De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Pioneer DV-454

  1. #1

    Standaard Pioneer DV-454

    Goeiedag,

    Kan iemand mij iets over deze DVD speler van pioneer vertellen.
    Is deze aan te raden?

    Mvg,

    Alex

  2. #2

    Standaard

    Ook deze is aan te raden, niks dan lof voor pioneer! (Wel even regiovrij laten maken natuurlijk)

  3. #3

    Standaard

    Heb zelf de 636 van Pioneer Top Top. Ook dit is een Top DVD speler. Gewoon kopen niet over nadenken. En idd ff regiovrij laten maken of kopen.

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Samen met die D511 heb je een leuke set

  5. #5

    Standaard

    Heb de pioneer dv-545 nu sinds augustus en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden over ben! Mooie OSD en pakt ook mp3 cd-tjes en (s)vcd's met gemak! Met gebrande dvd's heb ik geen ervaring, maar die zou die ook moeten pakken!!
    Zelf heb ik 'm regiovrij gekocht bij de MM (toen nog 300 euro...)

    Zeker een aanrader!

    Groeten, Anne

  6. #6

    Standaard

    ik heb de 454 sinds twee maanden, na laatst de power eraf te hebben gehaald (stekker uit stopcontact) en vervolgens deze weer terug op te zetten is blijkbaar mn voeding geklapt want het apparaat is met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen.

    ten tweede is de svcd weergave van het apparaat niet correct, aspect ratios vervormen.

    al met al ben ik dus niet tevreden met dit apparaat.. heb nu een 90 euro lenco dvd-5 apparaatje staan, welke, in mijn ogen kwalitatief exact hetzelfde is en svcd wel goed afspeelt..

    dus wanneer ik dat verdomde pioneer app. terug krijg gelijk in de verkoop ..
    keep it clean

  7. #7

    Standaard

    Niet gelijk afkappen. Je heb gewoon pech. Kan ons immers allemaal overkomen (afkloppen). Ik heb mijn 636 al bijna een jaar en geen niks geen klachten (afkloppen).

  8. #8

    Standaard

    Heeft iemand deze speler al werkend met DVD-/+R(W)? Daar ik geen brander wil kopen en daarna erachter komen, dat het tóch niet werkt.

  9. #9

    Standaard

    Speler werkt met -R en +R, de RW schijfjes nog niet geprobeerd, maar zoals met elke speler is het afhankelijk van de wijze waarop de DVD is gebrand (brandsoftware, media). Dus 100% zekerheid met een willekeurig gebrande DVD heb je nooit. Maar als je zelf een brander aanschaft kan je natuurlijk met diverse media en brandsoftware experimenteren.

  10. #10

    Standaard

    Zelf ben ik in het bezit van de DV-350k. Tot nu toe speelt deze alles af wat ik hem voer: DVD+R, DVD+RW, DVD-R, CDRW, CDR. Er zijn trouwens maar twee verschillen tussen de 454 en de 350: De 350 mist de optische aansluiting en heeft een recht ipv een schuin front. Hij heeft wél een RGB signaal over de scart aansluiting, net zoals de 454.

    Verder hoor ik het loopwerk niet, en is de beeld-en geluidskwaliteit dik in orde. Ook de bediening is ok.

  11. #11

    Standaard

    In ieder geval goed om te horen dat het kán werken, dan nog een vraagje, welke brand programma's gebruiken jullie daarvoor, Nero, DVD2One, etc?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •