Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Mijn eigen mening, ik weet niet hoe crewleden hierover denken (maarja, het is ook een beetje mijn eigen systeem niet......)
    Niet echt..
    Ik bedoel, je hebt het toch gewoon overgenomen van een ander dvdforum? (met titels welliswaar)..

    Das flauw, ik vind dat het super doet hoor Rein ! En vind eigenlijk ook dat als er IEMAND een beslissing moet nemen namens dvd.nl aangaande de lijst met handelaren dat jij dat dan moet zijn

    Gr.,
    Edwin
    Edwin, ik begrijp direct dat je je eigen systeem van dvdforum bedoelt. Maar daar heb ik het dus niet vanaf gejat. Ik kwam pas voor het eerst op dat forum lang nadat ik dit bedacht had en toevallig zag ik dat jullie daar hetzelfde gebruiken. Tsja, dan mag iedereen best denken dat ik het daar vandaan heb, dat maakt me niet uit.

    Dit was even 'for the record'

  2. #27
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Ik heb overwogen om iemand van dit forum, die een DVD wilde kopen maar vervolgens NIETS meer heeft laten horen en niet (meer) reageerde op emails en pm's een - te geven, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan.

    Als je terug wilt komen op een "deal" heb ik daar geen problemen mee, maar heb dan het fatsoen om dit te melden

  3. #28

    Standaard

    FF de topic-naam veranderd zodat er iets breder over door gediscuseerd kan worden. 8)

    Waarom wachten mensen met het geven van een plus als ze het geld al binnen hebben ?
    De andere partij hoeft alleen nog af te wachten tot de dvd in de bus valt....

    Onzekerheid misschien..
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Waarom wachten mensen met het geven van een plus als ze het geld al binnen hebben ?
    Heeft volgens mij alles te maken met het feit dat sommige mensen "weigeren" plussen te geven.

    Ik geef meestal direct een plus, als er iets binnen is (in goede staat natuurlijk ). Dat geef ik dan aan in een PM, waar ook in staat dat het geld/de dvd goed is aangekomen. En dan hopen dat de andere handelaar dit ook doet...


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Heeft volgens mij alles te maken met het feit dat sommige mensen "weigeren" plussen te geven.
    Volgens mij zijn de mensen eerder bang, en voor de zekerheid dat als hun een min krijgen (bv als de dvd zich in slechte staat bevind) ze zelf ook geen plus meer willen geven.. of nog erger ook een min kunnen uitdelen !?
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Heeft volgens mij alles te maken met het feit dat sommige mensen "weigeren" plussen te geven.
    Volgens mij zijn de mensen eerder bang, en voor de zekerheid dat als hun een min krijgen (bv als de dvd zich in slechte staat bevind) ze zelf ook geen plus meer willen geven.. of nog erger ook een min kunnen uitdelen !?
    tja, als ik het geld binnen heb geef ik direct een plus ongeacht of de tegenpartij de dvd al binnen heeft of niet, meestal doet de andere partij dat ook voor mij :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    tja, als ik het geld binnen heb geef ik direct een plus ongeacht of de tegenpartij de dvd al binnen heeft of niet, meestal doet de andere partij dat ook voor mij :P
    Maar natuurlijk doe ik dat ook John.. !! :wink:
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Waarom wachten mensen met het geven van een plus als ze het geld al binnen hebben ?
    Heeft volgens mij alles te maken met het feit dat sommige mensen "weigeren" plussen te geven.

    Ik geef meestal direct een plus, als er iets binnen is (in goede staat natuurlijk ). Dat geef ik dan aan in een PM, waar ook in staat dat het geld/de dvd goed is aangekomen. En dan hopen dat de andere handelaar dit ook doet...

    Wat ik doe is dat ik de link naar de plussen en minnen draad er even bij vermeld in de pm waarin ik meld dat ik de ander een plus heb gegeven.
    Mijn eigen plus is dan dus nog maar een muisklik verder.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #34

    Standaard

    Precies, de ander een beetje op weg helpen kan nooit kwaad en het voorkomt dat jij je plus niet krijgt.

    Maar ach mensen, wat maakt die plus nog uit tegenwoordig. Zonder stroom sowiezo geen internet op het moment! lol

  10. #35

    Standaard

    Het wordt zeker niet mogelijk om ook +/- toe te kennen? Want ik heb namelijk al een aantal keren een ruil gehad (waaronder met een aantal vrij dure titels) waarbij de ruil opzich goed tot zeer goed verlopen is. Maar als ik meteen een plus uitdeel aan iemand kan ik verwachten vind ik dat ik meteen een plus terug krijg. Maar dat gebeurd niet altijd, en dat is betreurenswaardig. Het is in mijn ogen niet heftig genoeg om mijn plus meteen om te zetten in een min, maar ik zou het prettig vinden als ik wel een +/- kan uitdelen. Gewoon neutraal dus, maar wel op zo'n manier dat andere mensen weten dat de ander niet helemaal 100% netjes bezig is.
    Je kan nu zeggen: als je het neutraal wilt houden deel je gewoon geen plus uit, of geen min, maar dan heb je dus dat de ander niet op de hoogte is van het niet netjes behandelen van de ander.
    Het is maar gewoon een idee hoor, maar misschien kun je er wat mee.
    mvg,

    Christiaan

  11. #36

    Standaard

    nee. eigenlijk kan ik er persoonlijk niets mee. Ik zie het zo:
    Of je bent tevreden OF je bent het niet. Daar zit mijns inziens niets tussen. Toch?

    just my 2 cents

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •