Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bruce Almighty (Jim Carrey)

    Hier kan iedereen die Bruce Almighty heeft gezien zijn review kwijt.

    Ik ben de eerste door de zeggen dat Jim Carrey terug is met een
    fantastische comedy. Werkelijk tranen in mijn ogen van het lachen.

    Absoluut een aanrader!

    Dushen

  2. #2

    Standaard

    Ik ben het met je eens dat het aanrader is. Jim Carrey is lekker op dreef. Paar zeer geslaagde grappen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #3

    Standaard

    Bij het bekijken van de trailer heb ik me al HELEMAAL dubbel gelachen. Vanavond ga ik naar deze film, mijn verwachtingen zijn ZEER hoog gespannen!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard

    Ik vond het ook een leuke aardige film om te kijken

  5. #5

    Standaard

    super film..

    het gaat over een man die niet serieus word genomen door zijn collegas (hij is een reporter.) als hij dan boos word op god krijgt hij door god zijn kracht zodat hij op vakantie kan. en dan gebeuren er alleen maar grappige dingen. maar soms krijg je het gevoel dat je dit allemaal al gezien hebt. het grappigste in de film vind ik zelf dat moment dat als zijn collega de plek krijgt van newslezer en dat hij hem dan in de zeik neemt door zijn mond over te nemen. dit moment is vind ik het beste

    en natuurlijk door de stress komt zijn relatie in problemen.

    het einde is voorspelbaar.

  6. #6

    Standaard

    Och, het einde is natuurlijk wat klef. Maar ik heb me voor de rest prima geamuseerd. Aangezien ik over het algemeen niet zo'n liefhebber van Jim Carry ben, wil dat nogal wat zeggen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    verklappen jullie niet teveel, voor de mensen die m nog niet hebben gezien. zoals ik.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    verklappen jullie niet teveel, voor de mensen die m nog niet hebben gezien. zoals ik.
    Precies, ik ga er ook morgen naartoe en wil daarvoor niet 'gespoilt' worden.

  9. #9

    Standaard

    het is zeker een goede film weer van jim carrey
    en er zitten zeker wel wat goede grappen tussen.

    jim carry Rulezzzzzzz

  10. #10

    Standaard

    Ik ga ook zeker binnenkort naar deze film toe

  11. #11

    Standaard

    Leuke film, Maar je hebt het idee dat alle grappen al een keer zijn verteld en dat maakt hem er niet beter om [spoiler:8b6d185b6f] het stuk waar bij hij in een kop rode tomatentoep een pad maakt in het midden is BRILJANT!!! [/spoiler:8b6d185b6f]
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #12

    Standaard

    ik heb m inmiddels ook gezien en hij is echt grappig. een aanrader.

  13. #13

    Standaard

    Al is het alleen maar vanwege Jennifer...

    zucht....

  14. #14

    Standaard

    Goeie come back van Jim Carey.

    Dubbel gelegen van het lachen, goeie film

    Greetz

    Thomas

  15. #15

    Standaard

    Inderdaad veel gelachen, maar de film haalt het niveau van Dumb & Dumber en Ace Ventura niet. Op zich geen verkeerde film, maar om het nou een aanrader te noemen gaat me net iets te ver. 'I got the power'

  16. #16

    Standaard

    Eindelijk weer eens een goeie film van Jim Carrey, en ook mooi meegenomen dat Jeniffer er in mee speelde.

  17. #17

    Standaard

    ik heb hem vanavond gezien en ik vond hem echt geweldig!

  18. #18

    Standaard

    Ik had veel verwacht maar hij viel toch een beetje tegen, hij was wel om te lachen maar er vielen te veel gaten waarin niks gebeurde.

    Zijn leukste film is nog steeds "Dumb and Dumber" en ik zie hem die nooit meer verbeteren.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Ik had veel verwacht maar hij viel toch een beetje tegen, hij was wel om te lachen maar er vielen te veel gaten waarin niks gebeurde.

    Zijn leukste film is nog steeds "Dumb and Dumber" en ik zie hem die nooit meer verbeteren.
    Ik vond hem ook zeker niet beter dan Dumb & Dumber..maarja, Dumb & Dumber kan geen een komedie aan tippen...

  20. #20

    Standaard

    Ben er agelopem Zaterdag geweest, TOPfilm !
    Echt weer een super Jim deze film, kan niet wachten tot de DVD release hiervan
    StarTrader

  21. #21

    Standaard

    Kom er net vandaan
    Was weer ouderwets Jim Carey, echt lachuh
    De film deed me een beetje aan Liar Liar denken, een beetje dezelfde opzet.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alekzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Ik had veel verwacht maar hij viel toch een beetje tegen, hij was wel om te lachen maar er vielen te veel gaten waarin niks gebeurde.

    Zijn leukste film is nog steeds "Dumb and Dumber" en ik zie hem die nooit meer verbeteren.
    Ik vond hem ook zeker niet beter dan Dumb & Dumber..maarja, Dumb & Dumber kan geen een komedie aan tippen...
    Onderschat Jeff Daniels daarin niet... zeker de helft van het "succes" moet je hem toebedelen. Sterker nog: Alle scenes waar ik vreselijk om moest lachen waren de scenes waar Jeff Daniels het spotlight op hem had (de sneeuwbal en de wc o.a.)
    3d

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Kom er net vandaan
    Was weer ouderwets Jim Carey, echt lachuh
    De film deed me een beetje aan Liar Liar denken, een beetje dezelfde opzet.
    Jij rolt zeker zo Pathé in en weer uit?
    Ik moet verd..me eerst naar Den Haag toe om een film te kunnen zien. (Metropole is het dichtstbij... gaan ze die sluiten )
    3d

  24. #24

    Standaard re

    zonder er een spoiler in te gooien, er was 1 scene waarbij ik echt heb liggen huilen van het lachen
    Goed voor de gezondheid een ouderwetse Jim Carrey film!

    Rico

  25. #25

    Standaard

    Ik ben ook naar Bruce Almighty geweest, maar ik vond er niet zo heel veel aan. Soms heb ik wel hard gelachen, maar dat was meestal om de stukjes die ook al in de trailer(s) te zien waren. Ik vond vooral het tempo van de film erg traag. Deze is niet te vergelijken met Dumb & Dumber. Die film is vele malen beter, nou ja... leuker.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •