Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 411 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Het Italiaanse journaal
    "Dit kan je verwachten in een land waar harddrugs en euthanasie zijn toegestaan en waar mensen naakt op straat lopen."
    Ja, ze hebben een mooi beeld van ons in Europa . Klopt ook niet helemaal, heb nog nooit iemand naakt op straat zien rondlopen en volgens mij is harddrugs helemaal niet toegestaan.

    Waar is de tijd dat ze ons als kaaskoppen zagen die altijd op klompen lopen en tulpen kweken (zie de suske en wiskes).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #352

    Standaard

    Komaan, flooden die site! Voor één keer is het voor de goede zaak.

    Volgend plaatje verwoordt precies wat ik over die pedofielen denk:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #353

    Standaard

    Ik snap werkelijk niet hoe die lui op het idee komen om een politieke partij op te richten. Ik bedoel: als er nou EEN groep mensen compleet over de rand van de samenleving zijn gestapt dan zijn het wel pedofielen. Zelfs de meest tollerante mensen (en ik dacht dat ik daar ook bij hoorde) gruwt gewoon bij het idee dat dit soort mensen vrij rondlopen en nu zelfs in de publiciteit gaan treden. Zoek in vredesnaam hulp i.p.v. trots rond te paraderen met je afwijking! :x

    Het is een Balkenende-term en ik weet dat veel mensen er ook van gruwen maar dit land heeft nodig eens een lesje waarden en normen nodig. Alles kan en mag maar en je mag nergens meer iets van zeggen omdat je dan een 'moraalridder' bent. Nou, zo langzamerhand is dit land echt geestelijk zwaar aan het ontsporen.

  4. #354

    Standaard

    Hè hè... ik ben er al senior member op een paar uurtjes, maar ik denk dat ik morgen wel een ban aan mijn broek heb... Nu ja, ik heb mijn mening eens gezegd!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Gewoon negeren die partij. Komt toch nooit van zijn leven van de grond.



    Zeker met zo'n lijsttrekker
    Ziet er uit of ie net niet hard genoeg op zijn bek is geslagen.
    Mag nog wel een keertje over dus.

  6. #356

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Hè hè... ik ben er al senior member op een paar uurtjes, maar ik denk dat ik morgen wel een ban aan mijn broek heb... Nu ja, ik heb mijn mening eens gezegd!
    Ze hebben me al een ban rond mijn oren geslagen. Zou dat kunnen omdat ik bovenstaande tekening 800 keer had gepost ?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ze hebben me al een ban rond mijn oren geslagen. Zou dat kunnen omdat ik bovenstaande tekening 800 keer had gepost ?
    Hmmm... zoiets zouden we hier gewoon tolereren... 8)

  9. #359

    Standaard

    Nou, de eerste bedreiging voor de lijst NVD is binnen. Ook de camping heeft bedreigingen ontvangen. Dat laatste vind ik dan weer niet goed, maar hopelijke schikt het af en is de NVD history.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #360
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Nou, de eerste bedreiging voor de lijst NVD is binnen. Ook de camping heeft bedreigingen ontvangen. Dat laatste vind ik dan weer niet goed, maar hopelijke schikt het af en is de NVD history.
    ieder keer dat de vrije meningsuiting door een mongool wordt bedreigd verliezen wij weer wat ruimte.

    Ja het zijn mafkezen, die net als ieder ander het recht hebben om uit te komen voor hun standpunten. Ik heb ook het recht om op hen te kotsen (verbaal dan) maar ik en niemand hebben het recht een ander te bedreigen om zijn opinie.
    DAN BEN JE GEWOON EEN STUK TUIG.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    DAN BEN JE GEWOON EEN STUK TUIG.
    Zolang dit soort psychopaten een beetje verongelijkt wil bewerkstelligen dat jonge mensen/kinderen desnoods voor hun leven psychisch beschadigd raken (puur omdat dit tuig enkel uit narcisme zichzelf wil bevrijden van een langdurige tent in hun broek zodra ze langs een kleuterschool lopen) soit, dan ben ik maar een stuk tuig

    Ik heb ze zelf niet bedreigd, maar vrees voor de dag dat dit zootje (ex-)TBS'ers (in spe) gelegaliseerd politieke pamfletten/snoepjes mag gaan uitdelen in onze woonplaats. Dan sta ik (als vader zijnde) echt niet meer voor mezelf in.

  12. #362

    Standaard

    Zal het vandaag dan eindelijk gaan gebeuren? Mag dit zootje huichelaars en leugenaars (die "alles recht praten wat krom is" tot nieuwe kunstvorm heeft verheven) dan eindelijk hun biezen gaan pakken?

    Of blijft D66 trouw aan haar imago van draaikontenpartij die wel durft te blaffen maar niet durft te bijten? En gaan we opnieuw een nieuwe episode uit de soap "De Leugen Regeert" tegemoet?

    Of zal die ene minister (met de charme en het mededogen van een kampvrouw) eindelijk haar uniform uittrekken?

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Zal het vandaag dan eindelijk gaan gebeuren? Mag dit zootje huichelaars en leugenaars (die "alles recht praten wat krom is" tot nieuwe kunstvorm heeft verheven) dan eindelijk hun biezen gaan pakken?

    Of blijft D66 trouw aan haar imago van draaikontenpartij die wel durft te blaffen maar niet durft te bijten? En gaan we opnieuw een nieuwe episode uit de soap "De Leugen Regeert" tegemoet?

    Of zal die ene minister (met de charme en het mededogen van een kampvrouw) eindelijk haar uniform uittrekken?
    Jaahhh, Jippie, en dan laten we het land regeren door de linkse barmhartige samaritanen die samen met de vriendelijke geitenwollensokken typen het land weer op de rails krijgen zodat niemand meer zorgen heeft.

    Hand in hand lopen woutertje en Femke en Jantje door de versierde straten toegejuichd door chronisch zieken, asielzoekers zonder status en andere slecht bedeelden die sinds de revolutie weer zin in het leven hebben. De economie lijkt nog harder te bloeien dan dat hij nu al doet. De voormalige probleemwijken zien er vredig uit en je ziet in de parken bbq's met blank en zwart gezamelijk genieten van het gegrilde ( halal ) vlees.

    Iedereen is weer gelijk en verdient het zelfde, want tja, al die feestvreugde moet toch ergens van betaald worden.



    Oke oke, een absurde reactie, maar ja Verdonk vergelijken met een kampvrouw is even absurd.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Zal het vandaag dan eindelijk gaan gebeuren? Mag dit zootje huichelaars en leugenaars (die "alles recht praten wat krom is" tot nieuwe kunstvorm heeft verheven) dan eindelijk hun biezen gaan pakken?

    Of blijft D66 trouw aan haar imago van draaikontenpartij die wel durft te blaffen maar niet durft te bijten? En gaan we opnieuw een nieuwe episode uit de soap "De Leugen Regeert" tegemoet?

    Of zal die ene minister (met de charme en het mededogen van een kampvrouw) eindelijk haar uniform uittrekken?
    Jaahhh, Jippie, en dan laten we het land regeren door de linkse barmhartige samaritanen die samen met de vriendelijke geitenwollensokken typen het land weer op de rails krijgen zodat niemand meer zorgen heeft.

    Hand in hand lopen woutertje en Femke en Jantje door de versierde straten toegejuichd door chronisch zieken, asielzoekers zonder status en andere slecht bedeelden die sinds de revolutie weer zin in het leven hebben. De economie lijkt nog harder te bloeien dan dat hij nu al doet. De voormalige probleemwijken zien er vredig uit en je ziet in de parken bbq's met blank en zwart gezamelijk genieten van het gegrilde ( halal ) vlees.

    Iedereen is weer gelijk en verdient het zelfde, want tja, al die feestvreugde moet toch ergens van betaald worden.



    Oke oke, een absurde reactie, maar ja Verdonk vergelijken met een kampvrouw is even absurd.
    Mee eens, aan die linkse rotondes heb je helemaal niks! Liever principieel, proper rechts dan dat rotonde gedrag (als je lang genoeg links af gaat kom je uiteindelijk rechts uit) van de oppositie.

    Het zou voor mij opzich geen probleem zijn als ze vallen, het is natuurlijk schandalig wat hier gebeurd is maar aan de andere kant moet wel gezegd worden dat als er nu nieuwe verkiezingen komen er een links cabinet komt, daar zit helemaal niemand op te wachten. Al die rooie rakkers komen er nog wel achter. Met fotomodel Wouter Bos aan het roer zeker...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    proper rechts
    LOL!

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    proper rechts
    LOL!
    LOL ???

    Liever
    Over
    Links

    :wink:

    Hoe dan ook, het wordt weer eens een spannende dag in den Haag, er is vandaag nog wel een bbq ter afsluiting van het politieke jaar. Hahahaha.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    proper rechts
    LOL!
    LOL ???

    Liever
    Over
    Links

    :wink:

    Hoe dan ook, het wordt weer eens een spannende dag in den Haag, er is vandaag nog wel een bbq ter afsluiting van het politieke jaar. Hahahaha.
    Dan zal er wel eens een "verse" taaie Rita op kunnen liggen
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #368
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Zal het vandaag dan eindelijk gaan gebeuren? Mag dit zootje huichelaars en leugenaars (die "alles recht praten wat krom is" tot nieuwe kunstvorm heeft verheven) dan eindelijk hun biezen gaan pakken?

    Of blijft D66 trouw aan haar imago van draaikontenpartij die wel durft te blaffen maar niet durft te bijten? En gaan we opnieuw een nieuwe episode uit de soap "De Leugen Regeert" tegemoet?

    Of zal die ene minister (met de charme en het mededogen van een kampvrouw) eindelijk haar uniform uittrekken?
    Sinds de luchtballon & loze verhalenman Pechtold bij de volgende verkiezing de gekozen man is van D'66 zal het mij mijn reet roesten wat deze oliebollenclub nu weer doet.
    Na 16 jaar geef ik mijn stem niet langer aan dit stel malloten die zichzelf veel te interessant maken.

    Dan toch maar aan Jan Marijnissen die samen met die van SGP in mijn visie hun integriteit nog niet verkwanselt hebben. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Zal het vandaag dan eindelijk gaan gebeuren? Mag dit zootje huichelaars en leugenaars (die "alles recht praten wat krom is" tot nieuwe kunstvorm heeft verheven) dan eindelijk hun biezen gaan pakken?

    Of blijft D66 trouw aan haar imago van draaikontenpartij die wel durft te blaffen maar niet durft te bijten? En gaan we opnieuw een nieuwe episode uit de soap "De Leugen Regeert" tegemoet?

    Of zal die ene minister (met de charme en het mededogen van een kampvrouw) eindelijk haar uniform uittrekken?
    Sinds de luchtballon & loze verhalenman Pechtold bij de volgende verkiezing de gekozen man is van D'66 zal het mij mijn reet roesten wat deze oliebollenclub nu weer doet.
    Na 16 jaar geef ik mijn stem niet langer aan dit stel malloten die zichzelf veel te interessant maken.

    Dan toch maar aan Jan Marijnissen die samen met die van SGP in mijn visie hun integriteit nog niet verkwanselt hebben. 8)
    Van Jan tot SGP dan ben je wel heeeel erg breed op politiek vlak :wink: veel meer verschillen bestaan er denk ik niet in onze politiek.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #370
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Nou ik kon mij heel lang vinden in de visies van D'66 & SP.

    Het verschil is toch wel de draaikonterij en voorman van het huidige D'66.

    Ik noemde die meneer van de SGP omdat die zo fantastisch kan debateren en dit op een uiterst correcte wijze doet, iets wat zijn collegea in de 2de kamer ook onderschrijven. Ik zou echter nooit op hun stemmen. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #371

    Standaard

    Het kabinet blijft zitten. Ze hebben unaniem besloten om geen uitvoering te geven aan de motie doe moet aanvaard is. Wat is hier in godsnaam aan de hand? Is D66 teruggekrabbeld? Dat zal toch niet?

  22. #372

    Standaard

    of v/d laan heeft gebluft dat ze steun heeft van de d'66 ministers.


    Het verhaaltje is nog niet uit denk ik...

    D'66 moet eens een dvd uitbrengen, met als extra's een alternatief einde en nog een alternatief einde en nog een alternatief einde etc etc :wink:
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    of v/d laan heeft gebluft dat ze steun heeft van de d'66 ministers.


    Het verhaaltje is nog niet uit denk ik...

    D'66 moet eens een dvd uitbrengen, met als extra's een alternatief einde en nog een alternatief einde en nog een alternatief einde etc etc :wink:
    Volgens mij is het verhaaltje nu wel uit en komt die DVD er niet meer:

    "De D66-fractie trekt haar politieke steun aan het kabinet-Balkenende in. Dat zei D66-fractievoorzitter Lousewies van der Laan donderdag in de Tweede Kamer. "Er rest niets anders dan de gang naar de koningin."

    (knip)

    "De premier voelde er nog niets voor om naar de koningin te gaan om daar het ontslag van zijn kabinet aan te bieden. Balkenende zei in het debat dat hij het betreurt dat de D66-fractie haar steun aan de regering heeft ingetrokken, maar dat hij eerst het standpunt van andere fracties wil horen."

    WTF? Wil Balkenende verder gaan met een minderheidskabinet?

    Doet me denken aan de trailer van "Comedian":
    - You're fired.
    "You're fired"
    - No, YOU are fired.
    " I'm fired"
    ......
    - Get out of the booth Jack.
    "NO. I like it in here."

  24. #374

    Standaard

    Het zou mij helemaal niets verbazen als Balkenende met een minderheidskabinet verder wil. Ze mogen toch nog maar minder dan een jaar en ze weten nu al dat ze bij een volgende kabinet buitenspel staan (in ieder geval één van de twee regeringspartijen). Ze willen hun huidige periode dan ook zo lang mogelijk rekken. En met wat steun van de christelijke partijen zouden ze het nog best uit kunnen zingen tot mei volgend jaar!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #375

    Standaard

    Hehe, tja het is weer raak, of liever, we zitten nogsteeds in dezelfde episode. Vanaf dag 1 waren er problemen en eigenlijk is er sindsdien geen maand zonder gezeik geweest. Sommige ministers hebben niet 1 maar meerdere crisissen gehad en zitten nogsteeds waar ze begonnen. Donner en Verdonk gaan aan kop qua problemen, en steeds weer worden ze gered door Balkenende en de gang, maar waarom ?
    Er zijn nog veel meer probleemgevallen die ook allemaal met een sisser afliepen. Het volk boeit het toch niet meer, die worden pas weer wakker wanneer een kabinet valt en alle ministers en co nog 2 jaar doorbetaald krijgen.
    De zomer begint, we willen zon, voetbal (uhm...of hoe marco het ook noemen wil) en strand, op naar Frankrijk en Turkije, wat dat stel politici doen zal de meeste een worst wezen, respect krijgen ze allang niet meer. Nog even en we gaan naar het Amerikaanse systeem, allemaal acteurs en actrices die hun loze beloftes komen maken en elkaar onderwijl zwart maken om vervolgens crisis na crisis te creeeren met hun populistische beleid. Alle tekenen zijn er al, de PvdA heeft hun mooie jongen, VVD en D66 vechten onderling over het lijsttrekkerschap en willen vervolgens serieus genomen worden, geen crisis lijdt tot een val tenzij Balkenende betrapt wordt met een stagaire onder z'n bureau.
    Tsk, tsk, tsk...

Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •