Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator 2: 1 Disc Edition In Numbered Black Tin (Limited)

    Te koop bij PLAY.

    Nog meer commercie !!!

    Maar ja als Terminator fan moet ik die natuurlijk hebben.

    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  2. #2

    Standaard

    Misschien rare vraag maar waarom zou je 2 precies dezelfde films kopen???? Alleen vanwege de verschillende verpakking? Ook al is de film nog zo tof, dat is gewoon overbodig. Maar ja, ik ben misschien niet freak genoeg ofzo 8)

  3. #3

    Standaard

    je geeft zelf al het antwoord.

    Daarom worden er ook zoveel extreme editions verkocht.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  4. #4

    Standaard

    Special editions kan ik heel goed waarderen. Maar ik ga dus echt niet 2 dezelfde DVD's kopen, alhoewel ik wel wat VHS films aan het vervangen ben. Maar dat ligt anders natuurlijk.....

  5. #5

    Standaard

    Tja... Alweer een variant op een variant. Voor de absolute liefhebber zeker.

  6. #6

    Standaard

    Mooie verpakking zelfde als mijne alleen is deze zwart. Maar ja vindt het wel best zo.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    je geeft zelf al het antwoord.

    Daarom worden er ook zoveel extreme editions verkocht.
    Niels zal hem ook wel willen denk ik hehe

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    je geeft zelf al het antwoord.

    Daarom worden er ook zoveel extreme editions verkocht.
    Niels zal hem ook wel willen denk ik hehe
    Ik zit ook al op zijn reactie te wachten :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    je geeft zelf al het antwoord.

    Daarom worden er ook zoveel extreme editions verkocht.
    Niels zal hem ook wel willen denk ik hehe
    Ik zit ook al op zijn reactie te wachten :wink:
    duurt idd wel lang, is ongetwijfeld niet in staat om te reageren, kan gewoon niet anders, hij heeft al 3 of 4 edities, en tig gehad...

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    En dat terwijl Play een week eerder de box met de special editions op de markt brengt.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #11

    Standaard

    Ik zal niet snel voor alleen de verpakking een DVD aanschaffen. Daar is het mij iets te duur voor...

  12. #12

    Standaard

    WEER een nieuwe editie? Dit wordt toch echt te zot hoor. Enne.. ik heb deze film dan nog niet eens in mijn collectie zitten.

    Btw: kunnen ze al die verschillende versies niet meteen in een boxset uitbrengen ofzo?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    WEER een nieuwe editie? Dit wordt toch echt te zot hoor. Enne.. ik heb deze film dan nog niet eens in mijn collectie zitten.

    Btw: kunnen ze al die verschillende versies niet meteen in een boxset uitbrengen ofzo?
    Jij was toch degene die in mijn klaagtopic niet begreep waar ik het over had?

  14. #14

    Standaard

    hoe kan ik dit nu over t hoofd gezien hebben...ik ben echt wat overwerkt laatste tijd

    hebben!

    ff die box en dat ding bestellen vandaag,t enige extra is t zwarte blik?toch wel ongeloofwaardig,om nu zon versie op de markt te zetten met de 4discbox en de extreme die net uit zijn...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  15. #15

    Standaard

    kheb trouwens es ff gekeken,tis weer zon kaalgeripte versie,vergelijkbaar met de extreme....
    de film is tzelfde als die op de ultimate,met uitzondering dat er alleen de special edition op staat met 5.1 DTS

    de extras zijn bekend...

    limited?jaja...ze hadden zeker nog genoeg doosjes en lak om ff 25000 van die dingen over te spuiten...

    13 pond...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #16

    Standaard

    JA als je het echt zo gaaf vind dan spuit je je oude toch over,
    zelfde resultaat.

  17. #17

    Standaard

    kheb er maar 5,kan t niet over mijn hart verkrijgen zon prachtig zilveren hoes over te spuiten...
    dus zal em toch moeten bestellen...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  18. #18

    Standaard

    Toch slim van die mensen. Ze weten dat er altijd van die dwazen als niels zijn die het kopen :P . Mja je moet wat.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    k vind t ook een beetje overdreven hoor. Ik ga m dan zeker ook niet kopen, al is het alleen maar omdat ik die andere versie al heb

  21. #21

    Standaard

    Ik zag deze dvd vorige week al liggen in The Virgin Megastore (London), voor 11,99
    Ik denk dat deze dvd meer een keuze voor mensen is tussen de Extreme Edition en de Single Disc voor als er bijv. geen interesse in de extra's is maar enkel in de film.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Heb hem binnen en hij is echt wel mooi

  24. #24

    Standaard

    Totaal Off-Topic, maar sinds wanneer is Ghast banned? Ik weet dat hij ooit wat ruzie had met beheer, maar op het eind (als jij zijn laatste berichten bekijkt) was er toch niets raars gebeurd???


  25. #25

    Standaard

    Hmm dunno, misschien staat dat bij info over handerlaren ofzo

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •