Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie S
    Ik heb een beetje dezelfde mening als rkrijger.
    De eerste keer was het fantastisch, de tweede keer nog leuk maar de derde keer was het dom en ongeloofwaardig.
    Thanks. Ik heb de film net weer aangeraden aan iemand. Wel gezegd: 's nachts kijken als je alleen bent... Heb zelf gister White Noise gezien en dergelijke spanningsmomenten gekend...

  2. #52

    Standaard

    Even een oud topic heropenen . Weet iemand of de MockumentaryThe Curse of the Blair Witch (die als extra op de dvd staat) NL is ondertiteld. Ik kan me herinneren dat ik ooit eens ergens gelezen heb dat dat niet zo was. Hoop dat iemand kan helpen.

  3. #53

    Standaard

    Geen NL subs Dida.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #54

    Standaard

    Bedankt! Bedankt weer Dutch Film Works. Enig idee van een eventuele nieuwe release, nu het (officiele) 2e deel donderdag in de bios verschijnt?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Bedankt! Bedankt weer Dutch Film Works. Enig idee van een eventuele nieuwe release, nu het (officiele) 2e deel donderdag in de bios verschijnt?
    Tweede de...??? Wat zeg je me nou?????

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Tweede de...??? Wat zeg je me nou?????
    https://www.youtube.com/watch?v=girSv9UH_V8

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •