Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 170 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Incredibles (2004)

    "Finding Nemo" van Pixar moet hier nog uitkomen, maar op het Internet is inmiddels al de teaser te vinden van de daaropvolgende animatie-film van Pixar: "The Incredibles".

    Dit schept weer leuke verwachtingen, maar hij komt op 5 november 2004 pas in de USA in de bios

    Marcel 'Bambi' Versteeg
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  2. #2

    Standaard

    Teaser is best aardig maar zegt nog weinig over de film zelf.

  3. #3

    Standaard Re: The Incredibles (2004)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    "
    Dit schept weer leuke verwachtingen, maar hij komt op 5 november pas in de USA in de bios
    Ja in 2004(!)
    Zeer leuke teaser (daar is Pixar echt goed in).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  4. #4

    Standaard Re: The Incredibles (2004)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi
    "
    Dit schept weer leuke verwachtingen, maar hij komt op 5 november pas in de USA in de bios
    Ja in 2004(!)
    Zeer leuke teaser (daar is Pixar echt goed in).
    Klopt inderdaad.... Heb het aangepast in het oorspronkelijke bericht....
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Teaser is best aardig maar zegt nog weinig over de film zelf.
    Klopt helemaal, maar gezien de afmetingen van de trailer, lijkt het er wel op dat het een 2.35:1 productie gaat worden!

    Marcel
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Teaser is best aardig maar zegt nog weinig over de film zelf.
    Iig weet je wel dat ie eraan komt. Al moet je wel iets langer wachten. Vind het gaaf dat Pixar nu al beelden (die waarschijnlijk niet de film zelf te zien, maar het is iets) laat van een film dat over anderhalf jaar of zo verschijnt in de U.S. Waarschijnlijk is deze film rond februari 2005 te zien in de NL bioscopen. 2005 hmmm schijnt een leuk filmjaar te worden
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #8

    Standaard

    Ziet er leuk uit.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Teaser is best aardig maar zegt nog weinig over de film zelf.
    Iig weet je wel dat ie eraan komt. Al moet je wel iets langer wachten. Vind het gaaf dat Pixar nu al beelden (die waarschijnlijk niet de film zelf te zien, maar het is iets) laat van een film dat over anderhalf jaar of zo verschijnt in de U.S. Waarschijnlijk is deze film rond februari 2005 te zien in de NL bioscopen. 2005 hmmm schijnt een leuk filmjaar te worden
    Februari 2005 vind ik erg positief gedacht, tussen de release datum van Op zoek naar nemo in Amerika (30-5-2003) en Nederland (27-11-2003) zit een gat van een half jaar. Het zou dus ook best mei 2005 kunnen worden voordat wij kunnen genieten van the Incredibles. Maar deze datum zal wel afhangen van de andere Disney uitgaves.
    Mickey's Disney Archief
    Recensie Mickey's de Drie Musketiers
    Lion King 2 Prijsvraag
    www.mda.dds.nl

  10. #10

    Standaard

    Leuke premisse.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  11. #11

    Standaard

    Ik weet overigens niet wat ik van Finding Nemo moet verwachten... de trailer is wel grappig, maar niet zo leuk als Monster's Inc.

  12. #12

    Standaard

    Er staan 3 clips online te vinden van 'The Incredibles'.

    Te vinden: hier of hier

    Enjoy! 8)

    - Alvast een prettige jaarwisseling! -
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  13. #13

    Standaard

    Er kwam wel een stukje van The Incredibles voor Finding Nemo, volgens mij de teaser. Het begon leuk, maar werd een beetje saai. Verwacht er nu nog niet zoveel van. Moet er eerst meer van zien.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  14. #14

    Standaard

    Pixar kennende zal het wel weer een kei-goede film worden

  15. #15

    Standaard

    Ik moet altijd lachen om hun korte filmpjes (For the birds, etc.).
    De teaser van "The Incredibles" vind ik ook al grappig.
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  16. #16

    Standaard

    Let vooral op de muziek in deze teaser: 'On Her Majesty's Secret Service' van John Barry. Om kippenvel van te krijgen. Toen ik deze teaser zag/hoorde hoefde van mij die hele 'Nemo' niet meer (hoewel ik dat een erg leuke film vond). De muziek van 'The Incredibles'-teaser maakte de hele avond. Vraag mij alleen wel af of deze muziek straks ook in de film wordt gebruikt. Ik vermoed overigens van niet.

  17. #17

    Standaard

    Van deze film heb ik niet zulke hele hoge verwachtingen, de trailer vond ik nou niet echt geweldig. Op de een of andere manier vind ik op de computer geanimeerde mensen nooit zo'n succes. Laten ze het maar bij dieren of monsters houden

  18. #18

    Standaard

    Dit is toch een teaser? Dat is toch iets anders als een trailer?
    Trailers zijn vaak veel uitgebreider dan teasers, teasers zijn meer een kleine bekendmaking... ik vind het er in ieder geval goed uitzien en verwacht dat het een knaller van een film gaat worden...
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  19. #19

    Standaard

    Wordt volgens mij een erg leuke film. Heb een stukje gezien op de Finding Nemo DVD en die was erg grappig
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door disanimatie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    Teaser is best aardig maar zegt nog weinig over de film zelf.
    Iig weet je wel dat ie eraan komt. Al moet je wel iets langer wachten. Vind het gaaf dat Pixar nu al beelden (die waarschijnlijk niet de film zelf te zien, maar het is iets) laat van een film dat over anderhalf jaar of zo verschijnt in de U.S. Waarschijnlijk is deze film rond februari 2005 te zien in de NL bioscopen. 2005 hmmm schijnt een leuk filmjaar te worden
    Februari 2005 vind ik erg positief gedacht, tussen de release datum van Op zoek naar nemo in Amerika (30-5-2003) en Nederland (27-11-2003) zit een gat van een half jaar. Het zou dus ook best mei 2005 kunnen worden voordat wij kunnen genieten van the Incredibles. Maar deze datum zal wel afhangen van de andere Disney uitgaves.
    De film komt NIET in februari 2005 in de nederlandse bioscopen maar op 25 November 2004!! scheelt dus maar 3 weken in plaats van een halfjaar.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Haha, die belooft wel grappig te worden. Cool dat Samuel Jackson ook zijn voice verleent. 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Die nieuwe trailer is echt geniaal.

    Slim van Disney als ze het gat tussen de releases verkleinen. Vorig jaar was de Regio 1 DVD van Finding Nemo al lang en breed verkrijgbaar toen hij hier nog niet eens in de bioscoop had gedraaid.

  24. #24

    Standaard

    Ziet er echt prachtig uit en kan dan ook niet wachten
    Dit wordt wederom een toppertje, ik voel het
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #25

    Standaard

    Schitterend.. Wordt echt weer een topper. Lach dubbel van het trailertje... Top !!!!!!!1
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •