Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 104 worden weergegeven.

Discussie: Panic Room [DVD]

  1. #51

    Standaard Re: Panic Room

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Panic Room

    Hallo ik ben David Fincher, ik ben 40 jaar en ik doe Alfred Hitchcock na.

    Lees dit artikel
    goede film

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Heb 'm gisteren gekocht voor €12.5
    waar
    In de Standaard Boekhandel. Was knipactie met De Standaard (krant) en mijn ouders zijn daarop geabonneerd. Ik wou hem toch al hebben, blij dat ik hem zo goedkoop kon hebben Het betere werk!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #53
    Simonis
    Guest

    Standaard Aardige film niet meer of minder

    € 12,95
    Ik heb Panic Room gister bij Media Markt voor €8,99 gezien
    Vond het alleen niet de moeite waard om deze film aan te schaffen, had hem al gezien en niet de moeite waard om toe te voegen aan mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Limbo_bok
    Deze film viel toch een klein beetje tegen,
    vooral na het zien van Fight Club en Se7en wat toch meesterwerkjes zijn.
    Daar heb je mij weer met m'n DTs, maar als je geen DTS kunt draaien valt de film wat tegen.
    De subtiele geluiden van een oud huis zijn in deze film echter essentieel.
    Ook de verschillen qua geluid in de panic-room en daarbuiten zijn perfect.
    Let ook op de bijzondere wijze waarop de camera zich door het hele pand kan bewegen.
    De film is verder een redelijk betrouwbaar verhaal, zonder overdrijvingen, waardoor het zeer geloofwaardig blijft.
    Ik ben WEL erg blij dat ie in mijn collectie zit.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  5. #55

    Standaard

    absoluut nr.4 van Fincher, maar dat wil niet zeggen dat ik de film slecht vind...

    na wat ik van anderen al had gehoord en ook mijn broer al bevestigde, dat het geen Seven of Fight Club is, maar zeker wel best leuk...

    verhaal is best leuk bedacht, sfeer is lekker, en de film verveelt geen enkel moment

    Foster speelt weer sterk, zoals zo vaak & Whitaker & Leto vind ik beide hun rollen wel goed spelen....
    ...>p.s. lijkt me dus echt WEL de bedoeling van Fincher om de criminelen als 'idioten' te plaatsen...>

    [spoiler:b8769a7323]Leto is 1 v/d erfgenamen, terwijl Whitaker 1 v/d ontwerpers is van de panic room...>m.a.w. geen 'echte criminelen' [/spoiler:b8769a7323]

    beetje domme opmerkingen, dat de film daardoor niet spannend is en daardoor flauw of niet goed door een aantal...
    ...dat je dat niet leuk vond oke, maar dat kan je toch niet opsommen als een negatief punt naar de regisseur

    in vind het een leuke en vermakelijke film, met aantal spannende scenes en leuke momenten.

    7

  6. #56

    Standaard Panic Room

    Zeker niet het beste werk van Fincher (die eer komt Se7en toe), maar best een goede actiethriller. Jodie Foster is niet één van mijn geliefde actrices, maar in deze film kwam ze goed over. Verder vond ik het personage van Forest Whitaker vrij zwak; de bad guy die eigenlijk een good guy is... Vrij cliché. Maar toch leuk voor een popcornavondje. De dreigende muziek van Howard Shore (The Lord of the Rings-trilogie) vond ik ook zeer geslaagd.
    The Night HE Came Home!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb meerdere malen op dit forum gepost dat ik deze film zwaar vond tegenvallen, maar na hem nog een paar keer gezien te hebben moet ik die mening toch weer intrekken: hij is best wel goed eigenlijk! Ik denk dat iedereen van Fincher verwacht had dat ie, na zo'n meesterwerk als Fight Club, met iets NOG ambitieuzers zou komen. Als je dan zo'n soft-thriller als Panic Room ziet dan kan ik me voorstellen dat ie tegenvalt.

    Toch is deze film, als je het hele Fincher-aspect wegdenkt, heel erg de moeite waard. Het verhaaltje is niet echt complex maar bevat toch best wel een hoop spanning en ook nog een lekkere dosis zwarte humor. De manier waarop het gefilmt is is, zoals we van Fincher gewend zijn, rete-strak en de acteerprestaties zijn welliswaar niet echt 'geinspireerd' maar toch zeker niet slecht. Al met al een prima film vind ik. Als ik een cijfer zou moeten geven dan zou ie een 8 of misschien wel een 8,5 krijgen.
    Dat is EXACT wat bij mij ook het geval was!

    Knappe ode aan Hitchcock.

  8. #58

    Standaard

    Een film wat leuk was in het begin maar nu echt niks meer aan is.
    Als je hem voor de 2e keer gaat bekijken heb je al meteen zin om hem weer af te zetten.
    Het verhaal met die geheime kamer vond ik wel interresant, de rest zeer matig.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  9. #59
    harold
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Als complete DVD vind ik hem zelfs waardeloos. Veel te weinig extra's.
    Je koop een dvd toch niet alleen om de extra's?

    Omdat het topic weer eens naar boven was gehaald kan ik niet laten te reageren.

  10. #60
    NetForce49788
    Guest

    Standaard

    Ik heb hem net op goed geluk gekocht bij Blokker (€6,99) dus ik vond niet dat ik 'm daarvoor kon laten liggen.


    Toch vond ik het geen slechte film het haalt het natuurlijk niet bij toppers als Se7en, Fight Club en Alien 3, maar toch een vermakelijke film om op een nobrainer avond te gaan kijken.

    Dat er niet zoveel extra's op zitten vindt ik niet zo erg omdat het toch geen toppertje is.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NetForce49788
    Ik heb hem net op goed geluk gekocht bij Blokker (€6,99) dus ik vond niet dat ik 'm daarvoor kon laten liggen.


    Toch vond ik het geen slechte film het haalt het natuurlijk niet bij toppers als Se7en, Fight Club en Alien 3, maar toch een vermakelijke film om op een nobrainer avond te gaan kijken.

    Dat er niet zoveel extra's op zitten vindt ik niet zo erg omdat het toch geen toppertje is.
    En als je hem een 2e keer gaat bekijken?
    Toen vond ik de film al helemaal matig. Ik zette hem toen af en zette een andere film op.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #62
    NetForce49788
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    En als je hem een 2e keer gaat bekijken?
    Toen vond ik de film al helemaal matig. Ik zette hem toen af en zette een andere film op.
    Dat weet ik dus nog niet aangezien ik niet binnen een maand 2 x dezelfde film ga zitten kijken. Maar mijn eerste indruk is zoals ik die geschreven heb in mijn vorige bericht.

  13. #63

    Standaard

    Goede en spannende film. Geen extra's dus ik wacht wel op de se van 19 juli a.s

  14. #64

    Standaard

    Deze was goed, maar ik vind alles van David Fincher wel super dus!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    Ik bhen het helemaal met Nathan eens: Geweldige film. Ik heb hem nu twee keer gezien maar ga hem zeker nog minstens twee keer kijken.

    Ik vond het verhaal erg verfrissend en nieuw. Eens een keer wat anders...

    Nee, deze film krijgt van mij een dik verdiende 8.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  16. #66

    Standaard

    Leuke spannende film. Vond de transfer zelf maar matig. Veel te soft en vaag. Niet echt mijn smaak. Als je Gothika na deze film kijkt valt het meteen op hoeveel beter die transfer is qua zwart en detail. Echt een mega verschil! De Dts track is effectief maar zeker niet spectaculair of van zeer hoog niveau te noemen. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #67

    Standaard

    vond het ook wel een leuke film, maar toch klopt er iets niet met de film, was namelijk voor de dieven, met name voor Burnham (Forest Whitaker). dat is eigenlijk toch niet de bedoeling :P
    het is geen blijvertje in mijn collectie denk ik, ik kijk m ooit nog eens een keer en dan verkoop ik m weer.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Leuke spannende film. Vond de transfer zelf maar matig. Veel te soft en vaag. Niet echt mijn smaak. Als je Gothika na deze film kijkt valt het meteen op hoeveel beter die transfer is qua zwart en detail. Echt een mega verschil! De Dts track is effectief maar zeker niet spectaculair of van zeer hoog niveau te noemen. :wink:
    Dat ligt niet aan de transfer, maar de manier waarop de film is gedraaid. Fincher wilde een look creeëren die overeenkomt met wat je ziet 's nachts als je ogen aan het donker zijn gewend.

    Een vrij vaal donker beeld dus met veel schaduwdetails en relatief weinig contrast.

    Overigens noem ik dit een geweldige transfer, vooral omdat er bij dit soort lage lichtcondities van alles en nog wat mis kan gaan met MPEG compressie. Het detail van de film (ik heb hem in de bios gezien) is prima behouden gebleven op DVD.

    En de DTS-track slecht? Qua puur geweld misschien geen blockbuster track (hoewel, in de spannendere scènes ) maar luister eens naar de subtiele dingen, zoals de kleine geluidjes van het huis, het weer buiten en hoe knap alles heel ruimtelijk in de surrounds is geplaatst. Ook hier misschien een kwestie van smaak, maar ik vind dit toch een van de betere tracks die ik heb gehoord. Heel subtiel en prachtig sounddesign.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik

    Een vrij vaal donker beeld dus met veel schaduwdetails en relatief weinig contrast.

    En de DTS-track slecht? Qua puur geweld misschien geen blockbuster track (hoewel, in de spannendere scènes ) maar luister eens naar de subtiele dingen, zoals de kleine geluidjes van het huis, het weer buiten en hoe knap alles heel ruimtelijk in de surrounds is geplaatst. Ook hier misschien een kwestie van smaak, maar ik vind dit toch een van de betere tracks die ik heb gehoord. Heel subtiel en prachtig sounddesign.
    Qua beeld is hij er inderdaad in geslaagd om een dergelijke look te creeren. De Dts track heb ik niet slecht genoemd, maar effectief. Alle nodige subtiele effecten worden goed weergegeven en daardoor zeker geslaagd.

    Maar beide zijn nu eenmaal aan smaak onderhevig. Niet iedereen lust kaviaar... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Leuke spannende film. Vond de transfer zelf maar matig. Veel te soft en vaag. Niet echt mijn smaak. Als je Gothika na deze film kijkt valt het meteen op hoeveel beter die transfer is qua zwart en detail. Echt een mega verschil! De Dts track is effectief maar zeker niet spectaculair of van zeer hoog niveau te noemen. :wink:
    Dat ligt niet aan de transfer, maar de manier waarop de film is gedraaid. Fincher wilde een look creeëren die overeenkomt met wat je ziet 's nachts als je ogen aan het donker zijn gewend.

    Een vrij vaal donker beeld dus met veel schaduwdetails en relatief weinig contrast.

    Overigens noem ik dit een geweldige transfer, vooral omdat er bij dit soort lage lichtcondities van alles en nog wat mis kan gaan met MPEG compressie. Het detail van de film (ik heb hem in de bios gezien) is prima behouden gebleven op DVD.

    En de DTS-track slecht? Qua puur geweld misschien geen blockbuster track (hoewel, in de spannendere scènes ) maar luister eens naar de subtiele dingen, zoals de kleine geluidjes van het huis, het weer buiten en hoe knap alles heel ruimtelijk in de surrounds is geplaatst. Ook hier misschien een kwestie van smaak, maar ik vind dit toch een van de betere tracks die ik heb gehoord. Heel subtiel en prachtig sounddesign.
    Mooi verwoord Fincher is gewoon een meester in het scheppen van sfeer in zijn films..niet voor niets verreweg mijn favoriete regisseur
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #71

    Standaard

    Heeeeluuh goeie film .. spannend .. beeld toppie .. perfect DTS track .. één van mijn beste dvds die ik heb !!!
    Mijn Dvd's...maar heb er in tussen veel en veeeeeel meer bij

  22. #72

    Standaard

    Film met een hoog "Home alone" gehalte
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  23. #73

    Standaard

    Spannende film die mij een beetje aan Misery deed denken. Zeker een aanrader!!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  24. #74

    Standaard

    ik ben er niet kapot van, film met weinig inhoud...
    beeld en geluid was wel prima zo'n dts track maakt het kijken toch een stuk aangenamer
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  25. #75

    Standaard

    Spannende film! Nu te krijgen bij Free Factory Outlet voor 7,50 (2 voor 15,-).
    No one understands the demons world

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •