Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 602 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Ik wil alles op regio 2 hebben met ondertiteling dus noem ik Westworld, Amazing stories seiz.2, de oude Twilight Zone seizoenen, The incubus, In the mouth of madness, An american werewolf in Paris, Invasion of the bodysnatchers, (samen met Westworld onbegrijpelijk dat deze topfilms nog niet hier zijn uitgegeven) en The dark half. Dit zijn de films die ik origineel nog mis.
    Laatst aangepast door pi2 : 31-10-2010 om 10:34
    Your body is dying.
    Pay no attention.

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karl91 Bekijk bericht
    Ligt het aan mij is of David Lynch's Lost Highway in geen enkele Nederlandse winkel nog op dvd te krijgen? De zoekmachines van FRS, MediaMarkt en Music Store leveren in ieder geval geen resultaat op.
    Ik kwam er vandaag achter dat recent een reissue van is uitgebracht. Hij zit nu in de Mk2-collectie met een lichtelijk aangepaste cover:


  3. #578

    Standaard

    Prima film...wacht al een tijd met smart op de blu-ray uitgave -zucht-
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #579

    Standaard

    Ben benieuwd of er echt nog films zijn waar mensen op zitten te wachten die in geen enkele regio op dvd zijn uitgebracht. Ik kan geen titel meer bedenken.

    Enkele jaren terug had ik dat nog regelmatig, dat ik een film zocht maar niet kon vinden (heb. bijv lang op Under The Volcano gewacht). Nu is volgens mij alles beschikbaar (al dan niet OOP).

    Punt is nu juist dat er heel erg veel nog niet op bluray te krijgen is.

  5. #580

    Standaard

    Nou, ik heb er nog twee (en nog een aantal die niet op R2NL zijn verschenen):
    War Party (1988)
    Een obscuur filmpje ooit eens gezien op "de Belg"
    Treasure Island (1990)
    met Charlton Heston en Christian Bale, wel verkrijgbaar op LaserDisc, maar er zit een 'Warner Archive Collection' editie aan te komen

  6. #581

    Standaard

    Kent iemand de serie Call to glory nog die in de jaren 80 bij Veronica te zien was? Die zou ik wel eens op dvd willen zien. Een geweldige serie was dat. Een beetje vergelijkbaar met The right stuff, maar dan zich afspelend rondom een familie waarvan de vader piloot is in de periode tijdens de Vietnam-oorlog. Helaas nog nergens op DVD verkrijgbaar.

    Zie http://www.imdb.com/title/tt0086678/ en http://en.wikipedia.org/wiki/Call_to_Glory

  7. #582

    Standaard

    Is Ludwig 1881 ooit ergens op dvd verschenen?

  8. #583

    Standaard

    Keek bij bol.com een beetje rond, en zie de volgende film staan:

    Als Twee Druppels Water

    WW2 oorlogsfilm die ik nooit eerder heb gezien op dvd, maar er wel al een lange tijd naar op zoek was. Waarschijnlijk een nieuwe release en ben er blij mee

    En nog meer andere leuke WW2 releases, maar dat is meestal rond april en mei. Binnenkort zullen we weer heel wat oorlogsfilms zien op tv, en nu maar hopen dat het niet weer die standaard films zijn die elke fatsoenlijke (oorlogs)film liefhebber al heeft gezien en in bezit heeft (Saving Private Ryan, Schindler's List, etc.).

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Keek bij bol.com een beetje rond, en zie de volgende film staan:

    Als Twee Druppels Water

    WW2 oorlogsfilm die ik nooit eerder heb gezien op dvd, maar er wel al een lange tijd naar op zoek was. Waarschijnlijk een nieuwe release en ben er blij mee

    En nog meer andere leuke WW2 releases, maar dat is meestal rond april en mei. Binnenkort zullen we weer heel wat oorlogsfilms zien op tv, en nu maar hopen dat het niet weer die standaard films zijn die elke fatsoenlijke (oorlogs)film liefhebber al heeft gezien en in bezit heeft (Saving Private Ryan, Schindler's List, etc.).
    Deze film is een aantal jaren al opnieuw geremasterd en op dvd uitgebracht in een Fons Rademakers box. Naar de roman De Donkere Kamer van Damocles van W.F. Hermans. Niet echt wat ik een oorlogsfilm zou noemen overigens... (het speelt wel in oorlogstijd).

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Kent iemand de serie Call to glory nog die in de jaren 80 bij Veronica te zien was? Die zou ik wel eens op dvd willen zien. Een geweldige serie was dat. Een beetje vergelijkbaar met The right stuff, maar dan zich afspelend rondom een familie waarvan de vader piloot is in de periode tijdens de Vietnam-oorlog. Helaas nog nergens op DVD verkrijgbaar.

    Zie http://www.imdb.com/title/tt0086678/ en http://en.wikipedia.org/wiki/Call_to_Glory
    1 x googlen en ik had m al gevonden. Bovenste item nog wel. Wel de amerikaanse versie.

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    1 x googlen en ik had m al gevonden. Bovenste item nog wel. Wel de amerikaanse versie.
    Dan doe je iets heel bijzonders want ik kan hem nog steeds niets vinden. Heb je een linkje?

    Oh ja: ik ben dus niet op zoek naar een bootleg-uitgave (die soms wel wordt aangeboden op allerlei vage sites) of naar de VHS-uitgave (waarvan ik ook de vermelding op Amazon terugkrijg als ik zoek met Google).

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dan doe je iets heel bijzonders want ik kan hem nog steeds niets vinden. Heb je een linkje?

    Oh ja: ik ben dus niet op zoek naar een bootleg-uitgave (die soms wel wordt aangeboden op allerlei vage sites) of naar de VHS-uitgave (waarvan ik ook de vermelding op Amazon terugkrijg als ik zoek met Google).
    http://www.ioffer.com/i/call-to-glor...odes-150920893

    Volgens de omschrijving is dit geen bootleg maar echte dvds, geen idee of het echt betrouwbaar is.

    -Edit: wel een bootleg versie.

  13. #588

    Standaard

    Voor zover bekend zijn de volgende kinderfilms nog niet op dvd;
    - Teddyberen Picknick
    - Olivier onrust in vogelland

    Zouden deze ooit nog komen?

  14. #589

    Standaard

    Licence to kill op R2...film is enkel een keer op R1 uitgebracht maar moeilijk te vinden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Licence to kill op R2...film is enkel een keer op R1 uitgebracht maar moeilijk te vinden..
    ????
    Een James Bond film die volgens jou niet op R2 DVD is verschenen?

    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=250

  16. #591

    Standaard

    Oops correctie ik bedoel: If looks could kill: http://www.imdb.com/title/tt0102095/

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #592

    Standaard

    Sometimes a great notion (1970)





    Sometimes a Great Notion - Incredible Scene

    Ik hoop dat deze film eens op dvd gaat verschijnen in Nederland.

    Ik heb deze als klein kind ooit gezien, en vond hem echt zo mooi gemaakt.

    Weet niet of dit een bekende film voor jullie is, maar als jullie bovenstaande scene bekijken via de link, komt ie misschien bekend voor.

    Beschrijving :

    Verenigde Staten
    Drama
    113 minuten

    geregisseerd door Paul Newman
    met Paul Newman, Henry Fonda en Lee Remick

    Het dorp staat op z'n kop wanneer houthandelaar Hank Stamper besluit door te werken als verder iedereen staakt omdat het plaatsje failliet dreigt te gaan. De problemen worden groter wanneer zijn vrouw zich ermee gaat bemoeien en bovendien Hank's broer voor hem komt werken.

  18. #593

    Standaard

    Weet iemand of de Nederlandse film "Wijster" (van de treinkaping) al op DVD te krijgen is?, Op een paar sites zie ik dat deze in Mei op DVD is uitgebracht maar kan hem nergens vinden, zelf geen info erover.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Weet iemand of de Nederlandse film "Wijster" (van de treinkaping) al op DVD te krijgen is?, Op een paar sites zie ik dat deze in Mei op DVD is uitgebracht maar kan hem nergens vinden, zelf geen info erover.
    Alsjeblieft : http://cd-dvd.marktplaats.nl/dvd-s-n...008-dvd-3.html

    of bv hier : http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-88624038.html



    Wel kopie blijkbaar :

    Omschrijving:
    DVD Telefilm uit 2008 (Wijster)

    Naar het waargebeurde verhaal uit 1975
    nu op DVD!

    Beschrijving:

    Het is 2 december als journalist Rob van der Laan zijn trein van Groningen naar Zwolle wil halen om daar vandaan naar Den Haag te reizen. Maar hij wordt opgehouden door zijn dochter Susan en moet een trein later nemen. Ter hoogte van Wijster wordt aan de noodrem getrokken; een aantal Molukkers kapen de trein. Vervolgens komt de machinist kijken wat er aan de hand is en wordt onder vuur genomen. De passagiers moeten bij elkaar komen in de middelste coupé en alle ramen afplakken met kranten. De Molukkers eisen een bus binnen anderhalf uur, anders brengen ze een passagier om. Rob lijkt de eerste te zijn die omgebracht zal worden, maar hij weet zich te redden met zijn journalistieke ervaring en is bereid als tussenpersoon te fungeren.
    Ondertussen is Susan erachter gekomen dat h ij zich in die trein bevindt en komt in contact met een collega van Rob, Cecile Vos. Samen maken ze foto's van de trein en zijn getuige van de tweede executie. De onderhandelingen vlotten niet en na dertien dagen krijgen de Molukkers het advies van hun Molukse leider ermee te stoppen. Ze geven zich over en de passagiers zijn weer vrij

    Speelduur 90 minuten
    Kijkwijzer: 12/ENG/GEWELD
    Nederlands/Moluks gesproken
    Regiocode: PAL
    Beeldformaat: 16:9 (breedbeeld) (Extra's zijn verschillende ingesteld)

    Deze DVD is nooit verder uitgebracht!

    DVD is Profesioneel bewerkt met Film programma NERO versie 9

    en heeft enkel Hoofdstukken inclusief menu

    + enkele extra's:

    - Preview WIJSTER (met acteurs) (beelden RTV Drenthe)
    - Archief Beelden uit 1975 Treinkaping Wijster (eigen materiaal)
    - Archief Beelden uit 1977 einde van de Treinkaping (eigen materiaal)
    - opnamedag Film 'De Punt' (Eigen materiaal)
    - Interview met een aantal acteurs uit de serie (eigen materiaal genomen)
    - Trailer Telefilm 'Wijster'
    - Trailer 2e treinkapingsfilm 'De Punt'
    LET OP BEELD INSTELLINGEN ZIJN SOMS ANDERS

    kortom verder nergens tekoop alleen bij DVD verkoop RIJSSEN

    Leverbaar vanaf eind Juni 2011

    vaste prijs: 4,95 EURO
    verzend en verpakkingskosten: 1,95 EURO
    DVD wordt stevig verstuurd is verzenddoosje+bubbeltjes folie

    u krijgt wat u ziet zoals op de Foto's

    voor verdere vragen stuur me een mailtje

    (Voor de duidelijkheid : Dit is niet wat IK aanbied, maar VAN DE VERKOPER VAN DE ONDERSTE LINK)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-06-2011 om 12:14

  20. #595

    Standaard

    Ja die heb ik idd gezien maar ik zoek de originele

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Ja die heb ik idd gezien maar ik zoek de originele
    Misschien kan je de vraag voorleggen aan de makers?, Anyway hier is ie online te bekijken: http://www.rtvdrenthe.nl/tv/wijster

  22. #597

    Standaard



    Ik zit al zo lang te wachten op een mooie dvd uitgave van de 5 delige TV serie Desperado.
    Op het internet kom je niet veel tegen behalve op ioffer maar ja die kwaliteit hoef niet.
    zucht,...


    Captain Power and the soldiers of the future!
    Ik was 12 jaar en zag elke zondag deze serie op super channel..zou het wel weer willen zien ik vond het aardig indrukwekkend destijds


    Al op dvd maar nog niet met nederlands ondertiteling..moet het maar doen met mijn opname van mgm.
    Misschien een mooie dubbel uitgave samen met het vervolg future world.


    Eens gezien in de mei maand filmmaand van Veronica (jaren terug!)
    Wel op dvd maar niet met nl subs.

  23. #598

    Standaard

    Posting van mij van 7 december 2003:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wat ik nog mis? Heel weinig. Voor wat betreft de dingen die nog niet zijn aangekondigt gaat het in ieder geval om de volgende zaken:

    - Goodfellas SE
    - Blade Runner SE

    Nadat ik de MIA-lijst van www.dvdjournal.com eens had doorgewerkt kwam ik ook nog op de volgende titels:

    - Hearts of Darkness
    - Kiss of the Spider Woman
    - The Magnificent Ambersons
    - Short Cuts
    - THX 1138

    Verder zijn er nog wel een hoop dingen die ik wil en die nog niet te krijgen zijn maar al die titels zijn wel (ergens) aangekondigt. Na dit wordt het qua dvd-verzamelen dus een kwestie van 'smaak uitbereiden'.
    Het laatste item van die hele oude lijst, Kiss of the Spider Woman, heb ik sinds vandaag eindelijk. Het duurt bijna 8 jaar, maar dan heb je ook wat.

  24. #599

    Standaard

    Ik kijk uit naar een DVD release (met Nederlandstalige ondertittels) van volgende films:
    * Mickey (uit 92') over een psychopatisch jongetje
    * Basketball diaries (met Leonardo Di Capri) vreemd genoeg niet te vinden met Nederlandse ondertitteling
    * Rivers edge (met de nog erg jonge Keanu Reeves)
    * a kiss before dying (de versie met matt dillon uit '91)
    * summer shool
    * book of love
    * film 1 (met Peter Van Den Begin)
    * funny games (het origineel van Michaël Haneke)
    * Gummo
    * Adams Family (eerste film)
    * stepfather 1-3 (het '80 origineel niet de waardeloze remake)
    * K9
    * steakout
    * celtic pride
    * quick change (vergeten film met Bill Muray)

  25. #600

Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •