De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sneeuwwitje houdt niet van Windows XP

    Bron: Webwereld

    Windows XP is nog maar net uit, of de eerste problemen doemen al op. Zo kan de dvd-film van Sneeuwwitje vaak niet worden gespeeld op XP.

    Disneys heruitgave van 'Sneeuwwitje en de zeven dwergen' op dvd zal met name gedurende de feestdagen in de VS over de toonbank vliegen, zo is de verwachting. Het lijkt er echter op dat Disney iets te veel haast heeft gehad om de film op tijd af te krijgen.

    Wie de film namelijk op zijn computer wil afspelen, kan voor problemen worden gesteld, zo meldt CNet.

    De dvd gaat niet goed om met het nieuwste besturingssysteem van Microsoft, Windows XP. Ook met het al langer bestaande OS Windows 2000 zijn moeilijkheden gerapporteerd. Disney en Microsoft zouden inmiddels gezamenlijk aan een oplossing werken.

    Microsoft legt de schuld bij Disney: het bedrijf zou hebben nagelaten de bewuste dvd's te testen met Windows 2000 en Windows XP. In totaal gaat het volgens de woordvoerder van Microsoft om enkele honderdduizenden exemplaren van Sneeuwwitje.

    Door Laurens Verhagen

  2. #2

    Standaard

    Nou zijn er denk ik niet zoveel mensen meer die een DVD speler in de PC hebben om films te kijken. Die component-spelers zijn zo goedkoop geworden, je zou wel gek zijn als je zo'n ding koopt voor in de PC.

    Dus of dit echt een probleem gaat worden....

    Marty

  3. #3

    Standaard

    O jawel hoor, ik gebruik m'n dvd speler om dvd's te kijken.
    Kan ik ze ook gelijk rippen als ik daar zin in zou hebben
    Ik ga dus geen losse dvd-speler kopen, voor mij zou dat slechts zinloze geldverspilling zijn.

  4. #4

    Standaard Disneys Sneeuwwitje

    DVD spelers voor de PC zijn dus ook spotgoedkoop geworden !sneeuwwitje draait overigens op Windows XP(Power DVD 3.0) zonder problemen dus e.e.a zal wel meevallen.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het inderdaad ook een fout van Disney, je kunt het je toch niet veroorloven om zo nalatig te zijn?

  6. #6

    Standaard Oplossing

    Dit probleem is al minstens 4 weken geleden opgelost toen er een hele sloot aan updates op de Windowsupdate site stonden voor WindowsXP. Iets van 10 pre-sp1 hotfixes en een compatibility update pack zijn beschikbaar via windowsupdate.
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •