De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terminator 1&2 box?????

    Ik breng net ff een bezoekje aan play.com, en wat zie ik? Over 20 dagen komt er een box uit met daarin Terminator 1&2! Spoort de uitgever niet helemaal of wat? Ten eerste heeft bijna iedereen beide films wel in de kast staan, en tweede komt er na de release van T3 zeker weer een nieuwe boxset uit. Stelletje kapitalisten, bah

    (Misschien leuk voor de verzamelaars, Niels? )

  2. #2

    Standaard Re: Terminator 1&2 box?????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Stelletje kapitalisten, bah
    Je hebt er wel wat mee, he?

    Wel logisch dat er wordt geprobeerd nog een keer uit te melken..... Niet dat de Ultimate Edition valt te overtreffen en dat niemand ze niet heeft

    Ben het dus met je eens: Waarom zou je deze nog kopen.... Oke, van wat ik heb gelezen is het voor Niels wel een Collector's Item :wink: (no offense, Niels).

    Enige wat ze kunnen doen met T3 is om hem alleen te verkopen in een complete box van de 3 films (in box). Niet dat ze dat willen gaan proberen met bijv LotR (denk ik).

  3. #3

    Standaard

    ik wil em wel kopen ja...

    maar liever nog zie ik iemand die em besteld heeft,en ff post hoe t artwork is.als dat de moeite waard is koop ik em zeker!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hem gepreordered, zodra hij binnen is laat ik weten hoe de release is
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  5. #5

    Standaard

    To celebrate this enduring franchise, MGM Home Entertainment is proud to present – for the first time ever – the FIRST TWO Terminator films in one stunning DVD box set. This four disc set is a collector’s dream – comprising of both feature films presented with the highest quality sound and vision plus two discs purely of Special Features.


    One of the most influential sci-fi films ever made, THE TERMINATOR stars Schwarzenegger – in his definitive role – the futuristic cyborg who journeys back in time. His mission is simple: he must terminate a woman named Sarah Connor (LINDA HAMILTON). Unbeknownst to Sarah, she is to be the mother of the future leader of the resistance movement in post holocaust America - without whom the human race have no future. The plot is fast moving and relentless with non-stop horrifying action, thrilling cat-and-mouse chases and superb lead performances throughout.


    The future realistic story continues in TERMINATOR 2: JUDGEMENT DAY – having failed with their first mission the machines send back an even deadlier Terminator, the metal shape shifting T-1000 (ROBERT PATRICK). This time their target is Sarah’s son – John Connor. With Sarah in a mental institute, the only one who can save him is also sent back in time, in the guise of the original Terminator (Schwarzenegger). This outstanding blockbuster was the first film ever to cost in excess of $100million and had 90’s audiences gasping for breath thanks to its amazing stunts and thrilling chases. Again directed by Cameron, it won FOUR Oscars for Best Visual Effects, Best Sound Effects, Best Sound and Best Make-Up.


    Special Features
    THE TERMINATOR DVD Special Features: Digitally remastered / Terminator - A Restrospective / 'Other Voices' Documentary / Omitted Scenes / Foreign Trailer / Alternative Trailer / Trailers / James Cameron's Artwork Stills / Photo Gallery including Stan Winston's Photos And Visual Effects Photo’s / Publicity Materials / Oiginal Script
    TERMINATOR 2: JUDGEMENT DAY DVD Special Features: Making of Documentary: 3 Breaking the Screen Barrier / The Making of T2 Featurette / More Than Meets the Eye Featurette / Deleted Scenes / Video Archive (inc interviews and production footage) / Audio Commentary / Screenplay / Storyboards / Photo Gallery (over 300 stills from the set) / Trailers
    DVD-Rom Special Features: Original Script
    1983 4th Draft Script
    Final Shooting Script

    Net ff nagekeken,de special features zijn dus 100% gelijk aan de losse versies,eigenlijk staat dat ook al in de omschrijving...

    18 pond is toch 26,07 euro met de huidige wisselkoers...

    dat ding gaat een hit worden,onder al die mensen die de Terminators nog niet in het bezit hebben!!al kan ik geen reden bedenken waarom iemand T2 niet in zijn collectie heeft...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    dat ding gaat een hit worden,onder al die mensen die de Terminators nog niet in het bezit hebben!!al kan ik geen reden bedenken waarom iemand T2 niet in zijn collectie heeft...
    Simpelweg:

    Niels, veel plezier ermee!!!

  7. #7

    Standaard

    thanks HJV,maar ik ga heel ff ghast zijn mening afwachten en miss dat ie ook screenshots kan/wil maken?

    andere optie is T1+T2 verkopen,maar daar kan ik momenteel dan nie zoveel voor vragen met die box op komst...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    ik heb ze nog niet

    dus dit komt mooi uit
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    ik heb ze nog niet

    dus dit komt mooi uit
    Voor jou wel ja

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    thanks HJV,maar ik ga heel ff ghast zijn mening afwachten en miss dat ie ook screenshots kan/wil maken?

    andere optie is T1+T2 verkopen,maar daar kan ik momenteel dan nie zoveel voor vragen met die box op komst...

    mazzel,niels
    hoeveel versie's van T1 & T2 heb je eigenlijk??

  12. #12

    Standaard

    ik heb ze ook nog niet, dus deze box zal het worden!

  13. #13

    Standaard

    Hier komt 'ie in ieder geval niet uit omdat de rechten van T2 bij RCV en die van The Terminator bij Fox liggen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Hier komt 'ie in ieder geval niet uit.
    Wat jammer nou

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik heb ook geen van beiden omdat dit ook zo'n titel was waarvan continue een nieuwe editie uitkwam.
    Ik heb enkel de directors cut van T2 op video al heel lang. Nu tijd om hem voordelig in te wisselen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  16. #16

    Standaard

    Damn zeg... had ik toen voor vorig jaar de Ultimate Edition gekocht van T2: Judgement day voor een hele mooie prijs.
    T1 wilde ik toen nog niet kopen... en nu komen ze bij elkaar in 1 box.
    Beetje vreemd gedaan...konden ze beter meteen doen toen ze samen uitkwamen op DVD.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Hier komt 'ie in ieder geval niet uit omdat de rechten van T2 bij RCV en die van The Terminator bij Fox liggen.
    Ik heb ze beide, maar mijn Termintor S.E. is toch echt van M.G.M. en niet van Fox. Ze zullen denk ik niet in een box met zijn 3en komen, want Terminator 3 is van Warner Bros.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik heb ze beide, maar mijn Termintor S.E. is toch echt van M.G.M. en niet van Fox.
    Raad eens waar MGM onderdeel van is ?

  19. #19

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •