De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film hebt je pas in de bioscoop gezien en...?

    Ik vroeg me af welke film je pas in de bioscoop hebt gezien, wat ervan vondt en of die film ook op dvd wilt aanschaffen.

    De laatste films die ik in de bios gezien hebt zijn:

    The Recruit (Goeie film, maar geen topper)

    Daredevil (Best 'n amusante film, maar hij viel wat tegen, ik had eigenlijk wat meer verwacht)

    en

    X2: X-Men United (Absolute aanrader!)

    Die laatste film ga ik zeker op dvd kopen. Bij die andere twee wacht ik wel ff tot ze in de aanbieding zijn, ofzo...
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Oeps, sorry Iemand enig idee hoe ik dit weer ervan kan krijgen??
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #4

    Standaard

    The Matrix - Reloaded 8) Goede film & muziek..Ik vond het wel jammer dat de tweeling niet wat meer present waren, ik had het idee dat zij een grotere rol zouden hebben Maar verder zeker een aanrader

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    The Matrix - Reloaded 8) Goede film & muziek..Ik vond het wel jammer dat de tweeling niet wat meer present waren, ik had het idee dat zij een grotere rol zouden hebben Maar verder zeker een aanrader
    Edit: en deze draad bestaat reeds...en wel hier: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=2823

  6. #6

    Standaard

    XMen 2
    Final Destination 2
    Jackass

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fox
    XMen 2
    Final Destination 2
    Jackass
    L-e-z-e-n...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •