De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator 1&2 box set

    Bij play.com kan je nu deze 2 films in 1 boxset krijgen, alleen staan er totaal geen technische details bij? Ja, er staat taal Engels maar dat had ik ook wel kunnen raden :P

    Weet iemand de preciese technishe details, dus surround sound types, ondertitels enzo, een link hiernaar is natuurljk ook goed

  2. #2

    Standaard

    oud nieuws, staat al in meerdere threads genoemd.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  3. #3

    Standaard

    Heb je mijn post wel gelezen? Ik vraag me af wat de deatils zijn, het is geen aankondiging.....

    En ik kan niets vinden met de zoek functie... want die heb ik al gebruikt voordat ik dit topic opende....

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ze verwijzen in hun details naar de twee special editions van de films, welke beiden in het bezit zijn van NL-subs.
    Dus waarschijnlijk ...... Of je wacht tot ik ze krijg en dan vertel ik je waarschijnlijk hetzelfde als ik nu al gedan heb
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #5

    Standaard

    ok, dat stond er gister nog niet bij, eigenlijk ging het me ook meer om de soundtracks (DD/DTS), ondertiteling kan ik ook wel zonder, maar met heb ik toch liever

    Gister ook een mailtje naar play.com gestuurd, hopelijk krijg ik morgen antwoord.

  6. #6

    Standaard

    gewoon het zelfde als de losse releases,
    dat had je zelf denk ik ook wel kunnen raden...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Yep het zijn de 2 losse SE releases MGM & Momentum met nl subs en deel 2 met 5.1 DTS
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Yep het zijn de 2 losse SE releases MGM & Momentum met nl subs en deel 2 met 5.1 DTS
    Zijn het gewoon de twee releases samen in een slipcase, of is het digipack ofzo? Dat kan je nergens echt zien op de plaatjes...

  9. #9

    Standaard

    Ik zou persoonlijk maar wachten op de definitieve box-set met deel 1, 2 en 3 erin... Die kan toch niet uitblijven?

  10. #10

    Standaard

    Duurt mij te lang :P Deel 3 komt pas in dec op DVD uit, en dan zal de boxset wel nog later komen.

    Ik heb hem vandaag ontvangen, de collectiebox is karton met aan de rechterkant een opening voor de 2 DVD's.

    De 2 DVD hoezen zijn dezelfde als de T1 SE en T2 Ultimate ED, enigste verschil is dat er op de hoes staat "Not to be sold seperatly":P

  11. #11

    Standaard

    Klopt het dat die box net zo duur is als de losse verkoop prijs van zowel T1SE als T2UE (die zijn 17,99 pond los, en de box is 17,99 pond in totaal). Zo ja, moet ik toch eens iemand laten bestellen.

    Oh ja, gewoon nederlandse subtitles dus?

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Zoals reeds eerder te lezen was in deze thread, ja hoor beide ondertiteld in het NL's
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BurningMetal
    Klopt het dat die box net zo duur is als de losse verkoop prijs van zowel T1SE als T2UE (die zijn 17,99 pond los, en de box is 17,99 pond in totaal). Zo ja, moet ik toch eens iemand laten bestellen.

    Oh ja, gewoon nederlandse subtitles dus?
    Ja, TS1 SE en TS2 Ult. ED kosten los 17,99 per stuk, deze 2 zitten ook in de Collector's Box en maakt het geheel dus 50% goedkoper, krijgt er ook nog eens een leuke kartonnen hoes bij :P

    Beide versies hebben NL subs, technisch zijn ze volledig hetzelfde als de individuele releases.

  14. #14

    Standaard

    Ok, play.com mag binnenkort een bestelling voor me gaan verwachten

  15. #15

    Standaard

    Zag alleen wel net dat ze op dit moment uitverkocht zijn, is nog steeds populair, staat op nr1 in de R2 verkooplijst van play

    Door de distribiteur natuurlijk handig op ingesprongen, zo tijdens de relese van T3

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kremers
    Duurt mij te lang :P Deel 3 komt pas in dec op DVD uit, en dan zal de boxset wel nog later komen.

    Ik heb hem vandaag ontvangen, de collectiebox is karton met aan de rechterkant een opening voor de 2 DVD's.

    De 2 DVD hoezen zijn dezelfde als de T1 SE en T2 Ultimate ED, enigste verschil is dat er op de hoes staat "Not to be sold seperatly":P
    In wat voor hoezen/doosjes zitten de dvd's? Keepcases of digipacks?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  17. #17

    Standaard

    Ik weet de benaming van die dingen niet, maar het is precies dezelfde verpakking als de losse DVD's

    Covers zijn ook hetzelfde als de individuele releases.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb hem een paar dagen geleden besteld bij Play.... Ik zit met smart te wachten op de mooie *plof* als ie de brievenbus ingekieperd wordt (als hij daar niet te groot voor is...)

  19. #19

    Standaard

    Is mooi als je ze nog niet heb of een hele erge fan ervan bent.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kremers
    Ik weet de benaming van die dingen niet, maar het is precies dezelfde verpakking als de losse DVD's

    Covers zijn ook hetzelfde als de individuele releases.
    Daarom vraag ik 't ook. Ik heb namelijk T1 SE in een digipack (kartonnen doosje in nog een kartonnen doosje) en T2 UE in tincase. Ik neem aan dat jij bedoelt dat ze gewoon in een plastic doosje zitten? Dat is een keepcase, ook wel amaray genoemd naar het bedrijf dat ze produceert.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  21. #21

    Standaard

    Jep, dat is em, zo'n plastic hoes waar 9/10 DVD's in zitten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •