Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 90 worden weergegeven.

Discussie: xXx [DVD]

  1. #1

    Standaard xXx [DVD]

    xXx [DVD]

    Buckle up before entering the Xander Zone… ExXtxreme aktie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuke actiefilm. Flink vaart erin, spectaculaire scenes. Verhaal stelt misschien niet veel voor, maar is voor deze film ook niet nodig. De dvd is ook goed verzorgd, leuke extra's (heb ze nog niet gezien) Maar een leuke film in mijn collectie 8)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zo in een deuk gelegen om Vin Diesel....

    Die man spreekt zo "statisch" Precies het zelfde als onze "Oosterijkse Terminator". Hij heeft niet echt een accent, maar dreunt alles zo emotieloos op met die zware stem van hem....

    Stunts waren idd. best cool en de film is ook wel leuk om een keer te huren...Om te kopen vind ik het verhaal toch echt te slap.....

  4. #4

    Standaard

    Behoorlijk slap aftreksel van James Bond, en nét even te doorzichtig. Maar wel een vermakelijke film

  5. #5

    Standaard

    Waardeloze hersenloze boutfilm, gehuurd en na 25 minuten afgezet. Weer een nieuwe actieheld waar ik niet op zit te wachten, was al blij dat we weinig meer hoorden van ene Wesley Snipes.
    Overigens, in het eerste screenshot rechtsboven toont VD een aardige gelijkenis met Mini-Me?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Waardeloze hersenloze boutfilm, gehuurd en na 25 minuten afgezet. Weer een nieuwe actieheld waar ik niet op zit te wachten, was al blij dat we weinig meer hoorden van ene Wesley Snipes.
    Overigens, in het eerste screenshot rechtsboven toont VD een aardige gelijkenis met Mini-Me?
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #7

    Standaard

    Heb hem geheel gezien maar dat was wel lastig. Krijg van mij een vette 4.

  8. #8

    Standaard

    Film in de bios gezien
    Wel vette film maar de stunts zijn te ongeloofwaardig en niet helemaal top uitgeoerd. Maar ook een film met goede acteurs en leuke momenten.

    8)

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=dj_klomp

  9. #9
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Behoorlijk slap aftreksel van James Bond, en nét even te doorzichtig. Maar wel een vermakelijke film
    Volledig mee eens xXx is van James Bond wat Tomb Raider van Indiana Jones is ...

  10. #10

    Standaard

    Film viel me reuze mee. Het verhaal was bagger (en duidelijk geschreven voor kleine, jonge en naieve pubertjes) maar de stuns waren geweldig! Ik weet niet of ik vaker naar een film heb gekeken met zoveel adrenaline.

  11. #11

    Standaard

    Had hem gehuurd van het weekend. Zéér vermakelijke en goed te pruimen aktie film! Toch wel een van de beste in het genre van de laatste tijd. Diesel zet overtuigend en "geloofwaardig" z`n rol neer, een nieuwe aktie held in wording. De film komt erg vakkundig gemaakt over en ziet er afgelikt uit.

    De film en het verhaal zijn natuurlijk zwaar overdreven maar daarom is het ook een aktie film, je houdt er van of je houdt er niet van... 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #12

    Standaard xXx / Fast Furious

    Weet iemand wanneer de box van xXx en The Fast And The Furious te koop is??

  13. #13

    Standaard

    Echt een waardeloze film !!
    Vin Diesel mag van mij gelijk weer van het acteer (?) toneel verdwijnen.......

  14. #14

    Standaard

    Best een vermakelijke film, verstand op nul en gewoon relaxed kijken met wat chips en cola.

  15. #15

    Standaard xXx

    Leuke film, veel actie en Vin Diesel lekker ding om naar te kijken.
    DVD Serie boxen zijn het leukst !!!

  16. #16

    Standaard Re: xXx

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Folkertina
    Leuke film, veel actie en Vin Diesel lekker ding om naar te kijken.
    tja, als dit tegenwoordig de enigste criteria voor een acteur zijn dan kan ik ook net zo goed filmster worden.....

    `Toodle-fucking-oo?`- Dr. Melfi.

  17. #17

    Standaard

    Verschrikkelijk slechte film!!
    alleen de eerste 4 minuten waren het aanzien waard (rammstein)
    Krijgt van mij een welverdiende 3...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  18. #18

    Standaard

    Vond het een best te pruimen verstand-op-nul-film die verschillende coole stunts bevat. Diesel-fans zullen het allemaal zeker kunnen smaken.
    De DVD is goed uitgevoerd maar toch had dit een twee disc-editie moeten zijn. Dit is een van de weinige releases waar ik echt een DTS track mis. Vooral tijdens de stukken met muziek (bvb. tijdens het optreden van Rammstein) had dat misschien het verschil kunnen maken door de betere definitie in hoog en laag.
    Deze moet je niet kopen/huren voor het sterke acteerwerk, dat is wel duidelijk, maar voor een paar uur harde actie wél. Up to you, guys...

  19. #19

    Standaard

    Hee, ik stem op deze DVD en zie "Het aantal stemmen is nu 0"... Hoe kan dat nou ??

  20. #20

    Standaard

    IK vraag me ook af wanneer de box van xXx en The Fast and the Furious te koop is.

    Ik neem trouwens aan dat de makers van deze film niet gingen voor een Oscar, maar om de actiefans tevreden te stellen. En dat is ze volgens mij wel gelukt.
    Welcome to... "The Family"

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Hee, ik stem op deze DVD en zie "Het aantal stemmen is nu 0"... Hoe kan dat nou ??
    Hmm dat heb ik ook. Ik zet het wel even in de thread "Opmerkingen over het nieuwe forum".


    xXx vond ik wel een vermakelijke film als je gewoon je verstand op nul zet. Verwacht geen fantastisch verhaal maar alleen maar leuke droge actie!

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  22. #22

    Standaard

    Heb hem in MM-Brussel gekocht en nog geen MINUUT spijt van! Toffe actiescènes, is uiteraard niet vergelijkbaar met James Bond. Slap verhaal, maar dit kan me weinig schelen! It's entertainment. Een lust voor oog en oor. Jammer dat de grieten niet beter uitkwamen. Is voor mijn dan toch nog een 8 waard op een schaal van 10. 8)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Hee, ik stem op deze DVD en zie "Het aantal stemmen is nu 0"... Hoe kan dat nou ??
    Hmm dat heb ik ook. Ik zet het wel even in de thread "Opmerkingen over het nieuwe forum".
    Okee, bedankt !

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Verschrikkelijk slechte film!!
    alleen de eerste 4 minuten waren het aanzien waard (rammstein)
    Krijgt van mij een welverdiende 3...
    Je stemt dus alleen voor de film en niet voor de dvd?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Je stemt dus alleen voor de film en niet voor de dvd?
    Ja,al kan de DVD nog zo mooi verzorgd zijn en bol staan van de extra's,het gaat uiteindelijk toch om de film die erop staat,en die vind ik in dit geval dus zwaar klote....sorry
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •