Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    mensen, ik heb eens een onderzoekje gedaan. Ik dacht eerst dat dit een neppe film was. Is het ook, het is nagespeeld van de echte band volgens mij.
    Eerst dacht ik dat dat hele Blair Witch project nep was. Maar dat is het toch niet. Ik ben er achter gekomen dat er heel veel boeken over verschenen zijn. Ik heb er zelfs een bij de bieb geleend. Dat boek staat vol met allemaal orginele documenten, foto's enz. In het boek zeggen ze zelfs dat ze sommige stukjes van de gevonden banden hebben weggelaten omdat dat te eng was.
    Misschien geloven mensen mij nog steeds niet. Ik dacht eerst ook: ja ze maken die hele film gewoon met een handcamara om het echter te laten lijken. Dat zullen veel mensen waarschijnlijk wel denken. Maar ze maken de film met een handcamara omdat ze het net als op de echte tape willen laten lijken.
    Misschien denken sommige mensen nou over mij: 'Mens! Ga leven zoeken!'
    Lees dan eens zo'n boek, dan verander je wel van gedachten. En ten tweede, als je het nog niet gelooft, kan je mij niet vertellen dat je met je vriendjes dat bos ingaat 8) ...

    GreetZ >>> ik
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spirit
    mensen, ik heb eens een onderzoekje gedaan. Ik dacht eerst dat dit een neppe film was. Is het ook, het is nagespeeld van de echte band volgens mij.
    Eerst dacht ik dat dat hele Blair Witch project nep was. Maar dat is het toch niet. Ik ben er achter gekomen dat er heel veel boeken over verschenen zijn. Ik heb er zelfs een bij de bieb geleend. Dat boek staat vol met allemaal orginele documenten, foto's enz. In het boek zeggen ze zelfs dat ze sommige stukjes van de gevonden banden hebben weggelaten omdat dat te eng was.
    Misschien geloven mensen mij nog steeds niet. Ik dacht eerst ook: ja ze maken die hele film gewoon met een handcamara om het echter te laten lijken. Dat zullen veel mensen waarschijnlijk wel denken. Maar ze maken de film met een handcamara omdat ze het net als op de echte tape willen laten lijken.
    Misschien denken sommige mensen nou over mij: 'Mens! Ga leven zoeken!'
    Lees dan eens zo'n boek, dan verander je wel van gedachten. En ten tweede, als je het nog niet gelooft, kan je mij niet vertellen dat je met je vriendjes dat bos ingaat 8) ...

    GreetZ >>> ik
    juist..... een onderzoek en je hebt een boek gelezen.... misschien wel meerdere boeken.. wow!

    anyway mooie film met een lekkere beklemmende sfeer ben nog steeds van plan de dvd te kopen...

    vindt het 1 van de sterkste 'spannings' films ooit gemaakt

  3. #28

    Standaard

    ik ga hem ook kopen 8)
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  4. #29
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spirit
    ik ga hem ook kopen 8)
    K heb hem 2 weken geleden gekocht, en ik had hem al een paar keer gezien op VHS en ik moet zeggen dat de dvd versie wel lekkerder kijkt [spoiler:c5e12ac241]natuurlijk, maar het geluid moet je op een redelijk volume zetten wil je echt daadwerkelijk 'de nachtscenes' goed horen. want er zijn echt heel veel geluiden te horen terwijl het beeld gewoon domweg zwart is.[/spoiler:c5e12ac241]

    Ik vind het echt een van de beste thrillers allertijden. mede door de orginaliteit en de echtheid van de acteurs.

    [spoiler:c5e12ac241]In een aantal interviews met Mike, Heather en Josh na de blair witch vertelden ze dat ze allemaal verschillende opdrachten kregen van de filmcrew. Hier mochten ze de anderen niets over vertellen en daarom is het zo fucking creepy op sommige momenten. het moment waarop josh verdwenen is in de ochtend is domweg een opdracht die hij had gekregen van de regisseur, de kaart die mike weggooit in de rivier enz...[/spoiler:c5e12ac241]

    k heb nog wel een vraagje: hierboven staat een plaatje van de achterkant van de dvd, maar ik heb een andere achterkant. Zijn er verschillende versies dan?

  5. #30

    Standaard

    Heb ooit eens de perfecte randvoorwaarden gecreeerd om naar deze film te kijken (alleen thuis, 0:00u 's nachts beginnen met kijken, gordijnen open gelaten en zo) en ik vond hem super eng. Durfde sommige momenten zelfs niet te kijken.

    De volgende dag 's middags nog eens gekeken en toen vond ik er geen ruk aan. Is volgens mij de eerste keer superspannend en daarna niet meer...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Heb ooit eens de perfecte randvoorwaarden gecreeerd om naar deze film te kijken (alleen thuis, 0:00u 's nachts beginnen met kijken, gordijnen open gelaten en zo) en ik vond hem super eng. Durfde sommige momenten zelfs niet te kijken.

    De volgende dag 's middags nog eens gekeken en toen vond ik er geen ruk aan. Is volgens mij de eerste keer superspannend en daarna niet meer...
    joh... is meestal als je weet wat er gaat gebeuren... (maar zo'n film als deze hoor je pas te kijken om 12 uur snachts als je helemaal alleen thuis bent 8) ) Dan snap ik het... smiddags isie niks aan nee. Dan kan je niet bang worden, want dan is er licht om je heen, en allemaal mensen!
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Heb ooit eens de perfecte randvoorwaarden gecreeerd om naar deze film te kijken (alleen thuis, 0:00u 's nachts beginnen met kijken, gordijnen open gelaten en zo) en ik vond hem super eng. Durfde sommige momenten zelfs niet te kijken.

    De volgende dag 's middags nog eens gekeken en toen vond ik er geen ruk aan. Is volgens mij de eerste keer superspannend en daarna niet meer...
    joh... is meestal als je weet wat er gaat gebeuren... (maar zo'n film als deze hoor je pas te kijken om 12 uur snachts als je helemaal alleen thuis bent 8) ) Dan snap ik het... smiddags isie niks aan nee. Dan kan je niet bang worden, want dan is er licht om je heen, en allemaal mensen!
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spirit
    joh... is meestal als je weet wat er gaat gebeuren...
    Dat heeft er vast ook mee te maken. Maar het contrast was zoooooo groot. Eerst "helemaal eng", vervolgens "helemaal niets"...

    Met andere woorden (eigenlijk): "deze film hoef je niet op DVD te hebben, want hij is maar 1x leuk...

  9. #34

    Standaard

    hij was nog ineens 1 keer leuk

  10. #35

    Standaard

    hee mensen
    het is nu half 1 's avonds
    en heb nu net de film afgekeken
    ik had hier ergens gelezen dat je de film 's nachts moest kijke
    dus heb ik dat gedaan
    vond het een zeer spannende film
    waar je dnek ik nog genoeg bij kunt verzinnen
    ik vind het dus wel een koper


    * is het nu wel echt of niet *

    doei tom

  11. #36

    Standaard

    het is echt gebeurd. er zijn documentaire's geweest op tv, (die staan trouwens ook op de dvd) en er zijn een paar boeken over geschreven met de orginele brieven enzo van de politie. Deel 2, The Book Of Shadows is wel nep!
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  12. #37

    Standaard

    uhm sorry. beide niet echt.

  13. #38

    Standaard

    uhm sorry, kom maar met je bewijs!
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  14. #39

    Standaard

    Kom jij maar met je bewijs....titels van de boeken, ISBN-nummers, schrijvers.....
    I am fire
    I am..........Death

  15. #40

    Standaard

    het is zo fake als de *piep* Beetje zielig wie nu nog denkt dat het echt is En ten tweede zijn er ook mensen die denken dat de huidige film echt is, wel raar dat de acteurs die alle dood gaan in de film nu nog in films spelen

    De makers en schrijvers hebben allang uitgelegd dat ze nooit hadden verwacht dat mensen het zo serieus zouden nemen gezien het allemaal maar als grap en zware b-film is begonnen.

    lachen dat mensen nog steeds erin geloven

  16. #41

    Standaard

    De eerste keer was die echt heel goed vond ik, de 2e keer al een stuk minder.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    dus die boeken zijn ook nep

    Oke... zoals u wilt. Hier zijn de isbn nummers en titels:

    Blair Witch
    isbn: 0743411536
    schrijver: D. A. Stern

    The Blair Witch Chronicles
    isbn: 192999804X
    schrijver: Jennifer van Meter, Jamie S. Rich en Tom Fowler

    en er is nóg een boek die ik in de bieb gezien heb, maar daar kan ik de titel enz niet van vinden.

    Als het geen echt verhaal was zou ik er ook geen tijd in steken om er een dik boek over te schrijven. Nu jij. 8)
    Jij snapt niks. Snap je dat??

  18. #43

    Standaard

    ja in deel 2 zie je ook echt dat het verhaaltje
    gewoon verzonnen is
    gewoon een echte typische film hoop tieners die in een huisje opgesloten zitten en langzaam gek worden
    maar deel 1 lijkt me toch wel alsof dat echt gebeurd kan zijn
    niet de witch dan ofzo
    * geloof niet echt in heksen*
    maar de rest wel

  19. #44

    Standaard

    Wel aardig maar ik vond deel 2 een stuk beter.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spirit
    het is echt gebeurd. er zijn documentaire's geweest op tv, (die staan trouwens ook op de dvd) en er zijn een paar boeken over geschreven met de orginele brieven enzo van de politie. Deel 2, The Book Of Shadows is wel nep!
    Het is niet echt gebeurd. Het is een bijna perfecte marketingstrategie dat deze film zo in het daglicht heeft gezet. Door de mensen te laten geloven dat alles echt gebeurd is, heeft deze zeer low-budget film geweldige naamsbekendheid gekregen.

    Pierson's company, Grainy Pictures, put up an early $10,000 and ran a segment about the movie on "Split Screen," which prompted an Albany detective to call in offering to help find the filmmakers. Myrick and Sanchez shot " Blair Witch " in the fall of 1997 after auditioning 2,000 actors to play the three students
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  21. #46

    Standaard

    oh man, het beeld is wel erg klote.. die r1 release is veel beter, die is wel zoals het orgineel in de bios is getoond, hier krijgen we een echte blowup van dat beeld (ook duidelijk te zien in de vergelijkende plaatjes bij het artikel)..

  22. #47

    Standaard

    gisteren voor de tweede keer gezien, het verhaal blijft mij boeien.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  23. #48

    Standaard

    Ik vond hem de 1e keer fantastisch, en de 2e keer waardeloos...

  24. #49

    Standaard

    Weet nog dat toen ie uitkwam in de bios ik um heel graag wilde zien,
    want ik was nog half overtuigd dat het echt was.

    De film begint. Vijf minuten later zit ik buiten!
    Wat was ik misselijk geworden van het camerawerk!

    Anderhalf jaar later op video gekregen.
    En vond het een erg gave film. Kijk um zo eens in de twee jaar.
    Geen film om op dvd te kopen voor mij iig.

    Deel 2 zuigt iig slechter dan mijn ex-vriendje!
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #50

    Standaard

    Ik heb een beetje dezelfde mening als rkrijger.
    De eerste keer was het fantastisch, de tweede keer nog leuk maar de derde keer was het dom en ongeloofwaardig.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •