Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner stopt niet met Best Buy

    Warner stopt niet met Best Buy



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geweldig nieuws. (Ik vond het ook al een beetje stug dat Warner dit zeer goede initiatief zou gaan stopzetten.)

    Gelukkig dus dat de Best Buy titels blijven komen, dit geeft de consument de kans om flink wat goede films tegen een zacht prijsje te blijven aanschaffen.

  3. #3

    Standaard

    Alleen nog een nieuw hoesje er om en dan zou het helemaal goed zijn.

  4. #4

    Standaard

    Het leek me al sterk dat ze ermee zouden stoppen,
    want waarom iets stoppen, dat goeie omzet draait...?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #5

    Standaard

    als ze nou eens hun hoesjes veranderen in keep cases!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    als ze nou eens hun hoesjes veranderen in keep cases!
    Van mij mogen ze de hoesjes laten zoals ze zijn,heb er nu z,on stuk of 20 staat mooi vind ik,ik heb ze toch niet elke dag in me handen,gewoon rustig ermee omgaan,no problemo!!!!!!!!!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    goed nieuws. ik hoop dat er snel weer de 3 voor 2 actie komt.

    mvg, Hidde

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    want waarom iets stoppen, dat goeie omzet draait...?
    hoe weet je dan dat ze dat doen?

  10. #10

    Standaard

    Ondertussen al een 40 tal titels van Warner. Dankzij hun Best Buy label gaat hun aantal sterk vooruit. En hun doosjes ... eigenlijk vind ik ze even goed als de rest. Het moet niet allemaal hetzelfde zijn.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  11. #11

    Standaard

    Warner zou er beter eens aan denken om al die mooie boxsets die wel in Amerika en de UK te verkrijgen zijn, hier ook eens uit te brengen.
    En dat ze nu eindelijk eens Wyatt Earp releasen op dvd, liefst in de lange versie, zoals ie verschenen is op Laserdisc :x :x :x

  12. #12

    Standaard

    Mooi zo, nu alleen nog die irri sticker van de kaft af.

  13. #13

    Standaard

    die sticker is idd een enorm minpunt,zet gewoon op de zijkant een klein best buy symbool of zo,of op de achterkant...

    niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    die sticker is idd een enorm minpunt,zet gewoon op de zijkant een klein best buy symbool of zo,of op de achterkant...

    niels
    die sticker kan er tenminste af , heb er nog nooit problemen mee gehad...

  15. #15

    Standaard

    Jammer. Ik vind die Best Buy titels echt 3x niets. Snappers met grote lelijke stickers zijn niet voor mij bestemd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #16

    Standaard

    wel jammer dat ze snappers zijn maar die stickers haal je er wel makkelijk er vanaf.

  17. #17

    Standaard

    Die stickers konden er vroeger niet zonder beschadigen vanaf gehaald worden maar dat hebben ze gelukkig snel veranderd! Gewoon beheerst die sticker eraf trekken en er is niks aan de hand.

  18. #18

    Standaard

    Gewoon de titels kopen voordat ze best buy zijn, heb je ook geen last van stickers of lage prijzen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    hoe weet je dan dat ze dat doen?
    Als ze geen winst er op zouden maken zouden ze niet iedere keer die line-up uit gaan breiden... En ook 3 for 2 acties houden lijkt me...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  20. #20

    Standaard Best Buy! titels

    Hallo,

    Mijn excuses voor de verwarring die ik heb gesticht ivm de BB! titels van Warner Bros.

    Ik had WB thans vorige week gebeld om te vragen of ze gingen stoppen met de Best Buy reeks en toen zeiden ze mij JA.

    Bel ik vandaag even terug en vraag ik hun dezelfde vraag en kreeg ik terug als antwoord JA?!?

    Vertel ik hun dat ik hier net op een site lees dat WB hun had verteld dat ze niet gingen stoppen met de BB! reeks.

    Vragen ze mij om welk boekje dat het gaat, .... enz.

    Om een langverhaal kort te maken, uiteindelijk blijkt dat ze verder gaan met de BB! reeks maar dat er wel enkele DVD's zijn geschrapt uit de reeks.

    En dan sta je stom dat je aan je klanten de verkeerde info geeft, als ik vraag of ze gaan stoppen met de Best Buy! reeks en ze antwoorden dan "JA", dan neem je natuurlijk aan dat ze helemaal gaan stoppen. Het zijn daar geloof ik echte grappenmakers bij WB.

  21. #21
    Mikeymo
    Guest

    Standaard Re: Best Buy! titels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    ....
    Het zijn daar geloof ik echte grappenmakers bij WB.
    Wat verwacht je van het bedrijf achter Looney Tunes

    Overigens mogen die BB DVD's nog wel wat omlaag in prijs: begin eens met ze aan te bieden voor 7 euro of zo...

  22. #22

    Standaard Re: Best Buy! titels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    ....
    Het zijn daar geloof ik echte grappenmakers bij WB.
    Wat verwacht je van het bedrijf achter Looney Tunes

    Overigens mogen die BB DVD's nog wel wat omlaag in prijs: begin eens met ze aan te bieden voor 7 euro of zo...
    Tja, de inkoopprijs is 13.70 EUR, dus verkopen aan 7 EUR zal nooit lukken. In België is het bij wet verboden om onder de inkoopprijs te verkopen.

    Van de belastingen zou ik zelfs met een winstmarge van 25% moeten werken, daar zit ik met mijn 10% al ruim onder. Ik zal dat nu bij een eventuele belastingscontrole al zwaar moeten documenteren om geen boete op te lopen.

  23. #23

    Standaard Re: Best Buy! titels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    ....
    Het zijn daar geloof ik echte grappenmakers bij WB.
    Wat verwacht je van het bedrijf achter Looney Tunes

    Overigens mogen die BB DVD's nog wel wat omlaag in prijs: begin eens met ze aan te bieden voor 7 euro of zo...
    Tja, de inkoopprijs is 13.70 EUR, dus verkopen aan 7 EUR zal nooit lukken. In België is het bij wet verboden om onder de inkoopprijs te verkopen.
    Maar WB zou er zelf wat aan kunnen doen...
    Verder zitten er echte leuke titeltjes bij; ben blij dat het label bestaat.

  24. #24

    Standaard

    Ik verwar die dingen altijd met die keten in de VS.

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •