reclame Ruim 1150 views das niet niks
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NicK Portier
    Wijs ze anders tussen neus en lippen door dat deze kwestie wordt bijgehouden hier op dvd.nl/forum en dat heel veel medeforummers heel benieuwd zijn naar de uitkomst... tis iig geen positieve reclame Ruim 1150 views das niet niks
    + HTforum.nl kijkt ook mee :P

  12. #62

    Standaard

    Hallo medeforummers!

    Ik ben vandaag bij de Vogelzang geweest. Ik legde aan de filiaalleider uit dat ik het niet eens was met zijn voorwaarden bij inruil voor de Q5 speakers. Ik stelde voor dat ik maximaal 200 euro wilde bijbetalen om ook hun tegemoed te komen. Hier was hij het niet mee eens, aangezien mijn speakers afschrijvingskosten hadden en hij ze voor een fractie van de prijs kon verkopen. Hierop zei ik dat het toch ook zo is dat ik normaal een nieuwe speaker krijg zonder ook maar iets te betalen. Hier had hij geen antwoord op.

    De enige optie was dat ik de directeur van de filialen een brief zou sturen met mijn voorstel (lees klacht). Toen ik zei dat ik anders naar de geschillencommissie zou gaan reageerde hij onverschillig (misschien al vaker mee van doen gehad?).

    Nu maar een brief opstellen en sturen naar de hoogste pief van de Vogelzang.

    Groeten,
    Joris

    PS Anthrax, je kwam me al bekend voor

  13. #63

    Standaard

    Tja, zoiets had ik wel verwacht.
    Op zich ben ik altijd prima geholpen bij Vogelzang, behalve op de momenten dat het ging om een beetje onderhandelen over de prijs of iets omruilen bv, dan gaan ze altijd meteen erg moeilijk doen.

    Ik hoop dat het toch nog een beetje goed en snel wordt opgelost, succes in elk geval.

  14. #64
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Kan alleen maar zeggen dat je door moet gaan tot het einde
    Dus stuur die brief en kijk dan weer verder naar aanleiding van hun reactie
    Beval die brief je niet roep dan inderdaad gelijk de hulp in van de commissie

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Kan alleen maar zeggen dat je door moet gaan tot het einde
    Ben het hier wel mee eens. De speakers zijn wat betreft geluidsweergave nog ik orde? Dan heb je natuurlijk alle geduld van de wereld en behoef je niet snel in te gaan op eender welk voorstel welke je niet bevalt :wink:

    Hopenlijk reageert de directie van het bedrijf anders dan de filiaalmanager.

    Mvrgr

    Patrick

    ps. Ik zou haast jaloers worden op deze situatie, soms ben ik wel te porren voor dit soort spelletjes met bedrijven

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vdB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Kan alleen maar zeggen dat je door moet gaan tot het einde
    Ben het hier wel mee eens. De speakers zijn wat betreft geluidsweergave nog ik orde? Dan heb je natuurlijk alle geduld van de wereld en behoef je niet snel in te gaan op eender welk voorstel welke je niet bevalt :wink:

    Hopenlijk reageert de directie van het bedrijf anders dan de filiaalmanager.

    Mvrgr

    Patrick

    ps. Ik zou haast jaloers worden op deze situatie, soms ben ik wel te porren voor dit soort spelletjes met bedrijven
    Ik wil best met je ruilen Patrick, jij m'n kefs ik je B&Wtjes En water bij de wijn, ik geef je 100 euro erbovenop! (en dan laat ik de afschrijving van je speakers achterwege!)

    Helaas, ik denk dat m'n andere speaker ook iets heeft met de tweeter, soms merk ik een heel licht kraakje op..Echt gelukkig ben ik dus niet ermee, liefst heb ik zo snel mogelijk een oplossing.

    Morgen een brief opstellen, de persoon ik kwestie is wel nog op vakantie..het zal nog wel ff duren voordat ik reactie heb.

    Groeten,
    Joris

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    de persoon ik kwestie is wel nog op vakantie..het zal nog wel ff duren voordat ik reactie heb.
    Is die persoon nog steeds op vakantie of doet is net alsof

  18. #68

    Standaard

    Hallo,

    Die persoon is verleden week teruggekomen. Ik heb vrij snel reactie gekregen op mijn brief. De betreffende persoon was het eens met de beslissing van de filiaalleider en vond deze al zeer schappelijk. Uiteindelijk hebben we een deal gesloten. Bij inruil van mijn Kef Q55.2 en bijbetaling van 300 euro krijg ik twee nieuwe Q5's. Het is veel geld, maar mijn strijdvaardigheid is wat getemperd nadat ik hoorde hoelang een dergelijke zaak kan naslepen (en kosten) met misschien niet eens een bevredigend eindresultaat.

    Als het goed is krijg ik morgen of donderdag m'n nieuwe speakers. Allen bedankt voor het lezen en meedenken. Ik denk dat de wijze les is dat je altijd de originele verpakking moet bewaren en goed controleren bij ingave en teruggave hoe je spullen uitzien. Lees ook goed de garantievoorwaarden (in mijn geval was originele verpakking verplicht, anders konden ze niet aansprakelijk gesteld worden).

    Groeten,
    Joris

  19. #69
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Al met al niet echt een "goede" afloop dus, helaas

  20. #70

    Standaard

    da's balen, maar ik begrijp dat je het niet ziet zitten er een lang slepende zaak van te maken. Veel plezier en suc6 met je nieuwe speakers!

  21. #71

    Standaard

    Inderdaad geen happy ending, ik denk dat dat in een dergelijke zaak ook niet kan, tenzij je zelf advocaat bent Ik hoop in ieder geval snel te kunnen genieten van m'n nieuwe speakers.

    Groeten,
    Raskel

  22. #72

    Standaard

    Het is inderdaad erg jammer dat het zo gelopen is voor je. Voor mij is het duidelijk dat ik niet naar Vogelzang zal gaan als ik daar ooit in de buurt zou zijn en nieuwe speakers nodig zou hebben.
    Maar goed: je kan tot in den einde blijven treuren, maar heb in ieder geval eerst maar gewoon plezier van je nieuwe speakers
    PS: echt treffen doe je het ook niet: jij was toch degene bij wie de bliksem was ingeslagen?
    Mvg,

    Christiaan

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    PS: echt treffen doe je het ook niet: jij was toch degene bij wie de bliksem was ingeslagen?
    Mvg,

    Christiaan
    Dat ben ik inderdaad..wat dat betreft zit het me tot nu toe niet echt mee!

    Groeten,
    Joris

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •