Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 846 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Ben gister ook naar de ACME-voorpremiere gegaan van Transformers in Scheveningen.
    En als geen fan van Transformers vond ik dit ech teen super geweldige film.
    Op sommige momenten had ik zelfs kippenvel (en dat kwam niet door de airco want die stond volgens mij uit) ik was met 5 andere en zij vonden het ook een super film waaronder me broers die wel Transformers-Fan zijn. Net zoals ik al had gelezen zit er van alles wat in: actie, humor, mooie special effect en het ziet er niet eens nep uit :P
    Voor mij is dit zeker de zomerhit van 2007. Hij verslaat met gemak Pirates en Spider-man al zullen niet veel mensen het met mij eens zijn, maar vond Pirates ook erg leuk maar deze film had toch iets meer dan Pirates

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Daar was ik al bang voor. Het was aangekondigd als gevecht tussen transformers en de aarde als slagveld. Van de trailer kreeg ik al het idee dat niet zo was maar jij zegt nu idd een strijd tussen mens en transformers. Ik ga hem zeker zien maar ik verwacht er eigenlijk niks meer van.
    De film focust zich op het begin van de Transformers op aarde in deze tijd van veelvuldig oorlog. De film begint dan ook min of meer met de aanval van een bad-transformer (fans: vergeef me deze uitdrukking, ik ben geen fan) op een militaire basis. En ja, dan gaan mensen natuurlijk niet even vrolijk door met het eten van hun lunch.

    Wees gerust, de rol van de mens is er alleen maar in die zin dat het goed is. Ze spelen een belangrijke rol, maar die is aannemelijk want hoe denk jij dat we zouden reageren als er ineens allemaal militaire doelen werden aangevallen, netwerken platgelegd etc.
    Verder is het gewoon een strijd tussen de transformers waar de mens noodzakelijk bij betrokken raakt.

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    De film focust zich op het begin van de Transformers op aarde in deze tijd van veelvuldig oorlog. De film begint dan ook min of meer met de aanval van een bad-transformer (fans: vergeef me deze uitdrukking, ik ben geen fan) op een militaire basis. En ja, dan gaan mensen natuurlijk niet even vrolijk door met het eten van hun lunch.

    Wees gerust, de rol van de mens is er alleen maar in die zin dat het goed is. Ze spelen een belangrijke rol, maar die is aannemelijk want hoe denk jij dat we zouden reageren als er ineens allemaal militaire doelen werden aangevallen, netwerken platgelegd etc.
    Verder is het gewoon een strijd tussen de transformers waar de mens noodzakelijk bij betrokken raakt.
    Je stelt me wel enigzins gerust en dat ik denk hem toch wel snel wil zien.

  4. #604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    En daarna mezelf nog in de stad (de ACME MOVIESTORE rekende ABSURDE prijzen voor de Transformers Merchandise!) getrakteerd op Starscream en Ironhide om mijn Optimus Prime & Megatron gezelschap te houden. :P



    Nice

    Ik heb zelf Optimus, Ironhide, Blackout en Barricade. Die Robotvorm van Starscream ziet er goed uit (lijkt erg op de filmversie) alleen de alt-mode vind ik minder met die grote klomp onderop. En die Megatron vind ik gewoon spuuglelijk met dat blauw en roze.

  5. #605

    Standaard

    MORGEN is het eindelijk zover! Transformers!

    Vanavond vertrek ik naar Antwerpen, kaartje gaan kopen. Eens rondkijken in Metropolis en dan ongeduldig wachten tot morgenochtend en niet veel slapen...

    IK ga om 11 uur in Metropolis Antwerpen!

    WIE gaat er ook op dat uur?

    Anders roep ik eens in de zaal: dvd punt nl slash forum rocks!!! :razz:

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  6. #606

    Standaard

    Ik vond per toeval dit:

    http://www.kanaaltwee.be/INTERACTIEF.../transformers/

    Hahahaha, exclusieve avant-premiere!!! Jaja, volgens mij is die exclusieve avant-premiere (voor Belgie wel te verstaan!!!) MORGEN op de WAMD!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  7. #607

    Standaard

    Ik ga over net iets meer als 2 uur van deze film genieten.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Ik ga over net iets meer als 2 uur van deze film genieten.....
    Veel plezier! I know I did!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #609

    Standaard

    wel grappig trouwens.. viel me pas echt op na het zien van HBO First Look.
    Maar je ziet het ook al in de trailers. Als ze die Camaro kopen staat er naast die Camaro ook een gele VW-kever.

  10. #610

    Standaard

    Over een uurtje of 4 ongeveer zie ik deze, ben benieuwd
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #611

    Standaard

    Ik ga waarschijnlijk vrijdag heen! Nog 2 nachtjes... I CAN'T WAIT!!!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #612

    Standaard

    De Veronica gids geeft transformers 3 sterren en die hard 4.0 5 sterren?!:sad:

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #613

    Standaard

    Een klein uurtje geleden voor de 2e keer mogen genieten van deze film samen met een collega...Deze film blijft overweldigend..zelfs voor de 2e keer..
    De eerste keer mijn vriendin meegekregen die er heel erg luchtig over deed. Na de film gaf ze aan nog nooit zo'n ontzettende gave film te hebben gezien (moest zelfs mijn mond houden tijdens de film ).
    Mijn collega was na de film ook helemaal verkocht...Meteen maar een pathe unlimited kaart aangeschaft om nog een paar keer van al dat visuele geweld op het grote scherm te mogen genieten.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  14. #614

    Standaard

    Ik ben afgelopen zaterdag in Enschede geweest. Het scenario had ik al een jaar op de computer staan. Ik wist dus alles al. En waar ik voor vreesde kwam uit. De films stelt hevig teleur. Ik ben een CORE FAN. Heb alle statues/toys. VHS + dvd grijs gedraaid. Ben er mee opgegroeid. Ik heb mijn geest opend gesteld voor Micheal Bay en diens regie maar ze hebben in een jaar tijd niets gewijzigt aan het script. De actie is leuk maar gewoon niet volledig, het verhaal is gewoon zo belachelijk en niet eens leuk. De schrijver"John Rogers" heeft ook een razzie gewonnen voor catwoman. De LOST en MI 3 boys zouden het hebben gerevised maar hebben niets gewijzigt. Het is onbegrijpelijk dat het verhaal zo cliche is. Een nerdachtige tiener die zoals altijd on opgemerkt blijft ineens met de de Hottie van de school wegloopt. De humor werkt voor 25 minuten maar daarna is het gewoon irritant. Een bloedmooie vrouwelijke hacker en een zwaar irritante Anthony Anderson maken het geheel compleet. Ik heb er alle begrip voor dat ze het ook voor een nieuwe generatie maken maar ja...zo kinderlijk had het niet gehoeven. Als je de film hebt gezien weetje wat ik bedoel..ebay..www...Ze hebben voor een simpelverhaaltje gezorgt waar in sommige afleveringen nog meer inventiviteit zat!! Dat is het toedoen van het zwakke zwakke scenario!! James cameron had hier een bijbels epos van gemaakt, iets waar je op door kon gaan maar Bay en co degraderen de transformers naar het niveau van snel geld verdienen !!!Voor de duidelijkheid, ik ben geen pissige generation one fan die Bay dood wenste. Ik heb altijd een openmind gehouden maar sommige dingen zijn duidelijk on afwendbaar.De special effecs overtuigen wel. en sommige scènes zijn erg mooi vormgegeven Maar de actie waar Bay om bekend staat is niet zo als we van hem gewent zijn. Ik bedoel...fucking robots op een snelweg!! Ik dacht echt ...de carchase van Bad Boys 2 word overtroffen...maar nee hoor...Prime botst met een andere en thats it. Het is een beetje het terminator 3 / X men 3 verhaal he. Als er iets meer talent in het gehele project had gezeten was het een topper geweest nu is het auw auw....als fan moet je dit maar accepteren. Laten we hopen dat James cameron of Spielberg zelf deel 2 regisseert en het script door bijv..David S. Goyer / Joss Whedon word gedaan

  15. #615

    Standaard

    OK... Weer eens wat anders.

    Ik ga om 20.00 uur heen, aan de ene kant omdat me vrienden knock-out fan zijn en ik het spektakel wel wil zien.. Maar dat schijnt volgens pikaard weer tegen te vallen. Nou lekker. We zien het wel.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  16. #616

    Standaard

    hm meningen verschillen altijd wel, ik heb het nog niet gezien, ga er aankomende zaterdag pas heen maar ben wel zeer benieuwd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #617

    Standaard

    WHOAHOAHOWHAHA NET TERUG EN OMG ACTIEFILM VAN HET JAAR!!!. Wat een spektakel en Megan Fox is hotter dan hot. Ongelofelijk gewoon. Shia vond ik onwijs overtuigend acteren, heel erg goed zelfs dus dat geeft goede hoop voor Indy. Op het einde had ik wat moeite met het volgen welke robot nou wie was maar verders wat een top entertainment van Michael Bay. Van begin tot eind non stop fun gevuld met veel humor. Gaat dat zien! Na Die Hard 4 nog een knaller! Krijgt van mij een dikke vette 8.

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard Bekijk bericht
    Ik ben afgelopen zaterdag in Enschede geweest. Het scenario had ik al een jaar op de computer staan. Ik wist dus alles al. En waar ik voor vreesde kwam uit. De films stelt hevig teleur. Ik ben een CORE FAN. Heb alle statues/toys. VHS + dvd grijs gedraaid. Ben er mee opgegroeid.
    Meningen verschillen niks aan te doen.
    Ik ben zelf ook een zoals jij dat zegt een corefan :P
    Maar ik vond het dus niet tegenvallen integendeel zelfs vond het een meesterlijke film.

    Misschien was het beter geweest om gewoon niet het script te lezen van te voren.
    Ook al hadden ze het nog aangepast.

    Met het verhaal is imo ook niet veel mis,had misschien idd wat beter uitgewerkt kunnen worden.
    Maar er komen nog meer delen dus waarschijnlijk krijgen we dan ook meer diepgang.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Maar er komen nog meer delen dus waarschijnlijk krijgen we dan ook meer diepgang.

    Met Bay blijvend aan het roer weet ik niet of we diepgang kunnen verwachten.. En zouden we dat ook wel willen? Met robots en een goed/kwaad verhaaltje moet je toch gewoon een film krijgen die zichzelf niet serieus neemt, maar gewoon wil entertainen.. ?

    Anyway, ik ga er zo naar toe, en verwacht alleen brute actie.
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  20. #620

    Standaard

    De beste BLOCKBUSTER van het jaar noem ik het nu al, terwijl spider te soft werd, de 13 nichten op vakantie gingen, die hard op automatische piloot speelde en een van de slechtste piratendeel in jaren, komt MICHAEL BAY met een heerlijke popcorn film waar voor ieders wat inzit..

    Een lekker wijf, schitterende special effects (me mond stond tot vier keer toe gewoon open van verbazing), grappige one-liners, stoere auto's, keiharde actie, leuk verhaal niks nieuws, en de live action robots zagen er magnifiek uit! Deze wil ik gerust nog eens in de bios zien en laten die vervolgen maar komen!

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel Bekijk bericht
    komt MICHAEL BAY met een heerlijke popcorn film waar voor ieders wat inzit..

    Een lekker wijf, schitterende special effects, grappige one-liners, stoere auto's, keiharde actie, leuk verhaal niks nieuws
    Ik denk dat je het aardig goed verwoord op deze manier. Gewoon een amusante popcornfilm. Nie te lang over nadenken.

  22. #622

    Standaard

    Ik vond het een behoorlijke tegenvaller, te weinig bot op bot actie, te veel flauwe humor en een paar plotlijntjes die echt nergens op sloegen...

    Vooral het gevecht tussen optimus en megatron was een sof

    Wel meer vermaakt dan bij Spidey en Pirates, maar helaas geen voltreffer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    De Veronica gids geeft transformers 3 sterren en die hard 4.0 5 sterren?!:sad:
    Ben ik het ook helemaal mee eens...
    Laatst aangepast door Daan de G. : 04-07-2007 om 22:22

  23. #623
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik vond de film ook een behoorlijke tegenvaller, De (behoorlijke flauwe) humor werkt het eeerste half uur nog wel, maar het had allemaal best iets serieuzer gemogen later in de film. Ik had niet niet veel diepgang verwacht, maar zeker de uitwerking van de transformers is wel erg oppervlakkig. de scene waar Prime en co zich verstoppen rondom het huis kan écht niet De mooiste scene vond ik dan ook daar waar alle transformers op de dam met elkaar 'overleggen' zeg maar nadat bumblebee is meegenomen De actie is zoals iedereen zegt erg mooi, maar bijna iedere actiescene wordt verpest, bijvoorbeeld Prime vs. Bonecrusher. Fantastisch begin, maar naast het feit dat het gevecht erg kort is, wordt alles verpest door Het jochie in een auto dat tegen zijn moeder zegt "Whoa, cool mam!"... Wel gaaf trouwens dat prime zijn energy-axe gebruikte. Verder is Frenzy echt bijna nog irritanter dan Jar Jar Binks, en is het einde echt te zwak. Al met al vind ik het scenario dermate bagger dat zelfs de (wel geslaagde) actie scenes de film voor mij niet hebben kunnen redden. Erg jammer.

  24. #624

    Standaard

    Ik verbaas me steeds weer over mensen die in dit soort film nog een goed verhaal zoeken.
    MENSEN, dat is in dit soort film toch eigenlijk van ondergeschikt belang?
    Wat wil je nou? dat het een The departed wordt ofzo?
    Mensen het is TRANSFORMERS, het gaat gewoon om de actie, en dat is in deze film meer dan uitstekend!!!!!

    En dan lees ik de reactie over het jongetje met "WHOA COOL,MAM"

    was jou eerste reactie ook niet van whoaaaaaaaa, wat mooi allemaal, wat vet in beeld gebracht?
    Verplaats je in het jongetje, ik weet van mezelf zeker dat ik ook zo zou reageren, want het is ongelofelijk vet om te zien!

    Ik bedoel met deze reactie eigenlijk dat je bij dit soort films niet overal bij na moet denken, het verhaal niet moet bestuderen, het gaat toch om de actie?
    Je weet dat je naar transformers gaat, hallo.. het zijn robots die in autos en vliegtuigen veranderen!

    Deze film doet waar het goed in is, actie laten zien, en op een overweldigende manier!

    Gaat dat zien!!!!!

    min mening is dan ook een dikke 9.5!!!!!!!!!!

  25. #625

    Standaard

    Van mij een goede 8. Ik vond de humor te aanwezig halverwege de film, en de Transformers hadden veel te weinig screentime imho.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

Pagina 25 van 34 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •