Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tomb Raider

    Heeft iemand enig idee wanneer Tomb Raider in Nederland uitkomt. Ik heb op internet gelezen dat dit op 26 november zou moeten zijn, maar ik krijg er steeds minder vertrouwen in.

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij.. (tenminste volgens DVD-home.nl) staat de release geplant op 23 januari, volgend jaar dus pas!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

    Standaard

    Hmmm...Beetje jammer...
    Ik had mezelf er al zo op verheugd dat ie de volgende maand al kwam.
    Moet ik het nog maar even doen met mijn gedownde versie van Kazaa.

  4. #4

    Standaard DVD Report Nr.2

    Ik citeer pagina 9: "Later, in november mogen we ook Angelina Jolie verwachten in de Tomb Raider film -wederom in een special edition verpakking- voorzien van een onverbloemde director's cut." Hooaaahh!!!

  5. #5

    Standaard Lara Croft's: Tomb Raider

    Weet iemand voor wanneer de regio 2 versie van Tomb Raider The Movie op de planning staat? En meer info over deze DVD?
    (Regio 1 komt 13 november uit.)

  6. #6

    Standaard

    Bij www.amazon.co.uk staat dat hij op 26 november uit komt.
    Jammergenoeg staat er niet bij of er nederlandse ondertiteling aanwezig is...

  7. #7

    Standaard

    In Nederland komt ie pas op 23 januari 2002 uit.

  8. #8

    Standaard

    Nederlandse ondertiteling op UK versie klinkt niet erg logisch.

    23 januari duurt nog wel lang...
    Al informatie over de extra's?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sender
    Nederlandse ondertiteling op UK versie klinkt niet erg logisch.
    Hoezo niet logisch? Ik ken genoeg DVD's uit de UK die wel nederlands ondertiteld zijn.

    BTW: Wil niet zeggen dat Tomb Raider UK NL ondertiteld is, maar kom je binnenkort wel achter.

  10. #10

    Standaard

    Aangezien de Engelse versie gencensureerd is (alle messengevechten zijn bewerkt) zou ik liever niet die versie in Nederland willen zien. Nederlandse ondertitels zou daar toch sterk op wijzen.

    Voor meer info check: The British Board of Film Censorship website

    En dan zoeken op Tombraider

    Of de volgende website: UK DVD cuts list

    Die houden lijsten bij van welke films gecensureerd zij en wat er ongeveer weggeknipt is.
    Mijn collectie is te bewonderen op PJK's Collection

  11. #11

    Standaard

    [B]Ik ken genoeg DVD's uit de UK die wel nederlands ondertiteld zijn.
    Oh... wist ik niet, maar das mooi...

  12. #12

    Standaard

    Op de UK release van The Emperor's New Groove (die bij Play.com wordt aangeboden) zit ook gewoon NL als taal erbij maar wat jammer is is dat er geen NL ondertiteling bij werdt geplakt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten
    Jammergenoeg staat er niet bij of er nederlandse ondertiteling aanwezig is...
    Nederlandse ondertiteling zal niet aanwezig zijn op de UK versie (alleen Engelse). Helaas...

  14. #14

    Standaard

    Valt er in deze dvd versie wel te zien dat ze het koud heeft als ze in Siberia in het water springt?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De Neel
    Valt er in deze dvd versie wel te zien dat ze het koud heeft als ze in Siberia in het water springt?
    Is helaas nog niet bekend, we houden je op de hoogte!!

  16. #16

    Standaard

    Was me niet echt op gevallen.. Zal dalijk als ik thuis ben wel even kijken...

  17. #17

    Standaard

    Hebben we hier te maken met een trotse bezitter van regio 1 versie?

  18. #18

    Standaard

    Naja.. trots

    Ik heb in iedergeval de R1, ja..
    Ik had hem destijds niet in de bios gezien en ik moet zeggen dat hij best meevalt. (Hype-films is niet echt mijn genre)

  19. #19

    Standaard

    Laten we eerlijk zijn. Voor de verfilming van een computerspel is het toch aardig gelukt. Het verhaal is niet barslecht en de actie + effecten zijn toch zeer redelijk te noemen. Om nog maar te zwijgen over de pakjes van Jolie....

  20. #20

    Standaard

    Ik vind alleen dat er te weinig verwijzingen zijn naar het spel. Het lijkt wel iemand die alleen de naam Lara Croft draagt en zelf een compleet ander persoon. Maar het verhaal vind ik meevallen maar niet zo spectaculair als ik had verwacht, maar toch ga ik hem kopen

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceWolve
    Ik vind alleen dat er te weinig verwijzingen zijn naar het spel.
    ah, dus ik ben niet de enige. ik vond het spel (deel 1) toen veel spannender om te spelen (ik schrok me lam van die grote dinosourus) dan dat ik nu de film bekijk. maar ik vind wel dat de actrice een compliment verdiend. ze is werkelijk lenig, en doet erg haar best om net zo bewegelijk te zijn als haar spel evenbeeld.

    toch denk ik als ze een film hadden gemaakt met silicon graphics (zoals final fantasy of shreck) dan hadden ze veel meer met de animatie kunnen doen. en had het meer een verfilming van het spel geweest. nu speelt een actrice alsof ze lara is.......... jammer, een gemiste kans, maar geen echte flater. street fighter the movie zoog big time
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  22. #22

    Standaard

    Voor de fans:

    Regio 2 NL versie komt uit op 11 december volgens DVDinfo.be
    Meer info op: DVDinfo.be

  23. #23

    Standaard Re: Tomb Raider

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zummie
    Heeft iemand enig idee wanneer Tomb Raider in Nederland uitkomt. Ik heb op internet gelezen dat dit op 26 november zou moeten zijn, maar ik krijg er steeds minder vertrouwen in.
    Voor zover ik weet:
    R1 versie is al uit (13 november).
    R2 UK versie komt uit op 26 november.
    R2 NL versie komt uit op 11 december (volgens DVDinfo.be). Meer info...

  24. #24

    Standaard

    Als je toch echt niet kan wachten op een film, waarom koop je hem dan niet gewoon op Regio 1.

    Het is niet duurder ofzo

  25. #25

    Standaard

    nou euh SORRY hoor ik weet niet waar jullie die info vandaan halen, maar op dvd-home.nl staat NIKS over de release van Tomb Raider en op dvdinfo.be OOK GEEN ENE REET

    Sorry, maar ben beetje gefrustreerd dat die dvd release van die film hier in nederland gewoon NIET TE VINDEN is

    AAAAAAHHHHHHHHH

    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •