Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Ik zit trouwens te twijfelen om the gilmore girls aan te schaffen op dvd iemand die deze serie volgt? en of ie de moeite waard is?
    Zeker een goede serie. Het grootste nadeel is dat het gemiddeld €80 per seizoen is.

  2. #77

    Standaard

    absolute aanraders zijn voor mij:

    Boomtown: Je volgt a la 24 verschillende personages die een gebeurtenis elk anders ervaren. Schitterend geschreven door Graham Yost die ook meewerkte aan Band of brothers. Je zult ook verschillende akteurs zien van Band of brothers zoals Donnie Wahlburg.
    http://www.tvshowsondvd.com/siterevi...ReleaseID=3658


    Rescue Me

    In deze serie volg je brandweermannen in New York na 9/11. Je volgt ze in branden maar ook hun niet zo probleemloze persoonlijke leven. Met Denis Leary in de hoofdrol die in topvorm verkeerd. Pas op er wordt zeer harde taal gebruikt!

  3. #78

    Standaard

    Voor mij mijn hele top 20, maar dat hangt puur van mijn smaak af. X-files, Millenium en 24 zijn echt supertoppers op DVD, denk wel de betere series die ik ken, maar the UK is ook good bezig, series als Spooks en Waking the Dead evenaren die series zeker.


    1. X-Files
    2. Millennium
    3. Inspector Morse
    4. A Touch of Frost
    5. Poirot
    6. Sherlock Holmes (J. Brett)
    7. Miss Marple
    8. Blake's 7
    9. Dr. Who (T. Baker series)
    10. Star Trek (met DS9 als favoriet)
    11. Waking the dead
    12. Midsumer Murders
    13. Spooks
    14. 24
    15. Seinfeld
    16. Friends
    17. Monty Python Plying Circus
    18 Black Adder
    19. Fawlty Towers
    20. Battlestar Gallactica (original series ONLY )
    I find your lack of faith disturbing

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hydrotherion
    absolute aanraders zijn voor mij:

    Boomtown: Je volgt a la 24 verschillende personages die een gebeurtenis elk anders ervaren. Schitterend geschreven door Graham Yost die ook meewerkte aan Band of brothers. Je zult ook verschillende akteurs zien van Band of brothers zoals Donnie Wahlburg.
    http://www.tvshowsondvd.com/siterevi...ReleaseID=3658


    Rescue Me

    In deze serie volg je brandweermannen in New York na 9/11. Je volgt ze in branden maar ook hun niet zo probleemloze persoonlijke leven. Met Denis Leary in de hoofdrol die in topvorm verkeerd. Pas op er wordt zeer harde taal gebruikt!
    Damn dat klinkt wel errug goed, RESCUE ME. Lijkt me een leuke serie, vooral omdat je de brandweermensen ook thuis volgt. Voegt volgens mij een extra dimensie toe.

    Weet iemand ofie ook op tv komt in Nederland, of op DVD?
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  5. #80

    Standaard

    Dit zijn mijn aanraders:

    A-Team
    BattleStar Galactica (origineel)
    Sandokan
    Shogun
    Sledge Hammer! (echt topper)
    Starsky and Hutch
    North and South
    10th Kingdom
    The Thornbirds

  6. #81

    Standaard

    Ik zie inderdaad een hoop goede series voorbijkomen in dit topic! Ik ben zelf verkocht aan een serie als ik me in de personages kan inleven en wanneer personages de tijd krijgen om te evolueren. Dit is eerste drie series die ik heb op dvd van hoog niveau. Bij the Young ones wat minder, maar daar zijn ook maar 12 episodes van.

    Mijn series op dvd:
    - Band of Brothers (miniserie, maar toch)
    - The Sopranos
    - Friends
    - The Young Ones

    Ik had ook alle Buffyboxen in boekvorm, maar die heb ik aan mijn zus cadeau gedaan. Ben toch over die serie heengegroeid, Buffy the Vampire Slayer was meer jeugdsentiment denk ik. Hoewel ik veel personages (Spike! Giles!) heel goed vind uitgewerkt.

  7. #82

    Standaard

    Mijn aanraders ;

    Band of Brothers
    Dit was het nieuws
    Fawlty Towers
    I Claudius
    Kopspijkers
    Mr. Bean
    The Storyteller
    The Storyteller (Griekse Mythen en Sagen)
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  8. #83

    Standaard

    Ik zou graag de serie Man over de vloer (Man about the house) jaren 70'op dvd willen zien. Ik ben er al jaren naar op zoek.

  9. #84

    Standaard

    South Park uiteraard en dan voor de R1 seizoenen gaan zeer mooie digipacks

  10. #85

    Standaard

    Een aantal series van de BBC zijn ook de moeite waard. Zo heb ik erg genoten van Brideshead revisited en To serve them all of my days. Vaak zijn deze voor leuke prijzen te koop bij FRS of de Blokker.

  11. #86

    Standaard

    Bij free record shop lag de miniserie van oliver twist en scrooged,heeft iemand die al aangekocht en is deze de moeite waard?
    hierishem hierishem hierishem

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Traveller
    Een aantal series van de BBC zijn ook de moeite waard. Zo heb ik erg genoten van Brideshead revisited en To serve them all of my days. Vaak zijn deze voor leuke prijzen te koop bij FRS of de Blokker.
    To Serve Them All My Days kan ik zeker en vast aanraden, een pracht van een serie naar een pracht van een boek (van R.E. Delderfield)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pacificpaula
    Dit zijn mijn aanraders:

    Sledge Hammer! (echt topper)
    haha, was ik toch niet de enige die dit een zalige serie vond (was wel maar een jaar of 11-12 toen ik de serie voor het eerst zag, maar kan er nu nog altijd mee lachen eigenlijk). het is wel met voorsprong de slechtste dvd-release in mijn collectie --> niet eens een menu op de DVD! volgende aflevering zoeken? scene per scene doorspoelen..

    nu maar hopen dat ik seizoen 2 ook eens ergens op de kop kan tikken, ben niet zeker of ik die afleveringen ooit gezien heb (schijnen heel wat flauwer te zijn).

    voorts kijk ik nu al uit naar een dvd-release van de nieuwe één-serie De Parelvissers.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick G. Bekijk bericht
    Ik zit nog altijd te hopen dat de dvd's van Sanford and Son op regio 2 worden uitgebracht. Geweldige serie was dat, ik heb mijn zelf-opgenomen videobanden al helemaal kapot gedraaid

    De eerste 2 seizoenen zijn inmiddels op regio 1, maar ik denk eigenlijk niet dat ze ooit op regio 2 komen, volgens mij is die serie hier niet zo heel erg populair.

    Maar voor mij is dit dus DE comedy-serie op dvd.

    Verder vind ik Band of Brothers en Blackadder ook erg goed.

    Ik kijk er ook naar uit, maar vrees het ergste. De serie was destijds zeer populair, is daarom ook vaak herhaalt op tv. Ook ben ik bang dat All in the Family hier nooit uitkomt op DVD.

    Ik hoop ook op Rising Damp, was zeer redelijk.

  15. #90

    Standaard

    Aangezien hij toch omhoog geschopt is...

    Ik ben nog altijd zeer blij dat ik Gilmore Girls en Charmed volledig op dvd heb. Er zijn talloze series die ik niet zou willen missen op dvd, en series die ik ook absoluut niet kwijt wil omdat ze zo goed zijn, maar bovenstaande 2 series ben ik toch het meest blij mee, vooral omdat ik van beide de 'complete series edition' heb in een verzamelbox. En zijn bovendien de enige 2 series die ik beiden echt elk jaar minimaal een keer compleet gezien wil hebben.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •