Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 387 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Voor de mensen die op Teddy Ruxpin wachten: 21 februari komen er op regio 1 twee DVDs uit met op elk 5 episodes.

    Zie o.a.:
    http://www.800-buy-movies.com/Genera...Ruxpin_dvd.htm
    en
    http://www.tvshowsondvd.com/releaselist.cfm?ShowID=579

    Het lijken helaas wel vrij kale, goedkope releases te zijn...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #277

    Standaard

    ik zat dit leuk topic te kijken en ik dacht ook gelijk nog aan deze tekenfilms:
    natalie
    en iets met het hertenjong(echt jeugdcentiment)

  3. #278

    Standaard

    Johnny Bravo en Dexter, wie kent ze niet!! 8)

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    R2 misschien niet, maar eind deze maand komt op R1 wel de originele serie op dvd uit!
    sweet 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #280

    Standaard

    Kent iemand nog die afgrijselijke ezel Caduchon (of iets in die buurt)? Dat deuntje zit gelijk in je hoofd als je er aan denkt .

    Over Dexter en Johny Bravo gesproken, is er iets van een dvd van Cow 'n Chicken / I am Weasel? Zonder Nederlandse nasynchronisatie? Cartoon Network ging op een gegeven moment wel erg ver (Foxkids ook) met nasynchroniseren, voor kinderen misschien wel leuk maar voor de nostalgisch ingestelden onder ons (Eek! the cat was weer op tv) erg teleurstellend.

  6. #281

    Standaard

    He-Man And The Masters Of The Universe: Complete Season 1 Box Set (Play.com Exclusive!)

    special features | review | technical details | email a friend « Back
    our price: £55.99 Delivered

    availability: Due for release on 17/07/2006
    RRP: £69.99 You save: £14.00 (20%)

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    He-Man And The Masters Of The Universe: Complete Season 1 Box Set (Play.com Exclusive!)

    special features | review | technical details | email a friend « Back
    our price: £55.99 Delivered

    availability: Due for release on 17/07/2006
    RRP: £69.99 You save: £14.00 (20%)
    zit ik ook ook op te wachten maar £70 is wel te duur
    ik wil ook wel the thundercats hebben 8)

  8. #283

    Standaard

    Zou die ook mooier zijn dan de R1 versie (i.e. mooie digipack met 2 kaarten in elke volume en ruime extras)?

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dolfigirl
    ik zat dit leuk topic te kijken en ik dacht ook gelijk nog aan deze tekenfilms:
    natalie
    en iets met het hertenjong(echt jeugdcentiment)
    Je bedoelt denk ik Jody en het Hertenjong..werd uitgezonden door niemand minder dan de EO...
    So Join The JoyRide

  10. #285

    Standaard

    Is er inmiddels al wat bekend of er tekenfilms gaan aankomen op R2/NL sub? Of willen de maatschappijen nog steeds niet nemen....
    So Join The JoyRide

  11. #286

    Standaard

    deze kinderfilm is mij het meest bijgebleven
    ik ben er toen met mijn oom (in een ver verleden)naar toegeweest in de bios

    taran en de toverketel

  12. #287

    Standaard

    Gister een dvd van de serie Walter Melon gekocht. staan 3 uitzendingen op maar jah was ook maar 1,50. kan verder alleen niks vinden van Walter Melon, weet iemand anders mischien of er nog meer van op dvd verschenen is?

    Ook ga ik deze maand bobby's world bestellen, dat vond ik vroeger echt een toffe serie! ben benieuwd wat ik er nu van vind

    De disney cartoon series wil ik ook nog een keer gaan verzamelen, op dit moment zijn in amerika de volgende series op dvd uit: Rescue rangers, Ducktales, Darkwing Duck en Talespin. Ik wil echter ook nog heel graag hebben: Goof troop, Gummi Bears, Tarzan en Hercules maar daar is op dit moment nog niks over te vinden

  13. #288

    Standaard

    Een oude tekenfilm van de jaren 70 dat ik zeker zou kopen mocht het ooit uitkomen op dvd in de benelux is GOLDORAK. In de jaren 78 en 79 keken mijn klasgenootjes en ik vol verbazing naar deze japanse tekenfilm op de franse zender A2. We begrepen er niets van maar genoten van de obligate gevechtscenes tussen de gigantische vechtmachines. Nu kan ik via een vriend die de franse dvd's heeft deze serie nog eens bekijken, weer zonder ondertitels, weer in het frans, ik begrijp er weer niet alles van maar toch blijft het fantastisch. Ik heb het niet meer gezien sedert die jaren 70 en bleef maar hopen dat ze het hier ooit met ondertitels zouden uitbrengen maar het mag niet zijn. Eigenlijk is het een gemiste kans dat die franse uitgever niet de moeite deed om er nederlandse of engelse ondertitels onder te zetten.
    http://www.ecranlarge.com/test-dvd-981.php

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Nu kan ik via een vriend die de franse dvd's heeft deze serie nog eens bekijken, weer zonder ondertitels, weer in het frans, ik begrijp er weer niet alles van maar toch blijft het fantastisch.
    Het is eigenlijk om groen uit te slaan van jaloezie als je ziet hoe ze in de ons omringende landen hun tekenfilmpatrimonium beheren tegenover hier. In Frankrijk heb je mooie seizoensboxen van o.a. Nils Holgersson, maar blijkbaar hebben ze in Oostenrijk/Duitsland ook al van die mooie boxen van jaren '80-tekenfilms als Maja De Bij en de Smurfen. Sommige zelfs in een mooie houten (!) collectorsverpakking.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #290

    Standaard

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/14938...t/Product.html
    Toch wel cool, de hele dungeons & dragons collectie! Zag hem elke keer op vakantie in Barcelona en daarna in Londen staan, had hem misschien toch mee moeten nemen...

    Maar weet iemand of Eek the Cat op dvd verkrijgbaar is? Zijn vijf seizoenen van 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #291

    Standaard

    In Japan is er een serie van 4 dvd's van oude cartoons.

    Klik.

  17. #292

    Standaard

    mijn toppertjes: 8)

    -Calimero;
    -Barbapapa;
    -Wiki de Viking;
    -Supermuis;
    -er was eens;
    -Speedy Conzalez

    Pff lang geleden hoor....
    I'll be back...

  18. #293

    Standaard

    De Nils Holgersson DVD's liggen nu bij de C1000. Drie afleveringen per DVD à 4,99.

  19. #294

    Standaard

    k wacht nog steeds tot ze de tovenaar van oz in NL uitbrengen, en Candy Candy
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  20. #295

    Standaard

    toen ik klein was dees mijn favo.


    en hoe cool is





  21. #296

    Standaard

    Iemand enig idee of Thundercats ook in R2 verkrijgbaar gaat worden in de nabije toekomst?

    Er zijn nu (bijna) 4 boxen uit in Amerika en vraag me toch af waarom niet hier. Ook was ik gek op Mighty Max, maar dat is volgens mij alweer de jaren 90... :wink:
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/149381/Dungeons_And_Dragons_Complete_Box_Set/Product.html
    Toch wel cool, de hele dungeons & dragons collectie!
    Wow, dat ziet er wel mooi uit. Wel weinig afleveringen zeg, kan me herinneren dat ik er vele malen meer gezien heb, maar dat zullen alle herhalingen wel zijn.
    Echt een feest der herkenning dit en hoe cool was Bananaman inderdaad
    Is het misschien een idee om een lijst te maken met de uitgaves die er zijn van de verschillende series, ik wil er best wel wat gaan kopen. Misschien in post 1 en dan die telkens aanpassen?

  23. #298

    Standaard

    Er liggen nu in Blokker ook boxen van Moefie Club met telkens 20 afleveringen van Nils Holgersson en Maja De Bij! Het is nog niet de hele reeks, maar het zijn wel telkens de eerste 20 afleveringen, dus ik hoop dat er een vervolg aan komt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W
    Die zou ik ook nog wel graag als dvd-box willen hebben. De Spiderman episodes met Silver Surfer.

    Deze vond ik vroeger ook zo geweldig.



    Maar tog ligt m'n liefde voor tekenfilms bij Dragonball Z




  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret

    Maar tog ligt m'n liefde voor tekenfilms bij Dragonball Z



    Daar waren dus 2 hele, hele vette giftsets van uitgekomen in Japan met diaroma beeldjes, maar poepie duur. Hele Dragonball en Dragonball Z seizoenen

Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •