Pagina 2 van 35 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #26

    Standaard

    De discs worden in elk geval verstuurd door dhr. D. Pacific, dus het pakje lijkt in elk geval van een particulier te komen. Da's helemaal wat anders dan er in koeien van letters "AMAZON.COM" op te zetten natuurlijk, dan is de pakkans ongeveer 100 %. Dhr. D. Pacific heeft bij mij nog nooit toeslag veroorzaakt, maar het grootste wat ik ooit besteld had was twee Starburst-edities van Farscape.

    Nu, zo'n CSI-box zou je beter niet via standard shipping versturen, want als die verloren gaat ben je denk ik niet verzekerd. Ik weet echter niet wat de pakkans is bij andere verzendmethodes. Misschien dat je dat beter eerst eens "uittest" met een kleinere bestelling.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Me enige bestellingen tot nu toe bij Pacific zijn "Charmed Season 5" en "Prison Break". Die had ik beide met de goedkoopste optie gedaan en hadden inderdaad een niet opvallende verpakking. Deze zitten al ook al over de douanewaarde. Ook vond ik opvallend dat ze in een veel grotere doos zaten verpakt dan ik had verwacht, Prionsbreak had wel 5 keer in die doos kunnen zitten. Mmm. twijfel twijfel of ik dat moet bestellen die CSI box...

    In ieder geval bedankt voor je antwoord Werner

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobo
    Me enige bestellingen tot nu toe bij Pacific zijn "Charmed Season 5" en "Prison Break". Die had ik beide met de goedkoopste optie gedaan en hadden inderdaad een niet opvallende verpakking. Deze zitten al ook al over de douanewaarde. Ook vond ik opvallend dat ze in een veel grotere doos zaten verpakt dan ik had verwacht, Prionsbreak had wel 5 keer in die doos kunnen zitten. Mmm. twijfel twijfel of ik dat moet bestellen die CSI box...

    In ieder geval bedankt voor je antwoord Werner
    Pacific, zet ook altijd, veel lagere prijzen op de doos. Zodat het ook niet op valt . Ik ben benieuwd, wanneer mijn pakketje aan komt.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb nog eens de faq nagelezen van pacific, en je verzending is niet verzekerd bij internationaal vervoer, alleen als je per koerier verstuurd. Dat maakt het risico natuurlijk wel een stuk groter om gepakt te worden lijkt me. Iemand daar ervaring mee (met verzending per koerier)?

  5. #30

    Standaard

    Volgens mij moet een koerier alles officieel inklaren, dus ben je in dat geval gegarandeerd de klos.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Ik heb voor de 1e keer een bestelling gedaan daar, The Simpsons Season 8.
    Hij is 1 augustus verstuurd maar ik heb hem nog niet binnen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #32

    Standaard

    Surface of priority mail?(goedkoopste manier of een na goedkoopste verzendmethode)

    Bij Surface kan het wel 1.5 maand duren, bij priority 5 tot 10 dagen. Is mijn ervaring
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Surface of priority mail?(goedkoopste manier of een na goedkoopste verzendmethode)

    Bij Surface kan het wel 1.5 maand duren, bij priority 5 tot 10 dagen. Is mijn ervaring
    Ik heb dus voor surface mail gekozen, dan kan ik dus nog wel een poosje wachten.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Surface of priority mail?(goedkoopste manier of een na goedkoopste verzendmethode)

    Bij Surface kan het wel 1.5 maand duren, bij priority 5 tot 10 dagen. Is mijn ervaring
    Ik heb dus voor surface mail gekozen, dan kan ik dus nog wel een poosje wachten.
    een minimum van 3 weken :wink:

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    een minimum van 3 weken :wink:
    Niet overdrijven. Bij mij zo'n 7 à 10 werkdagen. Ik heb bovendien laatst met enkele pre-orders gehad dat ze ook een week voor de officiele releasedatum werden verstuurd, zodat ze precies op de dag van release in de bus zaten.

    Ik kies dus altijd voor surface mail om de kans op toeslag zo veel mogelijk te reduceren. Dan wacht ik liever een paar daagjes langer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    een minimum van 3 weken :wink:
    Niet overdrijven. Bij mij zo'n 7 à 10 werkdagen. Ik heb bovendien laatst met enkele pre-orders gehad dat ze ook een week voor de officiele releasedatum werden verstuurd, zodat ze precies op de dag van release in de bus zaten.

    Ik kies dus altijd voor surface mail om de kans op toeslag zo veel mogelijk te reduceren. Dan wacht ik liever een paar daagjes langer.
    Ik spreek van Surface en niet Priority :wink:

    Priority duurt inderdaad 7 à 10 dagen

  12. #37

    Standaard

    Wel, bij mij duurt Surface 7 à 10 dagen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Wel, bij mij duurt Surface 7 à 10 dagen!
    Nouja ik heb hem in iedergeval nog niet binnen na 15 dagen. Heb de verzendmethode bij mijn pre-orders maar ff veranderd naar priority en dan wacht ik wel wat langer op the simpsons.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Wel, bij mij duurt Surface 7 à 10 dagen!
    Nochtans, ik woon in België zoals jij. Bij mij is het tussen 15 en 27 dagen en één keer 55 dagen met Surface. Meestel was het toch minstens 19 à 20 dagen.
    En 5 à 9 dagen met Priority.

    Dan heb je meer geluk dan ik die in Brussel woon.

  15. #40

    Standaard

    Surface kan tot wel 8 weken duren.

    Ik krijg aanstaande woensdag mijn zeevracht binnen, dat heeft dan ook zo'n 9 weken geduurd.

    Daar moet je wel heel erg geduldig voor zijn vind ik dan. Ik order liever gewoon airmail. :P

  16. #41

    Standaard

    Het zal wel een kwestie zijn van dat je pakje net wel of niet de boot halen nadat je besteld hebt.
    Het is minder dan €2 extra voor airmail, dus als je het snel wil hebben is dat dan wel de moeite waard.

  17. #42
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ach ja priority mail is ni zoveel duurder dan surface ze, da heb ik wel over om men dvds rap binne te hebben, want me surface duurt da ook altij een maand tot zelfs 2 maand, dusja

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Geen problemen met de douane?
    Nog nooit gehad daar, iets van 15 pakjes besteld(zowel surface als priority) waar allemaal veel meer inzat aan waarde. Ze zetten rustig op de zijkant dat er voor $ 16 aan software inzit.

  20. #45
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik heb al veel zaken besteld van rond de 70$ en nooit geen problemen met douane. Zoals erwin al zei zetten ze er meestal 10-16$ waarde op de verpakking :wink:

  21. #46

    Standaard

    Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?

    Heb totnogtoe alleen priority besteld en dan komen bv. 2 dvd's in een vrij grote doos die verder opgevuld wordt met papier. Ideaal als je boxen besteld die anders vrij makkelijk beschadigen in de post.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?
    Bij mij wel, meer kan ik er niet over zeggen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?
    Bij mij wel, meer kan ik er niet over zeggen.
    Als ik bestel, krijg ik ze altijd in een envelop, of ik nu wel of niet priority bestel. Ik heb nog nooit een doos van DVD-pacific ontvangen. Maar ik heb er tot nu toe alleen maar normale DVD's en geen boxsets besteld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland
    Worden surface en priority dvd's eigenlijk op dezelfde manier verpakt?
    Bij mij wel, meer kan ik er niet over zeggen.
    Als ik bestel, krijg ik ze altijd in een envelop, of ik nu wel of niet priority bestel. Ik heb nog nooit een doos van DVD-pacific ontvangen. Maar ik heb er tot nu toe alleen maar normale DVD's en geen boxsets besteld.
    ivm de hoge verzendkosten per stuk bestel ik meestal een pakje met een paar dvd's/cd's of een boxset met nog wat los spul erbij. Dan krijg je altijd zo'n doosje.

  25. #50

    Standaard

    Tegenwoordig krijg ik bij het bestellen van discs op dubbele breedte (Farscape Starburst boxen) zelfs een doosje, alhoewel zo'n box niet dikker is dan 2 amarays.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 35 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •