Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76
    Wolvie
    Guest

    Standaard

    Ben ik nou een van de weinigen die het design dus echt niet mooi vind? Het is nu op de een of andere manier heel onprofessioneel en ook onoverzichtelijk. Het lijkt wel een phpnuke skin. Logo is in een keer ook heel simpel geworden
    Dit is echt een 1-dag-design... even snel wat in elkaar knutsellen. Net alsof het moest ofzo. Ik vind het dus duidelijk geen verbetering, maar een verslechtering.
    Zoals Xof zei (helaas is die post gedelete omdat Dvd.nl niet tegen kritiek kan),

    Als het een verslachtering is dan zou je het kunnen aanpassen.

    Dus ik zeg: doe er wat aan! suc6

  2. #77

    Standaard

    zieet er veel beter uit had me pc nog op 800x600 staan maar heb hem speciaal hiervoor verzet dus da is wel even wennen
    greetz tom

  3. #78
    Sarah
    Guest

    Standaard

    Zeker wel duur zo'n heel design, of krijgen jullie vriendenprijsjes omdat jullie zo bekend/gerespecteerd zijn?

    Edit: ff verduidelijken...
    Ik vind dit een miskoop...Het logo is nogal simpel in mijn ogen, 'tis toch gewoon een DVD logo met een kleurenfiltertje?

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wolvie
    Ben ik nou een van de weinigen die het design dus echt niet mooi vind? Het is nu op de een of andere manier heel onprofessioneel en ook onoverzichtelijk. Het lijkt wel een phpnuke skin. Logo is in een keer ook heel simpel geworden
    Dit is echt een 1-dag-design... even snel wat in elkaar knutsellen. Net alsof het moest ofzo. Ik vind het dus duidelijk geen verbetering, maar een verslechtering.
    Zoals Xof zei (helaas is die post gedelete omdat Dvd.nl niet tegen kritiek kan),

    Als het een verslachtering is dan zou je het kunnen aanpassen.

    Dus ik zeg: doe er wat aan! suc6
    Waarom is die post gedelete dan
    Robert.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah
    Het logo is nogal simpel in mijn ogen
    Vaak zijn simpele dingetjes met afstand het mooiste...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah
    Het logo is nogal simpel in mijn ogen
    Vaak zijn simpele dingetjes met afstand het mooiste...
    Daar ben ik het helemaal mee eens Ik vind het logo erg mooi net zoals de DVD.nl topper, ook erg stijlvol!
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah
    Zeker wel duur zo'n heel design, of krijgen jullie vriendenprijsjes omdat jullie zo bekend/gerespecteerd zijn?

    Edit: ff verduidelijken...
    Ik vind dit een miskoop...Het logo is nogal simpel in mijn ogen, 'tis toch gewoon een DVD logo met een kleurenfiltertje?
    Ze hebben hun eigen developer...

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  8. #83

    Standaard

    Prachtig wat een vooruitgang. Veel rustiger, geordender, overzichtelijker.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #84

    Standaard

    Ik vind hem nog erg rommelig overkomen, maar het zal wel wennen.

  10. #85

    Standaard

    Ik ben er erg tevreden over, echt veel overzichtelijker en het ziet er wat futuristisch uit en dat vind ik wel erg cool! Goed werk dvd.nl crew!
    Four-Star Trader (236)

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wolvie

    Als het een verslachtering is dan zou je het kunnen aanpassen.
    Geweldige woordspeling

  12. #87
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    net zoals de DVD.nl topper, ook erg stijlvol!
    Wat is dat nu toch met die Topper?!

    Ik zie nog altijd dezelfde als vroeger ... heb zelfs mijn temp files al eens geledigd.

  13. #88

    Standaard Fris en modern

    Nieuwe stijl ziet er leuk uit. Frisser...moderner. Maar pas op dat julllie er niet te commercieel uit gaan zien...net zoals zovele andere dvd-sites. Het prettige aan dvd.nl heb ik altijd het "no nonsense" gevoel dat de site overbracht. Nu zie ik steeds meer reclames en popups...

    Onoverzichtelijk hoor ik veel....maar dat komt omdat het nieuw is...went wel op den duur...Men wil ook wel eens een keer wat anders en na anderhalf jaar vind ik het terecht dat de site eens onder de loep is genomen. Goed werk!
    All you need is...

  14. #89

    Standaard

    Kom zojuist terug van vakantie en zag de nieuwe layout. Netjes gedaan, komt veel professioneler over
    Alhoewel het wel een beetje wennen is...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #90

    Standaard

    Goed werk geleverd beheer, ziet er zeer fraai uit.


    gr.jan.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •