De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ultragoedkope dvd-speler

    Ik zoek een ultragoedkope dvd-speler. Mijn eisen zijn niet echt hoog en ik besef dat duurder beter is.
    Het gaat mij om een DVD-speler van minder dan 125 euro. Belangrijk voor mij is dat deze regiovrij is of heel makkelijk te maken.
    Wat is de beste keus met deze voorwaarden?
    Bij voorkeur een online aanbieding of een keten met erg veel vestigingen.
    AUB geen mediamarkt. Te ver.

  2. #2

    Standaard

    bij MM antwerpen hadden ze een scanmagic dvdspeler,kostte daaro 65 euro.

    als je bij een MM in nl gaat informeren zal je ook wel op dat soort prijzen uitkomen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Blokker: ProVision... zo'n EUR. 80,-.

  4. #4

    Standaard MM

    Alleen bij de blokker(heb ik zelf gekocht) zit geen scart kabel bij en bij Media Markt wel voor die €69.......
    Scartkbeltje kost (goedkope) toch zo een €7-10
    Groet Bolle 8)

  5. #5

    Standaard

    ...de topicstarter wil alleen niet naar MediaMarkt hoeven gaan, schrijft-ie.

  6. #6

    Standaard

    Bij correct koopjes hal een DVD speler voor €65,-
    Maar waarom onder de €125?
    letterlijk een paar euros meer en je kan een Amerk DVD speler kopen...Pioneer,Philips...
    Philips is vaak erg makkelijk regiovrij te maken.

  7. #7

    Standaard

    ...maar tevens vaak incompatibel met bepaalde DVD's. Koop gewoon 'n Pioneer - Sony's zijn goed, maar duur om regiovrij te maken.

  8. #8

    Standaard

    Koop anders gewoon een DVD-speler bij Funprice voor in je pc voor €37,95 een s-video/scart kabel voor naar je tv en klaar is jeroenh. Heb je btw wel een TV-out op je videokaart voor nodig.
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  9. #9

    Standaard

    anyway back on topic.
    Hoe goed zijn deze ultra cheap DVDspelers eigenlijk?

  10. #10

    Standaard

    Moet je eens bij Megapool kijken op hun site. DVD speler voor 25 Euro????????????
    Binnenkort krijg je ze nog bij een pakje boter...

  11. #11

    Standaard

    MM Groningen gewoon een speler voor 49 euro, is direct regiovrij, op de doos staat overigens R2, en speelt alles, mp3, jpeg, vcd, svcd, enz.
    Heb voor de lol zo'n ding gekocht en ik moet zeggen dat het beeld me via rgb goed bevalt. Eigenlijk onvoorstelbaar!

  12. #12

    Standaard

    Bij megapool zijn ze je gewoon aan het naaien...de dvd is alleen in cobinatie met een ander produkt te koop. Vaak iets HEEL erg duur. Moiet je het net nodig hebben.

    Voor €49 is dat natuurlijk ECHT een koopje.
    Kan ik vragen welk merk? Misschien andere winkels die het ook aanbieden?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tan1415
    anyway back on topic.
    Hoe goed zijn deze ultra cheap DVDspelers eigenlijk?
    Niet goed. Althans, niet als je er 'n beetje eisen aan gaat stellen. Voor iemand die 'n simpel spelertje wil om er alleen maar films op te kijken (en dus niet wil knutselen met een fatsoenlijke 5.1- / 6.1-opstelling)* is 't vaak prima.

    * níet de gemiddelde DVD.nl forumbezoeker

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tan1415
    Voor €49 is dat natuurlijk ECHT een koopje.
    Kan ik vragen welk merk? Misschien andere winkels die het ook aanbieden?
    Het gaat om de H&B 4455 DD MKII en er zit ook nog eens een uitstekende NL gebruiksaanwijzing bij.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Goedkoop = Duurkoop zeg ik altijd maar..

    Heb niet echt goeie ervaringen met goedkope apperatuur, liever in 1x goed en iets duurder dan aan en af geleur ermee.

    Maargoed in de woonkamer staat bij ons een provision dvdspeler, doet het al ruim een jaar zonder problemen en slikt genoeg.
    Heb zelf een philips 728, maar kwaliteitsverschil merk je duidelijk.

  17. #17

    Standaard

    Inmiddels heb ik het koopje van de MM Groningen een week uitgeprobeerd en volgens mij is er niet veel mis mee. De prijs is nu overigens 59 euro.
    Omdat ik een goede dvdspeler heb wilde ik hem gewoon terug brengen, kan binnen 14 dagen, maar een collega van mij wilde hem voor die prijs, 49 euro dus, wel overnemen.
    Ik denk dat veel mensen er veel plezier aan beleven en gaat ie stuk, wat dan nog. Kosten zijn hetzelfde als het regiovrij laten maken van een speler.

  18. #18

    Standaard Goedkoopste kwaliteits DVD speler

    Ik las hierboven ergens de Mustek Scanmagic als optie voor goedkope dvd speler.... die is idd niet al te duur alleen het is een vreselijk LELIJK plastic apparaat waarbij de knoppen eraf vallen bij het indrukken ervan... ik zocht ook naar een "goedkope" dvd speler en ben uitgekomen bij het kruidvat.... 52 euro!!! een Tom-tec, het merkt klinkt bagger, maar de speler ziet er dan ook wel gelikt uit en is van degelijk ijzer gemaakt... hij speelt alles af CD-R, CD-RW,MP3,Jpeg(kodak picture cd), VCD,SVCD,DVD-R,DVD-RW en natuurlijk DVD . Het heeft 2.0 analoge audio uitgang, een optische en een coaxial digitale uitgang en nog een paar analoge uitgangen voor het verbinden met een stereotoren etc. Het apparaat wordt geleverd met een uitgebreide afstandsbediening, een scartkabel en een a/v kabel (Tulp Audio L/R en Composiet Video).

    En ik moet zeggen... voor die 52 euro ben ik er zeer tevreden mee!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •