Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 299 worden weergegeven.

Discussie: Disney Classics

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    04-04-2007 The Fox & the Hound S.E.
    Ik veronderstel niet dat die nu plots wél het juiste beeldformaat gaat hebben?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #152

    Standaard

    Dat weten we pas over een aantal maanden, denk ik.

  3. #153

    Standaard

    Hmm, ik heb vandaag nog even de Tarzen SE (2e editie, 2 disc Disney Classic) kunnen scoren voor 10 euro bij de FRS (na bijna 2 maanden op "in behandeling" te hebben gestaan). Op hun site staat deze als 'niet leverbaar', maar ze krijgen blijkbaar nog steeds wat van de fabriek (hij ziet er gloednieuw uit en was geseald...maar dat laatste zegt niet zoveel). Dus misschien op de status letten op de site, en dan snel bestellen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    04-04-2007 The Fox & the Hound S.E.
    Ik veronderstel niet dat die nu plots wél het juiste beeldformaat gaat hebben?
    Aangezien er nog steeds niet bekend is wat het juiste beeldformaat is, kan daar weinig over gezegd worden. De Amerikaanse rerelease heeft wederom 1.33:1 formaat.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    04-04-2007 The Fox & the Hound S.E.
    Ik veronderstel niet dat die nu plots wél het juiste beeldformaat gaat hebben?
    Was die niet open matte? Net als Robin Hood?

  6. #156

    Standaard

    Ik zei dat ik alleen maar echte disnkey classics zoals pinocchio, peter pan, jungle book, alice in wonderland etc wilde hebben in mn collectie, maar vandaag liep ik de blokker binnen en zag ik de Aladdin trilogy staan voor 14,95 euro. En aladdin is toch wel jeugdsentiment. Vooral de sequel. Volgens mij de beste disney sequel ooit, teminste dat dacht ik als kind. Weet niet of dat werkelijk zo is, want ik heb die film al eeuwen niet gezien.

    De derde film heb ik nooit gezien, maar zal wel super crap en lelijk getekend zijn.

  7. #157

    Standaard

    De Dievenkoning is best aardig, maar de eerste en Wraak van Jafar zijn idd de betere (qua verhaal iig zeker).

    En waarom zou Aladdin geen 'echte' Disney Classic zijn
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #158

    Standaard

    De Wraak van Jafar is qua verhaal misschien goed genoeg, maar de animatie is verschrikkelijk slecht.
    De Dievenkoning heeft betere animaties, en is ook origineler. De humor is dankzij de terugkeer van Robin Williams ook weer beter te genieten. Dat heeft ook zijn doorslag op de Nederlandse, waar het juist jammer is dat in deel 3 Pierre Bokma het liet afweten.

  9. #159

    Standaard

    Mja, van een modernere film mag je verwachten dat de animaties beter zijn. En de Wraak van Jafar ken ik enkel nog uit het Video tijdperk (heb de DVD nog niet opgezet), dus qua animatie kwaliteit kan ik weinig nuttigs inbrengen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Iemand een gedacht wanneer Pinokkio terug op DVD wordt uigebracht?
    2009 (stond op de vorige pagina).
    iemand misschien een linkje zodat ik zelf de release datums op kan zoeken??
    I always tell the truth. Even when I lie.

  11. #161

    Standaard

    Ik heb de data uit het boekje dat bij de DVD Disney's Complete Classics Collection zit.

  12. #162

    Standaard

    Hoe zat het met de SE van jungle book!
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #163

    Standaard

    The Jungle Book komt volgend jaar oktober uit.

  14. #164

    Standaard

    Volgens het releaselijstje tot nu toe op www.disneyinfo.nl worden deze classics dus in 2007 heruitgegeven als SE (wellicht als 2-disc, met het oog op de al verschenen milestone classics)

    - Peter Pan SE
    - Dumbo SE
    - The Fox & The Hound SE
    - Jungle Book SE

    Cool. Ik wacht wel hoor, die oude 1-disc edities laat ik fijn liggen. :P Ze komen toch wel allemaal opnieuw uit.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #165

    Standaard

    Weet iemand of je Jungle book, Peter pan, Fantasia nog ergens verkrijgbaar zijn voor een redelijke prijs? Niet ebay...

    En je hoeft me niet te vertellen dat de platinum editions volgend jaar uitkomen. Vaak is die restauratie daarvan verkrachting van geschiedenis, zelf even wat leuke kleurtjes toevoegen dat het haast computer achtig lijkt...maar t zal wel meevallen.

  16. #166

    Standaard

    Junge Book is in ieder geval niet meer verkrijgbaar, alleen op Ebay. Fantasia ook niet meer, volgens mij. Voor Peter Pan moet je het eens proberen bij Blokker.

  17. #167

    Standaard

    Hmm. Peter pan nog nooit van mn leven tegengekomen in de blokker hehe. Jammer. verkoop jij hem? :P of als je hem ooit nog eens ergens tegenkomt, let me know pls.

  18. #168

    Standaard

    Ik geef dit topic even een lekkere bump, ik had nl. een paar vraagjes..
    Song of the South (1946) - heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Bedknobs and Broomsticks (1971) - heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Tron (1982) - is dit een disney classic, en heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Enchanted - hoort deze bij Live-action in combinatie met animatie.
    en waarvan is de Drie musketiers een vervolg van?

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    Ik geef dit topic even een lekkere bump, ik had nl. een paar vraagjes..
    Song of the South (1946) - heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Nee, en de kans dat die er gaat komen is absoluut nihil. Zie http://www.songofthesouth.net/
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    Bedknobs and Broomsticks (1971) - heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Ja
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    Tron (1982) - is dit een disney classic, en heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Ja. Het is trouwens geen Disney Classic.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    Enchanted - hoort deze bij Live-action in combinatie met animatie.
    Je zou zeggen van wel.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    en waarvan is de Drie musketiers een vervolg van?
    Geen idee. De twee musketiers misschien?

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    Ik geef dit topic even een lekkere bump, ik had nl. een paar vraagjes..
    Song of the South (1946) - heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Bedknobs and Broomsticks (1971) - heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Tron (1982) - is dit een disney classic, en heeft deze een Benelux DVD release gehad?
    Enchanted - hoort deze bij Live-action in combinatie met animatie.
    en waarvan is de Drie musketiers een vervolg van?
    Ja, maar die is zwaar geknipt. Ga voor de R1, R2UK of R4 editie.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nee, en de kans dat die er gaat komen is absoluut nihil. Zie http://www.songofthesouth.net/

    Ja

    Ja. Het is trouwens geen Disney Classic.

    Je zou zeggen van wel.

    Geen idee. De twee musketiers misschien?
    Dank je voor de antwoorden.

    ik trouwens nog een paar vraagjes zijn, toen ik op zoektocht ging in wat voor versies de classics gereleased zijn, als laatst gereleased, vond ik Pocahontas en Oliver & co met hun laatst gereleasde versie het oude classic logo dragen, klopt dat?
    en klopt het dat Dumbo, Alice in Wonderland, de Aristokatten en Frank & Frey in de Benelux alleen gereleased is als 1DVD Special edit?
    en dat alleen Bambi, Assepoester, Peter Pan, Lady & de Vagebond, 101 Dalmatiers, Jungle Boek, De Kleine Zeemeermin, Aladdin, Leeuwenkoning, Mulan, Tarzan en Lilo & Stich als 2DVD special edit zijn gereleased? en dat deze 2DVD special edit. ook allemaal zo een speciale kaft hebben (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P)
    en de rest van de classics dus als normale edit. is gereleased (Sneeuwwitje, Fantasia, Pinokkio, Doornroosje, Belle en het Beest en Fantasia 2000 niet meegerekend)

  22. #172

    Standaard

    Ik zag dat Aladdin dit jaar een nieuwe release krijgt (samen met Doornroosje). Is de regel van 9 jaar dan ineens voorbij? Classics als Assepoester, Peter Pan, Kleine Zeemeermin blijven gewoon te koop.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #173

    Standaard

    Disney weet het volgens mij zelf niet eens meer...
    Laat ze eens ophouden met het rereleasen van dingen in super special happy easter prison bigtop ultra editions (die uiteindelijk hetzelfde óf slechter zijn.)
    En zich eens richten op dingen die nog nooit zijn uitgebracht op dvd. (ik denk aan de rest van Ducktales bijvoorbeeld)
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    en klopt het dat Dumbo, Alice in Wonderland, de Aristokatten en Frank & Frey in de Benelux alleen gereleased is als 1DVD Special edit?
    Klopt. In de rest van de wereld is ook alleen maar een 1-disc verschenen. behalve Alice in Wonderland. De Amerikaanse release bestaat uit 2 discs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    en dat alleen Bambi, Assepoester, Peter Pan, Lady & de Vagebond, 101 Dalmatiers, Jungle Boek, De Kleine Zeemeermin, Aladdin, Leeuwenkoning, Mulan, Tarzan en Lilo & Stich als 2DVD special edit zijn gereleased?
    Klopt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pyanga Bekijk bericht
    en dat deze 2DVD special edit. ook allemaal zo een speciale kaft hebben (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :P
    Bambi (hoewel in eerste instantie niet), Assepoester, Peter Pan, Lady en de Vagebond, 101 Dalmatiërs, Jungle Boek, De Kleine Zeemeermin en De Leeuwekoning wel. Aladdin, Mulan, Tarzan en Lilo & Stitch niet.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Disney weet het volgens mij zelf niet eens meer...
    Laat ze eens ophouden met het rereleasen van dingen in super special happy easter prison bigtop ultra editions (die uiteindelijk hetzelfde óf slechter zijn.)
    En zich eens richten op dingen die nog nooit zijn uitgebracht op dvd. (ik denk aan de rest van Ducktales bijvoorbeeld)
    Dat zou ik ook graag zien, maar ik heb er een hard hoofd in.

Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •