Pagina 7 van 34 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 846 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Heb gemengde gevoelens bij het zien van dit. Ik had gehoopt op iets meer binding met de cartoon en ook the movie uit 86. Maar het lijkt erop dat Bay en Hasbro toch uit zijn voor nieuw succes met een toyline en zodoende van een volgend publiek willen verzekeren. franchises zijn de toekomst he, x- men, spiderman batman etc etc Transformers past daar ook tussen.

    Iets wat logisch is want wij worden oud en denken altijd aan " die goede oude tijd " Nu is het tijd voor een nieuwe generatie, nieuw publiek.

    Bay is een top regiseur op het gebied van actie! geen twijfel over mogelijk maar hoop dat die scenerio schrijvers ook hebben gedacht aan character development. Tja ik verwacht dus eigelijk een grootsscheeps actie spectakel ala micheal bay en transformers anno 2006.

    Oude liefde roest niet. Voor mij is tranformers de jaren tachtig. Daar had ik binding mee en nog steeds. Of ik anno 2006 binding zal krijgen met Bay's visie?

    Who knows??? We zien het wel 04-07-2007

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Heb gemengde gevoelens bij het zien van dit. Ik had gehoopt op iets meer binding met de cartoon en ook the movie uit 86. Maar het lijkt erop dat Bay en Hasbro toch uit zijn voor nieuw succes met een toyline en zodoende van een volgend publiek willen verzekeren. franchises zijn de toekomst he, x- men, spiderman batman etc etc Transformers past daar ook tussen.

    Iets wat logisch is want wij worden oud en denken altijd aan " die goede oude tijd " Nu is het tijd voor een nieuwe generatie, nieuw publiek.

    Bay is een top regiseur op het gebied van actie! geen twijfel over mogelijk maar hoop dat die scenerio schrijvers ook hebben gedacht aan character development. Tja ik verwacht dus eigelijk een grootsscheeps actie spectakel ala micheal bay en transformers anno 2006.

    Oude liefde roest niet. Voor mij is tranformers de jaren tachtig. Daar had ik binding mee en nog steeds. Of ik anno 2006 binding zal krijgen met Bay's visie?

    Who knows??? We zien het wel 04-07-2007
    BS, dude. Je zegt het zelf al met Spider-man en X-Men. Nou ze hebben niet veel veranderd aan die characters en storylines. En nu Bij TF wel.

  3. #153

    Standaard

    Hmmz de meesten zien er wel mooi uit maar Optimus Prime? Das net een mislukte vrachtwagen uit een episode van Pimp My Ride die in de prullenbak is beland vanwege het eindresultaat.

  4. #154

  5. #155

    Standaard

    Kijk dat vind ik nou een goed uitziende Optimus, maar helaas....

  6. #156

    Standaard

    Heb het script van John Rogers gevonden. komt van februari 2006. Dit script werd en is nog wel gerevised door Kurtzman en Orci. Maar de autobots die werden genoemd staan er ook in!!!

    Het is dus niet de definitieve versie maar wel erg goed materiaal om te zien hoe het ongeveer gaat worden. Kurtzman en Orci hebben niet een volledig nieuw script gemaakt.

    http://www.therealmtoys.com/movies/t...1%5D.28.06.pdf

  7. #157

    Standaard

    Ik moet zeggen dat het me wat tegenvalt. Het ziet er prachtig uit hoor daar niet van. Maar Optimus ziet er niet uit, Bumblebee iss geen kever meer..... erg jammer. Ze hebben een beetje de stijl van de alternators en de binaltachs wat wel weer vet is. Maar ik ben van mening dat de transformers moeten lijken op hun G1 versie!
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #158

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Hier kun je nog veel meer foto's zien!

    http://www.superherohype.com/forums/...d.php?t=246640
    ai ai dat ziet er verschrikkelijk uit

    Waarom zoveel nieuwe decepticons en waarom zien alle designs eruit als insecten robots?

    Even afwachten maar wat het eindresultaat wordt maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk. De robots wijken teveel af van de G1 transformers.

    Maar dat is mijn bescheiden mening.

  10. #160

  11. #161

  12. #162

    Standaard

    ja nogal ja
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #163

    Standaard

    alien jet? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    alien jet? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen

    Dat zou sowieso niet meer gebeuren, omdat er dan geen speelgoed van kon worden gemaakt. Maar hij zou een tank worden.
    OF
    Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Dat zou sowieso niet meer gebeuren, omdat er dan geen speelgoed van kon worden gemaakt.
    Vond het altijd hilarisch dat die gun vele male kleiner was dan zijn robot lichaam. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden, waar kwam die oplegger van Optimus altijd vandaan?
    Toch jammer dat ze het eerste seizoen niet aanhouden.

  16. #166

    Standaard

    Wat een ongelooflijk slap design van de meeste robots. In de meeste gevallen is niet meer te zien wát voor voertuig het in eerste instantie was.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B.
    Wat een ongelooflijk slap design van de meeste robots. In de meeste gevallen is niet meer te zien wát voor voertuig het in eerste instantie was.
    Ja en volgens mij wordt dat moeilijk om te transformeren. Vind die Binaltechs (hoe mooi ze ook zijn) al moeilijk. Zo word spelen ermee niks meer aan

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    alien jet? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen
    Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.
    Dit schijnt idd de Cybertronmode te moeten voorstellen.
    Heb helaas nog geen bron dus of het waar is??

    Ziet er namelijk niet echt uit of het van deze wereld af komt qua vermomming :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    alien jet? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen
    Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.
    Dit schijnt idd de Cybertronmode te moeten voorstellen.
    Heb helaas nog geen bron dus of het waar is??

    Ziet er namelijk niet echt uit of het van deze wereld af komt qua vermomming :P

    Op Seibetron.com zeggen ze dat Die hoge pief bij Hasbro een reactie op deze foto heeft gegeven en zegt dat er natuurlijk nog veel zal veranderen voordat het het daadwerkelijk eindproduct is van de toy.

    Maar kom op, dit is gewoon pure verkrachting.
    Ze zetten Wolverine toch ook niet opeens in een jurk.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    alien jet? was zeker te moeilijk om hem in een gun te laten veranderen
    Dit is misschien hun eerste vorm en dat als ze op aarde komen, zich "vermommen" als voertuigen bij ons en hij alsnog een tank wordt.
    Dit schijnt idd de Cybertronmode te moeten voorstellen.
    Heb helaas nog geen bron dus of het waar is??

    Ziet er namelijk niet echt uit of het van deze wereld af komt qua vermomming :P

    Op Seibetron.com zeggen ze dat Die hoge pief bij Hasbro een reactie op deze foto heeft gegeven en zegt dat er natuurlijk nog veel zal veranderen voordat het het daadwerkelijk eindproduct is van de toy.

    Maar kom op, dit is gewoon pure verkrachting.
    Ze zetten Wolverine toch ook niet opeens in een jurk.
    Nouja ben zelf natuurlijk ook erg liefhebber van G1 en niks anders.
    Sta opzich wel open voor veranderingen.
    Bumblebee vond ik nog wel ok eruit zien,Megs daarintegen mja valt wel tegen behalve zijn hoofd die vind ik wel erg geslaagd als zijnde evil uitstraling.


    Maar goed ik geef het nog steeds een kans want het is en blijft Transformers :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky

    Sta opzich wel open voor veranderingen.
    Dit is geen verandering, dit is gewoon er totaal iets anders van maken.
    Ik hoop echt dat die foto's niet echt zijn en dat het anders uitpakt, of dat het dus die 1ste cybertron mode is.

    Ik zit me gewoon echt f*cking druk te maken hier joh. Echt niet normaal. Had ik zelf ook niet verwacht.
    Natuurlijk wist ik dat er wel veranderingen zouden komen, maar als het allemaal zo drastisch is, dan ga ik echt balen.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky

    Sta opzich wel open voor veranderingen.
    Dit is geen verandering, dit is gewoon er totaal iets anders van maken.
    Ik hoop echt dat die foto's niet echt zijn en dat het anders uitpakt, of dat het dus die 1ste cybertron mode is.

    Ik zit me gewoon echt f*cking druk te maken hier joh. Echt niet normaal. Had ik zelf ook niet verwacht.
    Natuurlijk wist ik dat er wel veranderingen zouden komen, maar als het allemaal zo drastisch is, dan ga ik echt balen.
    Maak je niet druk :P
    Tis maar een film,je leven hangt er niet vanaf.
    Tuurlijk G1 blijft het beste maar misschien een keer die gedachte opzij zetten voor een keer?
    G1 Blijft toch altijd bestaan en de film kan 2 kanten op.

    En durf te wedden dat je gewoon naar de bios gaat volgend jaar :P :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky

    Sta opzich wel open voor veranderingen.
    Dit is geen verandering, dit is gewoon er totaal iets anders van maken.
    Ik hoop echt dat die foto's niet echt zijn en dat het anders uitpakt, of dat het dus die 1ste cybertron mode is.

    Ik zit me gewoon echt f*cking druk te maken hier joh. Echt niet normaal. Had ik zelf ook niet verwacht.
    Natuurlijk wist ik dat er wel veranderingen zouden komen, maar als het allemaal zo drastisch is, dan ga ik echt balen.
    Maak je niet druk :P
    Tis maar een film,je leven hangt er niet vanaf.
    Tuurlijk G1 blijft het beste maar misschien een keer die gedachte opzij zetten voor een keer?
    G1 Blijft toch altijd bestaan en de film kan 2 kanten op.

    En durf te wedden dat je gewoon naar de bios gaat volgend jaar :P :wink:

    Ja, ik ga sowieso kijken, ik zal je advies ter harte nemen. Vind het wel apart dat jij dat trouwens zegt, dacht dat je er ook zo over zou denken.

  24. #174

    Standaard

    Ja ik weet het maar er zijn er nog meer die er zo over denken en die zijn ook G1 all over.

    G1 all the way en niks anders bij mij zoals je zelf ook aangeeft.

    Maar goed wis al van te voren dat er een hele andere kijk op werd gegeven met deze film dus ik geef het ook een kans.

    En denk dat film wel gewoon lekker wegkijkt qua actie en spectakel.
    Maar een keer iets nieuws vind ik niet erg wie weet zitten we toch weer te kwijlen in de bios :wink:

    Toys daarin tegen zou ik nooit kopen daar blijft het echt alleen bij G1 en niks anders.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #175

    Standaard

    Argh. Had de foto's nog niet gezien, maar m'n broer vertelde 't me (en vond 'm er ook niet uit zien). Ik was 't al weer vergeten maar nu zie ik ze hier .

    Zoals iemand hier boven volgens mij gepost heeft.. Er moet natuurlijk een nieuwe toyline komen. Tjah, dat realiseerde ik me eerst niet, maar 't is natuurlijk begrijplijk. Maar toch.. Ze kunnen ook een nieuwe toyline slick & fancy maken, en toch redelijk in de buurt blijven van de G1 designs.. Dit is echt niks. Na die foto van Megatron denk ik dat ik 't maar voor gezien hou.
    N/A

Pagina 7 van 34 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •