Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 170 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Underworld
    Leuk filmpje maar geen Nemo kwaliteiten
    I agree totally!

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Underworld
    Leuk filmpje maar geen Nemo kwaliteiten
    I agree totally!
    Wat vonden jullie dan zo vreselijk goed aan Nemo t.o.v. b.v. Shrek??? Nemo was wel aardig, maar net als The Incredibles niet grappig, heb bij geen van beide echt helemaal in een scheur gelegen op misschien 1 moment na...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Wat vonden jullie dan zo vreselijk goed aan Nemo t.o.v. b.v. Shrek??? Nemo was wel aardig, maar net als The Incredibles niet grappig, heb bij geen van beide echt helemaal in een scheur gelegen op misschien 1 moment na...
    Okay, de humor in Nemo is veel orgineler dan bijvoorbeeld in Shrek. En ook meer subtieler. Shrek is ook leuk hoor. Maar Shrek is meer onderbroekenlol, meer "Andre van Duin". En Nemo is meer... Hoe zal ik het zeggen... Meer "Lebbis"... Er is ook net iets beter nagedacht over de humor.

    Verder is het kleurenpalet in Nemo ongeevenaard in Shrek. Maar dat komt omdat Nemo natuurlijk in een koraalrif afspeeld en Shrek in een moeras. Bij wijze van...

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Wat vonden jullie dan zo vreselijk goed aan Nemo t.o.v. b.v. Shrek??? Nemo was wel aardig, maar net als The Incredibles niet grappig, heb bij geen van beide echt helemaal in een scheur gelegen op misschien 1 moment na...
    Okay, de humor in Nemo is veel orgineler dan bijvoorbeeld in Shrek. En ook meer subtieler. Shrek is ook leuk hoor. Maar Shrek is meer onderbroekenlol, meer "Andre van Duin". En Nemo is meer... Hoe zal ik het zeggen... Meer "Lebbis"... Er is ook net iets beter nagedacht over de humor.

    Verder is het kleurenpalet in Nemo ongeevenaard in Shrek. Maar dat komt omdat Nemo natuurlijk in een koraalrif afspeeld en Shrek in een moeras. Bij wijze van...
    Helemaal mee eens

  6. #131
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Wat vonden jullie dan zo vreselijk goed aan Nemo t.o.v. b.v. Shrek??? Nemo was wel aardig, maar net als The Incredibles niet grappig, heb bij geen van beide echt helemaal in een scheur gelegen op misschien 1 moment na...
    Toch moet ik het met JCL eens zijn en deel dan ook zij mening.
    Nemo komt op mij (en zelfs de kinderen)over als saai als je de gehele film bekijkt.
    Shrek daarintegen is veel levendiger en dan laat ik de soort humor even buiten beschouwing.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Wat vonden jullie dan zo vreselijk goed aan Nemo t.o.v. b.v. Shrek??? Nemo was wel aardig, maar net als The Incredibles niet grappig, heb bij geen van beide echt helemaal in een scheur gelegen op misschien 1 moment na...
    Toch moet ik het met JCL eens zijn en deel dan ook zij mening.
    Nemo komt op mij (en zelfs de kinderen)over als saai als je de gehele film bekijkt.
    Shrek daarintegen is veel levendiger en dan laat ik de soort humor even buiten beschouwing.
    Ja precies. Het is wel grappig want ik had de extended van TTT de dag ervoor gezien en voor mijn gevoel duurde Nemo langer, toch raar omdat je Nemo 2 keer kunt kijken voordat je TTT hebt gezien...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #133

    Standaard best wel goed

    Gisteren gezien, en ik heb me suf gelachen

    De film is een mix van James Bond, Indiana Jones en meer van dit soort helden.
    Het verhaal is wat superhelden waardig is, zonder al te veel te verklappen.

    Leuk is het om bij sommige scene's het orgineel te zoeken. Er zijn dan ook verschillende stukken uit actiefilms geleend.
    Maar dat mag de pret zeker niet drukken !!!

    Je vergeet soms zelf dat je naar een animatiefilm zit te kijken die blijft boeien, ruim 1 uur en 3 kwartier.
    De maker van oa de Simpsons heeft knap werk geleverd....
    van mij een ruime voldoende 8 :wink:
    I'll be back...

  9. #134

    Standaard

    Geweldige film. Ik heb hem gezien in de volledig digitaal geprojecteerde versie in Almere en volgens mij ligt er nu nog een plasje kwijl in rij 12.

    Het gaafste vond ik Edna Mode (en Jack Jack ) en de muziek in John Barry stijl.

    Deze ga ik zo snel mogelijk op DVD halen als hij te krijgen is.

  10. #135

    Standaard

    The Incredibles is veruit mn favoriete Pixar film (en dat wil wat zeggen met hun oeuvre). Brad Bird (de regisseur) scoort met deze en The Iron Giant (ook al zon toppertje) 2 uit 2.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  11. #136
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Ik twijfel of ik die R3 neem met UK ondertiteling ipv de R2NL uitgave.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Ik twijfel of ik die R3 neem met UK ondertiteling ipv de R2NL uitgave.
    moet je eigelijk wel die puzzel maken, op een stuk carton, vast lijmen aan de muur hangen is wel grappig natuurlijk!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #139
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #140

    Standaard

    Klinkt geweldig!

    Dit wordt KOPEN, KOPEN, KOPEN!!!

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Ik twijfel of ik die R3 neem met UK ondertiteling ipv de R2NL uitgave.
    moet je eigelijk wel die puzzel maken, op een stuk carton, vast lijmen aan de muur hangen is wel grappig natuurlijk!
    Was ik dan ook wel van plan maar ik koop denk gewoon de R2NL 2DVD...

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Klinkt zeker goed Heb de film nog niet gezien btw

  18. #143

    Standaard

    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).

  19. #144

    Standaard

    Ik heb hem ook nog niet gezien, maar ik wil hem ook wel in m'n collectie!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  20. #145
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Vandaag gezien!

    Pixar doet het weer!Weer een erg leuke/spannende animatiefilm.Edna Mole die de nadelen van een cape uitlegt,dat zwart wit filmpje over de rechtszaken n,de stem van Samuel L Jackson zijn zowat een paar van die hilarische momenten.Als het op special effects aankomt is dit zeker de beste animatie/pixar film.Maar monsters Inc blijft over het algemeen toch m'n favoriet gevolgd door Finding nemo en Incredibles

    8.9/10
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  21. #146
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?
    Yep,hier in Nunspeet ook.Ik haalde een maand geleden Shark tale daar met een actie en toen vertelde de medewerker over de actie,ik geloof dat het wel bij alle videolanden geldt.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    ik geloof dat het wel bij alle videolanden geldt.
    Klopt. Hier in Helmond geldt de actie ook.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?
    Yep,hier in Nunspeet ook.Ik haalde een maand geleden Shark tale daar met een actie en toen vertelde de medewerker over de actie,ik geloof dat het wel bij alle videolanden geldt.
    Op zich een prima actie, alleen jammer dat ik de laatste tijd nooit meer wat huur dus dit lijkt me wat onnodig :wink: .

  25. #150
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Deze gaat wel in mijn collectie komen als ik hem ergens voor een goede prijs tegenkom. Als 'ie me dan niet bevalt, verkoop ik hem wel weer 8).
    Bij een videoteek (videoland) in Huizen krijg je hem gratis (als ie uitkomt) bij het nemen van €35 videotegoed. Maar ja, dan moet je wel in Huizen je dvd's huren . Wellicht in andere videolands ook een dergelijke actie?
    Yep,hier in Nunspeet ook.Ik haalde een maand geleden Shark tale daar met een actie en toen vertelde de medewerker over de actie,ik geloof dat het wel bij alle videolanden geldt.
    Op zich een prima actie, alleen jammer dat ik de laatste tijd nooit meer wat huur dus dit lijkt me wat onnodig :wink: .
    Misschien een goede reden om weer te gaan huren

    Zelf ben ik een beetje afgestapt om maar alles te kopen. Koop nu steeds selectiever. Heb toch een aantal films in mijn collectie die ik nauwelijks vaker kijk (gelukkig zijn het er maar een paar, maar toch)...

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •