Bekijk uitslag poll: Wat is je FAVO GENRE?

Stemmers
133. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Aktie

    24 18,05%
  • Avontuur

    19 14,29%
  • Drama

    15 11,28%
  • Komedie

    6 4,51%
  • Thriller

    41 30,83%
  • Romantiek

    1 0,75%
  • Horror

    16 12,03%
  • Western

    5 3,76%
  • XXX

    6 4,51%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 74 van 74 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Ahaaa.... ?!
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  2. #52

    Standaard

    De voorkeur gaat vooral uit naar:
    - Actie
    - Comedy
    - SF (maar dan alleen Star Wars)
    En uiteraard Disney films!!

  3. #53

    Standaard

    sci-fi...is absoluut m'n favo genre(vooral star trek ), gevolgd door horror, en thriller...(stephen king films, en vampierfilms)
    ik heb horror maar aangevinkt
    Live Long and Prosper

  4. #54

    Standaard

    Films met veel aandacht voor de personages, karakterstudies, intermenselijke wisselwerking, geen spectaculaire of zeer onwaarschijnlijke verhalen, maar over "gewone" dagelijkse situaties. Ik vind mensen namelijk interessanter (en makkelijker om mezelf mee te identificeren) dan stoere actie-karikaturen.
    Ik koos dus voor drama.

  5. #55

    Standaard

    Science Fiction: StarWars, X-men, Matrix
    Fantasy: LotR
    Comedyont be a menace,
    Shinji ....you fool

  6. #56

    Standaard

    Ik kan moeilijk aangeven naar welk genre mijn voorkeur uitgaat. Dan wil je weer eens lachen, daarna op het puntje van je stoel zitten of je wil even lekker geschokt worden met een horror film.

    Ik heb wel twee genres die ik zelf niet leuk vind, Westerns en Sience fiction, maar verder kun je me alles voorzetten.
    "evil" spelled backwards is "live"

    Mijn collectie

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Ik hou vooral van horror en thrillers, maar omdat ik wel wist/weet dat laatstgenoemde beter in de markt liggen, heb ik op horreur gestemd 8).
    Gefeliciteerd DVD.nl/Forum (....en Peefie) met het zeshonderdduizendste (600.000) bericht in dit forum!!!!

    :P :P
    Krijg ik nu ook 600.000 euro? :wink:

  8. #58

    Standaard

    Mijn grootste voorkeur gaat uit naar Science-Fiction, Oorlog (voornamelijk films over ww2 ben niet zo'n liefhebber van vietnam films enkele uitzonderingen daar gelaten zoals Full Metal Jacket) en Aktie films.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Ik hou vooral van horror en thrillers, maar omdat ik wel wist/weet dat laatstgenoemde beter in de markt liggen, heb ik op horreur gestemd 8).
    Gefeliciteerd DVD.nl/Forum (....en Peefie) met het zeshonderdduizendste (600.000) bericht in dit forum!!!!

    :P :P
    Krijg ik nu ook 600.000 euro? :wink:
    Ik kan er wel voor laten zorgen dat ze 600.000 kilo rivier-slib bij je voordeur komen afstorten....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  10. #60

    Standaard

    Ik heb voor drama gekozen. Daar zitten toch verdomd veel goede films tussen.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #61

    Standaard

    En ik heb ook voor drama gekozen omdat dat genre heel breed gezien kan worden. Vandaar mijn keuze :wink:
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  12. #62

    Standaard

    Da's geen makkelijke vraag hoor, ik heb namelijk niet één genre die m'n favoriet is. Ik houd van een actiefilms, thrillers, komedies (vooral die van het Leslie Nielsen en Jim Carrey soort), SF (bv. The Matrix, maar ik houd niet echt van Alien-films - MIB en Independance Day uitgezonderd ), en de soort drama als in Apollo 13 en A Few Good Men kan ik ook goed waarderen. Martial Arts staat er trouwens ook niet bij :P

  13. #63

    Standaard

    Wel...

    Omdat Lord of the Rings trilogie mijn favoriete film is.. Kies ik natuurlijk voor avontuur, want fantasy stond er niet bij.. maar LOTR is toch ook wel grotendeels avontuur ... of denk ik daar verkeerd over ?

  14. #64

    Standaard

    Ik heb voor Thriller gekozen omdat ik denk dat daaronder de meeste films vallen die ik heb...
    Four-Star Trader (236)

  15. #65

    Standaard

    Gestemd op horror, maar ook sf, actie, thriller o.a
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  16. #66

    Standaard

    38% van mijn films zijn animatie, een goed deel daarvan anime. Maar dit beslaat weer verschillende genres; van drama tot avontuur en van science fiction tot horror.
    De speelfilms in mijn collectie zijn verder vooral uit het fantasy en science fiction genre. Natuurlijk houd ik ook van komedies, maar ik hoef niet zonodig een Austin Powers in de kast te hebben staan.

    Maar ja, niet alles is zo makkelijk in een hokje te stoppen. Big Fish bijvoorbeeld, is dat fantasy, drama of komedie? Alle 3.

  17. #67

    Standaard

    Science-fiction ongeacht uit welk jaar
    Ben ook niet echt seriegebonden dus zowel StarTrek als StarWars gaan erin als zoete koek
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  18. #68

    Standaard

    Als ik ff nadenk, denk ik toch actie. Maar eigenlijk vind ik elk genre wel goed. Behalve die romantische komedies, daar heb ik echt een hekel aan.

  19. #69

    Standaard

    Voor mij thriller omdat ik van dat genre gewoon het meeste dvd's bezit. Maar eigenlijk vind ik alle genre's wel goed .

  20. #70

    Standaard

    Ik heb thriller gekozen...mijn meeste films zijn thrillers dusja


  21. #71

    Standaard

    Mijn favorieten zijn arthouse en horror, maar aangezien arthouse er niet bij stond en ik drama te breed vind, heb ik toch maar voor horror gekozen.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  22. #72

    Standaard Re: Wat is je FAVO GENRE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inspector Lee
    Ben benieuwd naar wat jullie favoriete genre is?

    Aktie; Avontuur; Komedie; Thriller; Horror; XXX; etc.

    Mijn voorkeur gaat uit naar Thrillers!!!!

    Gr33tz,
    Inspector Lee
    Ik mis wat genres. Wel westerns maar geen warmovies. Ik heb mijn stem dus onder aktiefilms gezet, komt er het dichtst bij. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  23. #73

    Standaard

    Drama en dan Thrillers
    En verder elk genre, als de film maar goed is.

  24. #74

    Standaard

    Thrillers (vooral oude Hollywood film noirs).
    Daarnaast oude westerns, oude oorlogsfilms en oude arthouse films. Als het maar oud is.
    Minst favoriete genres: horror en SF.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •