De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Blokker dvd-speler

  1. #1

    Standaard Blokker dvd-speler

    Hallotjes allemaal, ik heb tot "volle" tevredenheid zo een blokker ding gekocht en ik dacht dus dat ie alles slikte.
    Inderdaad hij slikt svcd's(heb ik het meeste van) en vandaag dacht ik "gooi er eens een dvd'tje in maar nu krijg ik de melding wrong disc van een orginele dvd van toystory2 uit de winkel.
    Heeft iemand hier ervaring mee en wie weet hoe ik dit kan oplossen(naar de winkel terug als laatste mogenlijkheid) ik baal als een stekker dus wie o wie heeft er een oplossing voor mij
    Groet Bolle 8)

  2. #2

    Standaard

    heb je geprobeerd om er een andere DVD in te stoppen? Als je wel speelt dan moet je eens kijken of hij niet onder de krassen zit! Ik heb al meerdere malen bij V&D diskjes mee gekregen die onder de krassen zitten.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #3

    Standaard

    nee dvd's zijn oke , doen in andere dvd spelers wel...
    heel vreemd heb hem net omgeruild bij de blokker en de nieuwe heeft het zelfde probleem
    ik ben bang dat het iets met regiovrij heeft te maken oid maar ik blijf zoeken en hoop ook andere met mij
    Groet Bolle 8) 8)

  4. #4

    Standaard

    Kan 't zijn dat de DVD niet helemaal goed geperst is en dat er daardoor iets lucht tussen de reflectielaag zit (als je de DVD onder een bep. hoek houdt dan lijkt t net of er een vochtige plek op zit) en dat de laser van je DVD dat niet goed kan lezen? Welicht dat "de anderen" er iets meer over kunnen vertellen...
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  5. #5

    Standaard blokker yeah

    Ik heb inmiddels een andere gehaald en die doet het uitstekend, goed geluid(geen surround maar toch) dus ben weer tevreden.
    Allemaal bedankt voor zoeken naar oplossing
    Groet Bolle 8) 8)

  6. #6

    Standaard DVD SPELER VAN BLOKKER

    DE DVD SPELER DRAAID GEEN DVD-R - MAAR DRAAID WEL DVD-RW

  7. #7

    Standaard Re: Blokker dvd-speler

    De oplossing is heel gemakkelijk de dvd speler van blokker speelt wel DVD-RW af

  8. #8

    Standaard Re: Blokker dvd-speler

    sommige dvdspeler zijn defect - gewoon mee terug gaan en omruilen geen probleem

  9. #9

    Standaard

    de OPLOSSING IS!!!

    koop een betere dvd speler van rond de €95,- (bv: Sony DVP-NS330 of Philips DVD625) en nooit meer problemen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •