Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 58 worden weergegeven.

Discussie: Batman

  1. #26

    Standaard

    Maar is het ook een officieel plaatje? Of door een fan gemaakt?
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Maar is het ook een officieel plaatje? Of door een fan gemaakt?
    Ziet er fan made uit

  3. #28

    Standaard

    Gister zag ik voor het eerst een batman film op tv . Was een tijd geleden dat ik zo'n slechte film had gezien. Smaken verschillen gelukkig .

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mradem
    Gister zag ik voor het eerst een batman film op tv . Was een tijd geleden dat ik zo'n slechte film had gezien. Smaken verschillen gelukkig .
    Ehhh, jij hebt dus een van de slechste gezien, Deel 4.

    De enige films die de moeite waard zijn zijn deel 1 en 2. Deel 3 en 4 (staat terecht in de bottom top 100) zijn slecht.

  5. #30

    Standaard Re: Batman

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Komt er binnenkort nog een andere (R2) versie van de Batman DVD? De huidige in de Best-Buy reeks stelt 10x niets voor.
    DigitalBits
    Here's some interesting news... some of our sources are telling us that Warner is currently working on a box set of all four live-action Batman films, which will include a new Batman: Special Edition. The set is being timed for release to coincide with the new Batman Begins film next year. We'll keep you informed.

  6. #31

    Standaard

    Ik hoop dat ze superbits uitbrengen van Batman en Batman Returns.
    Met DTS Extra's boeit me over het algemeen toch niet

  7. #32

    Standaard

    Superbits van Warner? Lijkt me sterk
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  8. #33

    Standaard

    Heb recent Batman en Batman Returns gekocht, is toch op zich niets mis met de beeldkwaliteit?

    Zeker bij 2 niet. Bij 1 'trilt' het beeld alleen zo nu en dan wat en de gebruikelijke grain van oudere films is ook aanwezig maar niet echt storend ofzo.
    You are free to do as we tell you!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Heb recent Batman en Batman Returns gekocht, is toch op zich niets mis met de beeldkwaliteit?
    Dat niet, alleen is er geen enkele extra!

  10. #35

    Standaard

    Alle Burton films die tot nu toe niet in een fatsoenlijke uitgave zijn uitgebracht (Batman, Batman Returns, Beetle Juice, Mars Attacks) komen volgend jaar in een s.e. uit als alles volgens plan verloopt.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Heb recent Batman en Batman Returns gekocht, is toch op zich niets mis met de beeldkwaliteit?

    Zeker bij 2 niet. Bij 1 'trilt' het beeld alleen zo nu en dan wat en de gebruikelijke grain van oudere films is ook aanwezig maar niet echt storend ofzo.
    Het beeld trilt, filmgrain, niet scherp, mosquitonoise, compressieblokken, wat wil je nog meer? :wink:

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Alle Burton films die tot nu toe niet in een fatsoenlijke uitgave zijn uitgebracht (Batman, Batman Returns, Beetle Juice, Mars Attacks) komen volgend jaar in een s.e. uit als alles volgens plan verloopt.
    Dat zou helemaal te gek zijn. De 1e twee Batman films vind ik nog steeds te gek. En de uitgaves die er nu zijn, zijn toch niet echt best.
    Turn around and feel the vibe.....

  13. #38

    Standaard

    batman 60
    batman 1
    batman 2
    batman 3 zijn goeie films
    batman 4 is poison ivy wel goed mr freeze niet zo
    en robin en batgirl is al helemaal niks in die film net als bane trouwens
    maar goed
    batman begins brengt een verrasing met ons mee
    zoals jullie weten is rhas al ghul de schurk
    wat ik me dan afvraag is waarom er bij de poppetjes die van de film
    uit zijn gebracht ook the scarecrow zit
    weet iemand dat
    is dat de verrassings schurk
    movies and tv series

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freeza
    wat ik me dan afvraag is waarom er bij de poppetjes die van de film uit zijn gebracht ook the scarecrow zit weet iemand dat is dat de verrassings schurk
    Ik weet niet wat je met de verrassingsschurk bedoelt, maar er is nooit geheimzinnig gedaan over z'n aanwezigheid in de film. Hij is ook in de trailers te zien en op diverse plaatjes die her en der op het net te vinden zijn (een aantal daarvan vind je terug in dit draadje).
    De casting van Cilian Murphy als scarecrow werd bovendien zeker in het begin nog eens extra genoemd, omdat hij een van de kandidaten was die auditie heeft gedaan voor de hoofdrol. Ondanks dat hij die rol aan z'n neus voorbij zag gaan, was men genoeg onder de indruk om hem dan maar in een andere rol te laten meedoen.

    Weinig verrassing dus.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #40

    Standaard

    Het enigste wat zo lang mogelijk werdt achtergehouden is de look van de scarecrow.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #41

    Standaard

    Eindelijk dan weer eens wat Batman Special Edition news! Na de geweldige 'Begins' ervaring kan ik niet wachten op een nog mooiere DVD-release, maar ook de 4 eerdere delen worden met deze aankomende DVD's de moeite van het herbekijken waard!

    October is Bat month
    Posted on Fri, 17-Jun-2005

    DVD Times have been waxing lyrical with a Gotham City insider, whose provided the latest on those long-rumoured "Batman" Special Edition DVD's.

    " According to the site DVDtimes.co.uk, the first four "Batman" movies - that's "Batman", "Batman Returns", "Batman Forever" and "Batman and Robin" for anyone that was lucky enough to miss them - will be released in super-duper special editions come October.

    The Region 2 release date is listed as being the 3rd of October, so I imagine it'll pretty much be day and date worldwide. The films will be available on their own, or in a spiffy 'Batman Legacy' 4-pack.

    "Batman Begins" will then follow the original - inferior - movies, hitting shelves on October 24.

    The new and improved DVD's of the originals include newly-recorded commentaries (Tim Burton, Joel Schumacher and so on), old and new featurettes, trailers, and new footage ("Batman Forever", for one, is rumoured to be a director's cut - running at close to two and a half hours). " (moviehole.net / dvdtimes.co.uk)

  17. #42

    Standaard

    4 Batman Special Editions:

    Nu in de pre-order bij Play.com voor 14.99 pond.
    Release data: 3 oktober 2005
    Nog geen coverart

  18. #43

    Standaard

    Batman DVD Giftset Coming October 18
    Source: The Hollywood Reporter
    July 26, 2005


    The Hollywood Reporter says that Warner Home Video will release a series of two-disc special editions of the four original "Batman" movies from the late 1980s and '90s.

    Batman, Batman Returns, Batman Forever and Batman & Robin will be released October 18. They will be available individually and as a gift set, "Batman: The Motion Picture Anthology 1989-1997."

    Each special-edition DVD features a new digital transfer of the movie. Bonus features include director commentaries by Joel Schumacher and Tim Burton, cast and crew interviews, several new documentaries, "making of" featurettes and nine music videos from Prince, Seal and the Smashing Pumpkins.

  19. #44

    Standaard

    hoera ende hoezee.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    4 Batman Special Editions:

    Nu in de pre-order bij Play.com voor 14.99 pond.
    Release data: 3 oktober 2005
    Nog geen coverart


    Waarvan Batman & Batman Forever (volgens play.com) DTS hebben...covers zijn very nice dacht ik zo...

  21. #46

    Standaard

    In onderstaande thread is er volop informatie te vinden over deze nieuwe uitgaves. Ze hebben allemaal DTS.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=31438

  22. #47

    Standaard

    oww, thnx...de indeling is af en toe niet zo logisch hier he

  23. #48

    Standaard

    Is deze film goed?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Is deze film goed?
    welke van de 4?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Is deze film goed?
    welke van de 4?
    Batman begins
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •