Pagina 46 van 52 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1280 worden weergegeven.
  1. #1126

  2. #1127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Daarom stoor ik mij soms aan het verlichte nooduitgang bordje die soms voor in de hoek naast het scherm zit.
    Ik ook, daarom ben ik Pathe de Munt een steeds betere bios gaan vinden. Ze hebben nu in alle zalen digitale projectie en ook de nooduitgangbordjes gaan nu uit tijdens de hoofdfilm echt top.

    Ben er laatst weer een paar keer geweest, ga er zeker meer naartoe en dan gewoon twee of drie films op een dag.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #1128

    Standaard

    de nooduitgang borden zijn zeker niet zo storend als telefoons die aanstaan..
    Laatst aangepast door RobinB : 13-08-2011 om 11:28

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo Bekijk bericht
    Nog een ergernis,
    de film wordt in het verkeerde beeldformaat vertoond,
    vb. Transformers 3 2D pas gezien, vertoond in 1.78:1 terwijl hij geschoten is op 2.35:1
    Gevolg: veel beeldverlies, en bij de locaties waar de acteurs zich bevonden viel het echt op: die waren dus niet te lezen!
    Dat heb ik een tijdje geleden ook gehad bij Source Code in Pathe Scheveningen, daar was de vertoning juist in 2.35:1 in plaats van 1.85:1. Had het gemeld aan een gozer die duidelijk geen enkel idee had waar ik het over had. Daarna was er niemand meer te vinden (nachtvoorstelling) en ben ik maar weggegaan. Hoop maar dat het een eenmalige fout was (het was de eerste voorstelling van de film), als het opzettelijk was, is dat schandalig.

  5. #1130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Ook erg irritant zijn mensen die denken dat smsen tijdens de film wel ok is omdat het geen geluid maakt. Maar dat fel verlichte schermpje in je ooghoek in een donkere zaal is echt vervelend.
    Als je niet 1-2 uur zonder je mobiel kan ga dan niet naar de bios.
    Daarom snap ik ook niet dat Pathe de voorwaarschuwingen veranderd heeft van telefoon uit naar telefoon op stil. Uit die krengen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #1131

    Standaard

    Volgens mij verschilt dat nog per bioscoop. Zo krijg je, als ik me niet vergis, bij Buitenhof in Den Haag de vraag 'm uit te zetten terwijl dat bij het Spui niet gebeurd. Ik denk dan ook dat het doelgroepafhankelijk is. De mensen die bij laatstgenoemde bioscoop komen kunnen immers, jammer genoeg, minder makkelijk zonder hun mobieltje.

    Zelf zet ik mijn telefoon overigens altijd uit. Bioscoop is voor mij niet storen en alles vergeten. Ze bellen/sms-en later wel als het belangrijk is. Mensen moeten dat (maar weer eens) leren vind ik, zowel beller/sms-er als gebelde/ge-smste.

  7. #1132

    Standaard

    Ik zat daarnet toch weer in de bioscoop naast 2 sociale gevallen. Rise of the Planet of the Apes: mijnheer zit hardop te vertellen tegen mevrouw waar de film uit '68 over ging. Mevrouw legt haar benen op de schoot van mijnheer, ligt intussen te SMS'en, en beiden beginnen na verloop van tijd de film af te zeiken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1133

    Standaard

    Heb je er ook iets van gezegd?

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    het (is) wel irritant dat er kinderen bij films terecht komen en gewoonweg geen interesse in de uiteindelijke film hebben.
    Ja dat ben ik absoluut met je eens. Maar dat heeft dan ook nog wel met normale fatsoensnormen te maken. Als het je niet boeit, ga dan lekker weg en ga niet andere mensen irriteren. En inderdaad moeten kinderen dan niet naar een film gaan die ver buiten hun interesse ligt.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Werken jullie dan eigenlijk met die regel van dat je mensen die twee jaar jonger zijn dan de leeftijdsgrens onder begeleiding ook naar binnen mogen? of is het net zoals bij pahté waarbij ze daar teveel gezeur hebben gehad en dus gewoon de strengere regels hanteren?

    En komt het eigenlijk vaak voor dat je mensen moet weigeren? In de kleinere bioscopen waar ik kom wordt eigenlijk iedereen toegelaten alleen bij pathé zijn de duidelijk strenger heb ik gemerkt.
    Ik werk bij Pathé de Kuip en Pathé kiest er inderdaad voor de leeftijdskeuring streng te hanteren.

    Of het vaak voorkomt verschilt echt per film. Nu draait er bij ons maar één 16+ film (Blitz) en daar heb ik afgelopen zaterdag twee mensen voor moeten weigeren. Voor de rest draaien er alleen 12+ films en inmiddels weten de ouders wel (en hebben ze de kinderen duidelijk gemaakt) gewoon over hun leeftijd te moeten liegen.

    Sint was bijvoorbeeld een 16+ film waar veel mensen voor werden geweigerd, enkele maanden geleden draaide bijvoorbeeld Water for Elephants, waar dat bijna niet gebeurde. En bij 12+ films bijvoorbeeld Harry Potter en Pirates of the Caribbean.

  11. #1136

    Standaard

    Te laat is geen film

    Pathé gaat laatkomers niet meer toestaan in de filmzaal. De deuren gaan zodra de hoofdfilm is begonnen namelijk op slot.

    Een woordvoerder heeft donderdag een bericht daarover op de website Filmtotaal bevestigd. De bioscoopketen heeft dit donderdag in een mail gemeld aan houders van de Pathé Unlimited Card, een pas waarmee vaste klanten onbeperkt naar de bioscoop kunnen.

    ’Om ervoor te zorgen dat wij alle bezoekers een optimale filmbeleving kunnen garanderen, hebben wij besloten dat het voortaan niet meer toegestaan is om de zaal te betreden nadat de hoofdfilm is gestart.

    Omdat het erg storend voor andere bezoekers is wanneer er laatkomers binnenlopen, zijn wij tot de beslissing gekomen dat het alleen mogelijk is om de zaal te betreden tijdens het voorprogramma. Zodra de hoofdfilm start, gaan de deuren dicht en is de ticketverkoop gestopt.'

    Het is nog niet bekend hoe de bioscoop de toiletbezoeken zal gaan regelen. De maatregel is vanaf 1 oktober van kracht in de Pathétheaters.

    De boodschap wordt de komende weken via de website en in de theaters gecommuniceerd. „Veel bezoekers hebben last van laatkomers”, stelt de zegsvrouw. „Terwijl het de gewoonste zaak van de wereld is om op tijd te komen. In een theater worden ook geen mensen meer toegelaten als het stuk is begonnen.”

    Vanaf een aantal minuten voor aanvang van de voorstellingen worden voortaan geen kaarten meer verkocht. Voor zover bekend is Pathé de eerste Nederlandse bioscoopketen die de maatregel invoert.

    Mensen mogen overigens wel na aanvang de zaal uit en weer in als zij naar het toilet moeten, beklemtoont de woordvoerster.

    Bron : Telegraaf.nl

    Zal de brandweer leuk vinden, deuren op slot

  12. #1137

    Standaard

    Eindelijk!!! zou eens tijd worden dat bioscopen dit overal gaan invoeren. Bij de Kinepolis in Hasselt waar ik vaker ga, hebben ze met opzet de begin tijden in het schema een kwartier vervroegd: van 20.00uur naar 19.45 en 19.45 naar 19.30. De film zelf begint nog steeds op de oude tijd, dus een kwartier later dan de tijd op het kaartje, en nog presteren mensen het om na die tijd binnen te komen.
    Echt ontzettend irritant.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1138

    Standaard

    Jammer dat JT dit nog niet invoerdt. Het is vreselijk irritant, vooral als de film al tien minuten bezig is. Wel hulde aan Pathe, doen ze goed voor hun unlimited klanten.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #1139

    Standaard

    een creative oplossing voor toiletbezoeken zou mooi zijn

  15. #1140

    Standaard

    Ik neem aan dat het slot er na 15 a 20 minuten af gaat.
    En ik ben zeer benieuwd wat ze gaan doen bij de films voor de kleintjes, daar gaat elke 5 minuten wel iemand naar het toilet .

  16. #1141

    Standaard

    laat ze lekker ophouden tot de pauze, daar dienen ze voor!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    laat ze lekker ophouden tot de pauze, daar dienen ze voor!
    In Pathé bioscopen zijn geen pauzes.

    Ik snap niet dat die deuren op slot moeten/gaan. Neem Pathe de Munt iedere Pathe heeft een kaartjescontrole die centraal is. Laat het jongen/meisje dat daar staat een lijst krijgen met wanneer de hoofdfilm begint en zodra deze is begonnen laat hij gewoon geen mensen meer langs de kaartjescontrole als zij kaartjes hebben voor een voorstelling die al is begonnen. Simpel toch?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  18. #1143

    Standaard

    de nieuwe hype van 2011 een katheter onder je stoel

  19. #1144

    Standaard

    In Pathé bioscopen zijn geen pauzes.
    Haha dus? ik heb tot nu toe nog nooit momenten gehad dat iemand naar de wc moest tijdens een film. Zoiezo, gaat nooit iedereen masaal allemaal even naar de wc als ze naar de bioscoop gaan. Maar er zal vast wel na het sluiten van de kaart verkoop de deur opengehouden worden, of een medewerker ergens attent maken van de procedure.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Haha dus? ik heb tot nu toe nog nooit momenten gehad dat iemand naar de wc moest tijdens een film. Zoiezo, gaat nooit iedereen masaal allemaal even naar de wc als ze naar de bioscoop gaan. Maar er zal vast wel na het sluiten van de kaart verkoop de deur opengehouden worden, of een medewerker ergens attent maken van de procedure.
    Ja, ga jij maar tegen een kind van 5 zeggen dat hij/zij een uur moet wachten om te plassen.......het is duidelijk dat jij geen kinderen hebt .

  21. #1146

    Standaard

    Was ook sarcastisch bedoeld Er zal voor kinderen vast wel het 1 en ander worden bedacht, lijkt me ook wel logisch! En nee, ik heb ind nog geen kinderen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #1147

    Standaard

    Slot kan er toch na een minuut of 20 vanaf...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1148

    Standaard

    Hulde! En dat andere bioscoop-ketens snel mogen volgen.

    Nu alleen nog iets verzinnen op al die bezoekers die continu met hun mobieltje blijven spelen tijdens de hele film. Sociale media noemen ze dat ook nog eens. Alles behalve sociaal imo.

    Misschien ook een reden waarom ik eigenlijk nooit meer naar de bios ga. Laatkomers, oké, daar heb je even last van. Maar dat heb je ook van mensen die tijdens de film (kort of lang) naar het toilet moeten of een consumptie gaan halen. Die lopen dan ook langs je heen (als het in je eigen rij is). Dit kun je moeilijk voorkomen of gaan verbieden. Maar het continu geklep en gebruik van de mobiele telefoon, daar zou je wel wat aan kunnen doen (zoals zélf stennis lopen schoppen na die mensen gewaarschuwd te hebben, maar dat doe je niet om precies dezelfde redenen...).

  24. #1149

    Standaard

    Ehm, heren. In het stukje staat al hoe het is geregeld met toiletbezoeken. De term 'de deuren op slot' betekent niet dat de deuren ook letterlijk op slot gaan, het is alleen een manier om een artikel pakkend te beginnen.

    @Franklin: dat geklep en getelefoneer kan ik ook wel aanpakken: gewoon heel subtiel 'ssst' in de oren van je buren blazen of tegen de stoel trappen van degene die met zijn telefoon zit te vervelen. Works for me.

  25. #1150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    @Franklin: dat geklep en getelefoneer kan ik ook wel aanpakken: gewoon heel subtiel 'ssst' in de oren van je buren blazen of tegen de stoel trappen van degene die met zijn telefoon zit te vervelen. Works for me.
    Heb dat ook al meerdere keren geprobeerd. Ook al meegemaakt dat ze dan juist extra hard gaan praten/klieren met de gsm
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 46 van 52 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •