Pagina 16 van 252 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 6295 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard Re: collectie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    wil iemand mijn collectie ook beoordelen.
    Richard, ik sluit me volledig aan bij Drakenpuppy. Een 8.

    Hele gevarieerde collectie van verschillende titels (ook goede recente) in mooie uitvoeringen. Alleen een aantal titels kan ik daarbij niet plaatsen bij de rest van de collectie. :wink:

  2. #377

    Standaard Re: collectie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    wil iemand mijn collectie ook beoordelen.
    Richard, ik sluit me volledig aan bij Drakenpuppy. Een 8.

    Hele gevarieerde collectie van verschillende titels (ook goede recente) in mooie uitvoeringen. Alleen een aantal titels kan ik daarbij niet plaatsen bij de rest van de collectie. :wink:
    sommige dvd's die ik heb zijn van me vriendin daarom maar met een 8 ben ik zeer te vreeden

  3. #378

    Standaard

    Marcel den Haan: Grote collectie, met veel mooie films en mooie uitgave's: 8,5

    richard voskamp: Veel recente en goede films. Alleen een beetje veel de standaard hollywood films: 7,5

    HJV: Mooie grote collectie met mooie uitgave's: 8,0

    drakenpuppy: Ook al zo'n grote collectie, mooi hoor. Leuke titels. Minpuntje: Al die DBZ DVD's :wink: : 7,5
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  4. #379

    Standaard

    daviddekam je niet zo veel films wel wat goede films er tussen zitten je krijgt van mij ook een 7,5

  5. #380

    Standaard Re: collectie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    wil iemand mijn collectie ook beoordelen.
    Richard, ik sluit me volledig aan bij Drakenpuppy. Een 8.

    Hele gevarieerde collectie van verschillende titels (ook goede recente) in mooie uitvoeringen. Alleen een aantal titels kan ik daarbij niet plaatsen bij de rest van de collectie. :wink:
    sommige dvd's die ik heb zijn van me vriendin daarom maar met een 8 ben ik zeer te vreeden
    Geen beoordeling terug?

  6. #381

    Standaard

    Voor daviddekam een 8-. Zorgvuldig opgeboude collectie (nog niet bijster groot, zal wel komen :wink: ) in mijn ogen. Beetje jammer dat het allemaal R2 is..... Maar ja, dat is een persoonlijke mening.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Voor daviddekam een 8-. Zorgvuldig opgeboude collectie (nog niet bijster groot, zal wel komen :wink: ) in mijn ogen. Beetje jammer dat het allemaal R2 is..... Maar ja, dat is een persoonlijke mening.
    Ja ik weet het, er komen zeker wat mooie R1 uitgave's in zodra mijn speler regiovrij geschopt is....
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  8. #383

    Standaard

    Iemand ook nog zin om mijn collectie te beoordelen hij is wel klein maar ben dan ook nog niet zolang bezig
    tom

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    Iemand ook nog zin om mijn collectie te beoordelen hij is wel klein maar ben dan ook nog niet zolang bezig
    tom
    Hmm, niet echt mijn smaak. Alleen de standaard actie films, daar houd ik niet zo van: 6,0
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    Iemand ook nog zin om mijn collectie te beoordelen hij is wel klein maar ben dan ook nog niet zolang bezig
    tom
    Mijn mening: Een 7
    Gebaseerd op basis van redeneringen die ik al heb gegeven bij anderen.

  11. #386

    Standaard

    iemand zin om mijn collectie te beoordelen? ben benieuwd.........zweet staat in me handen of is dat nou omdat het meer dan 30 graden is
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #387

    Standaard

    je krijg van mijn een 7 omdat het meerde regio 2 dvd's in staan maar er zitten wel wat goeie films bij

  13. #388

    Standaard

    achja met een 7 kan ik wel leven he
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    iemand zin om mijn collectie te beoordelen? ben benieuwd.........zweet staat in me handen of is dat nou omdat het meer dan 30 graden is
    7... Met dvd's van Feijenoord gaat er bij mij een half punt af :wink:

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    he he eindelijk is er weer leven in deze tread
    Willen jullie mijn collectie ook nog ff checken , dan ga ik die van jullie vanavond ook even beoordelen .
    alvast bedankt .
    Absoluut een 8 van mij....
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van Abeelen
    Iemand ook nog zin om mijn collectie te beoordelen hij is wel klein maar ben dan ook nog niet zolang bezig
    tom
    Ik hou het op een bescheiden 7...Wederom Austin Powers...enne...geloof het of niet...vanwege de Episode 1 en 2 films van Starwars...dat vind ik gewoon geen Starwars meer...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    iemand zin om mijn collectie te beoordelen? ben benieuwd.........zweet staat in me handen of is dat nou omdat het meer dan 30 graden is
    6,5

    Punt 1 die Feyenoord DVDs...heb ik helemaal niks mee...en een heel zwaar minpunt voor "Shriek, I still know what you did last Friday the 13th" wat is dat een ontzettende bagger film....
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  18. #393

    Standaard

    feyenoord: wat wil je van een seizoenkaarthouder van feyenoord en shriek heb ik voor 5,99 gekocht
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    feyenoord: wat wil je van een seizoenkaarthouder van feyenoord en shriek heb ik voor 5,99 gekocht
    Dan nog...als je bij mijn YMDB kijkt...zie thread hier op het forum...dan staat Shriek hoog in mijn worst 20 lijstje....zegt wel zat over de film...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  20. #395

    Standaard

    Voor spaceballs zou ik pluspunten moeten krijgen haha...dat vind ik toch wel zo'n geweldige film. Maar ok, iedereen z'n mening. Zal binnenkort ook ff gaan beoordelen.

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Voor spaceballs zou ik pluspunten moeten krijgen haha...dat vind ik toch wel zo'n geweldige film. Maar ok, iedereen z'n mening. Zal binnenkort ook ff gaan beoordelen.
    Het is nog wat weinig maar er zitten maar een paar echt goede films tussen je krijg van mij een 6

  22. #397

    Standaard

    Geef me wat dikke punten !

    "Ik weet 't zoetje, ik geef veel teveel uit aan DVD's, maar op 't forum van dvd.nl kreeg ik een 7 voor m'n collectie !"

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol
    Geef me wat dikke punten !

    "Ik weet 't zoetje, ik geef veel teveel uit aan DVD's, maar op 't forum van dvd.nl kreeg ik een 7 voor m'n collectie !"
    Een 8.

    Beoordeel je de mijne ook?

  24. #399

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    ik geef je ook een 8
    wacht nog steeds op je oordeel, Richard. :wink:

Pagina 16 van 252 EersteEerste ... 61213141516171819202666116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •