De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Darkness falls

  1. #1

    Standaard Darkness falls

    Ik weet eigenlijk niet of deze hier al gedraaid heeft, maar ik heb op vakantie ook de horrorfilm darkness falls gezien, en dat is wel een aardige film als je van horror houdt, en helaas komen er erg weinig horrorfilms uit de laatste tijd...ben ook erg benieuwd wanneer F VS J uitkomt of the remake van the texas chainsaw massacre...

    Rico

  2. #2

    Standaard

    In belgie ( kinepolis ) speelt ie al paar weeken.

  3. #3

    Standaard

    Hier in Rotterdam, geen idee. T leek me best een leuke film maar ik ben tog al niet zon horror fan. Kvind dat er vaak te weinig verhaal inzit. Khad laatst My Little Eye gezien en ik vond m egt verschrikkelijk slegt en dat vind ik niet vaak van een film. Final Destination 2 lijkt me dan wel weer leuk maar das denk ik meer een thriller tog?

  4. #4

    Standaard Re: Darkness falls

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricochan36
    ...aardige film..en helaas komen er erg weinig horrorfilms uit de laatste tijd...
    Sorry, eventjes een off-topic! Ik maak ff reclame voor Rose Red.
    Toch een recente horrorfilm met een heel goed verhaal. Heel erg spannend bovendien
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  5. #5

    Standaard

    darkness falls komt pas in juli of augustus had ik gelezen

    heb wel een trailer gezien leek me wel een aardige film
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #6

    Standaard

    Ligt het nou aan mij of zijn de nieuwe horror films niet meer spannend??
    Ik weet nog wel goed toen ik klein was en naar Halloween keek in de avond.
    Ik was toen iets van 9 of 10 jaar en dan was dat deuntje van Halloween best eng maar goed... dat waren toen goede films.
    Voortaan vind ik de nieuwe horror films niet zo spannend meer... van de week ga ik Ghost Ship kijken maar ik verwacht er niet veel van.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ligt het nou aan mij of zijn de nieuwe horror films niet meer spannend??
    Ik weet nog wel goed toen ik klein was en naar Halloween keek in de avond.
    Ik was toen iets van 9 of 10 jaar en dan was dat deuntje van Halloween best eng maar goed... dat waren toen goede films.
    Voortaan vind ik de nieuwe horror films niet zo spannend meer... van de week ga ik Ghost Ship kijken maar ik verwacht er niet veel van.
    Al die films die vroeger eng waren/leken als je die nu kijkt lach je erom...

    Rico

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    darkness falls komt pas in juli of augustus had ik gelezen

    heb wel een trailer gezien leek me wel een aardige film
    Nog later. Komt in September.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    darkness falls komt pas in juli of augustus had ik gelezen

    heb wel een trailer gezien leek me wel een aardige film
    Nog later. Komt in September.
    Ik zou hem niet kopen ofzo, hij was gewoon leuk om 1 x te zien..

    Rico

  11. #11

    Standaard

    Om nog meer reklame te maken THE EYE is ook echt heel goed, en eng bovendien.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Om nog meer reklame te maken THE EYE is ook echt heel goed, en eng bovendien.
    Die is volgens mij al lang in een ander topic besproken, maar nu je het toch vermeld, the eye is mijn favoriete asian "horror" movie..

    Rico

  13. #13

    Standaard

    Gisteren gekeken voor de tweede keer gekeken naar Darkness Falls. Een erg spannende film. Een beetje kort maar ik ben me een paar keer rot geschokken. Vooral de spanning die wordt opgebouwd door de donkere locaties en het spelen met licht zorgde ervoor dat ik op het puntje van mijn stoel zat.

    Erg goede en spannende horrorfilms met een aantal bloedstollende scenes, goed acteerwerk, mooie locaties en erg effectief gebruik van muziek en geluid. Alleen jammer dat de film zo kort duurt en ze niet echt de tijd nemen om het verhaal op te bouwen en uit te diepen, deze is namelijk zeer interessant.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Gisteren gekeken voor de tweede keer gekeken naar Darkness Falls. Een erg spannende film. Een beetje kort maar ik ben me een paar keer rot geschokken. Vooral de spanning die wordt opgebouwd door de donkere locaties en het spelen met licht zorgde ervoor dat ik op het puntje van mijn stoel zat.

    Erg goede en spannende horrorfilms met een aantal bloedstollende scenes, goed acteerwerk, mooie locaties en erg effectief gebruik van muziek en geluid. Alleen jammer dat de film zo kort duurt en ze niet echt de tijd nemen om het verhaal op te bouwen en uit te diepen, deze is namelijk zeer interessant.
    Ben errug benieuwd naar deze film!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  15. #15

    Standaard

    Even off-topic:

    Kijk ook eens naar de schitterende aflevering Darkness Falls van The X Files (seizoen 1). :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer
    Even off-topic:

    Kijk ook eens naar de schitterende aflevering Darkness Falls van The X Files (seizoen 1). :wink:
    Ja met die leuke beestjes uit de bomen
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #17

    Standaard

    De gemiddelde aflevering van The X Files is spannender dan de meeste
    horrorfilms.

  18. #18

    Standaard

    Maar heb je deze ook gezien?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #19

    Standaard

    Ik vond dit niet echt een aanrader.
    De aftiteling duurt bij deze film 11 minuten
    Dit is omdat de film zonder die 11 minuten te kort was geweest om uit te brengen in de bios.
    "Paranoia is just reality on a finer scale"
    -Strange Days-

  20. #20

    Standaard

    Ik heb me prima vermaakt met deze film, een paar goede schrikmomenten. Heb deze dan ook in de collectie
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •