Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 124 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard moeilijke te begrijpen films

    Hebben jullie ook wel eens dat je een film gekeken had en hem nog niet helemaal begreep.

    Ik heb het zelf pas nog gehad toen ik donnie darko ging kijken.
    Heb hem toen nog maar een keer gekeken en toen snapte ik hem beter.

    Hebben jullie dat zelf ook wel eens gehad met een film?

    misschien is het ook wel grappig als je het kan omschrijven wat je precies niet aan de film begrijpt

  2. #2

    Standaard

    2001 A Space Odyssey. Na een paar keer kijken begrijp ik hem nog steeds niet helemaal. En dat zal gelukkig wel zo blijven ook.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Dat heb ik heel vaak.. Maar dan ist alleen omdat ik de film niet boeiend genoeg vind om te volgen

    Ik heb af en toe wel het idee: waar gaat het nou eigenlijk over? Maar 1-2-3 een titel opnoemen lukt me nu niet.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    2001 A Space Odyssey. Na een paar keer kijken begrijp ik hem nog steeds niet helemaal. En dat zal gelukkig wel zo blijven ook.
    Dat is de reden dat ik hem ongezien verkocht heb.
    Ik kon mezelf er niet toe zetten de film te gaan bekijken.
    Weg met die zooi
    3d

  5. #5

    Standaard

    Ik had het met Memento.
    En Mulholland Drive is ook zo'n mooie, net als Lost Highway.

    En van Monster's Inc. snap ik nog steeds geen reet...... 8)
    3d

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    2001 A Space Odyssey. Na een paar keer kijken begrijp ik hem nog steeds niet helemaal. En dat zal gelukkig wel zo blijven ook.
    Dat is de reden dat ik hem ongezien verkocht heb.
    Ik kon mezelf er niet toe zetten de film te gaan bekijken.
    Weg met die zooi
    Dat is wel heel erg cru. Als je hem eenmaal gezien heb, praat je wel anders.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Swordfish, maar die heb ik ook niet echt goed bekeken..


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    2001 A Space Odyssey. Na een paar keer kijken begrijp ik hem nog steeds niet helemaal. En dat zal gelukkig wel zo blijven ook.
    Dat is de reden dat ik hem ongezien verkocht heb.
    Ik kon mezelf er niet toe zetten de film te gaan bekijken.
    Weg met die zooi
    Dat is wel heel erg cru. Als je hem eenmaal gezien heb, praat je wel anders.
    dat zal dus niet meer gaan
    3d

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    2001 A Space Odyssey. Na een paar keer kijken begrijp ik hem nog steeds niet helemaal. En dat zal gelukkig wel zo blijven ook.
    Dat is de reden dat ik hem ongezien verkocht heb.
    Ik kon mezelf er niet toe zetten de film te gaan bekijken.
    Weg met die zooi
    Dat is wel heel erg cru. Als je hem eenmaal gezien heb, praat je wel anders.
    dat zal dus niet meer gaan
    Dan heb je toch een meesterwerkje nog niet gezien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    The Matrix (nooit begrepen en begrijp hem nog niet)
    The Six Sense
    Unbreakable (in kleinere mate)
    A Long Game a Spider
    Seven

  13. #13

    Standaard

    DVD Beleid van De Nederlandse Vereniging van Producenten en Importeurs van beeld- en geluidsdragers, de NVPI :wink:

    Films zou ik zo een twee drie niet weten.

  14. #14

    Standaard

    Er is een film waar ik maar niet acter kan komen wat nou het plot is en dat is van Bringing out the dead met nicholas cage!!
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Toen ik 'n aantal jaar geleden 'The Usual Suspects' voor 't eerst zag kon ik de openingsscene niet in het geheel plaatsen, dus heb ik 'm nog maar 'n keer gekeken; precies wat Bryan Singer wilde

    ...maar goed, ik was pas 12


    [edit] The Matrix heb ik ook nog niet volledig begrepen, maar daar ben ik nog niet echt goed voor gaan zitten.

  17. #17

    Standaard

    Vanilla Sky snap ik ook niet, goed, ik heb 'm pas een keer gezien, dus ik moet 'm binnenkort nog maar een keer kijken! Er zullen vast ook wel meer films zijn, maar deze kwam als eerst in me op...

    Overigens vind ik het juist wel leuk als ik een film niet in één keer snap, dan blijft het leuk om de film te kijken, omdat je dan elke keer weer andere dingen ziet!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    The Matrix (nooit begrepen en begrijp hem nog niet)
    The Six Sense
    Unbreakable (in kleinere mate)
    A Long Game a Spider
    Seven
    Wat wil je weten??!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Vanilla Sky snap ik ook niet, goed KNIP

    Overigens vind ik het juist wel leuk als ik een film niet in één keer snap, dan blijft het leuk om de film te kijken, omdat je dan elke keer weer andere dingen ziet!
    Dat had ik nou ook. Wel leuk trouwens want ik had gelijk een leuk onderwerp voor een discussie met m'n collega's. Iedereen heeft een eigen idee over hoe de film in elkaar zit. Ik zal niet de passages noemen die ik niet snap want we kunnen geen spoiler tags meer gebruiken in de nieuwe opmaak.

    Ga 'm binnenkort nog een keer kijken.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  20. #20

    Standaard

    Oh, dat heb ik vaak genoeg. 8)

    Toen ik Unbreakable had gekeken snapte ik niets van het einde, gelukkig had me moeder het even uitgelegd

    En toen die ene terrorist uit colleteral damage 'el lobo'(ofzo) naar de kapper was geweest wist ik ook niet dat hij het was

    eerlijk gezegt heb ik het bij elke film wel bijna, ik weet nooit wie wie is en dan hebben ze het over iemand en dan denk ik : jaa wie is dat nou weer

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  21. #21

    Standaard

    Tja naked lunch is me toch wel bijgebleven als een onbegrijpelijke film. Ik vind zowiezo films met veel symbolen moeilijk.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pjotr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Vanilla Sky snap ik ook niet, goed KNIP

    Overigens vind ik het juist wel leuk als ik een film niet in één keer snap, dan blijft het leuk om de film te kijken, omdat je dan elke keer weer andere dingen ziet!
    Dat had ik nou ook. Wel leuk trouwens want ik had gelijk een leuk onderwerp voor een discussie met m'n collega's. Iedereen heeft een eigen idee over hoe de film in elkaar zit. Ik zal niet de passages noemen die ik niet snap want we kunnen geen spoiler tags meer gebruiken in de nieuwe opmaak.

    Ga 'm binnenkort nog een keer kijken.

    Vanilla Sky en snappen....

    wat ik niet van Vanilla Sky snap is waarom ik er in hemelsnaam naar gekeken heb.

    <SPOILER???>

    Ik heb me kapot ge-ergerd aan die film, droom/realiteit geneuzel, Penélope Cruz, de uitleg-sessie aan het eind van de film. brrr.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  23. #23

    Standaard

    Ik had het oa met Fight Club, toen ik hem voor het eerst zag vond ik het een super vage film, na hem nog een keer gekeken te hebben vond ik hem nog steeds vaag maar begon ik er wel meer van te snappen.
    Het is en blijft wel een erg goede film en ik denk als ik hem binnenkort weer ga kijken dat ik hem steeds minder vaag ga vinden.

  24. #24

    Standaard

    Vanilla Sky
    Lost Highway
    Mulholland Drive
    Donnie Darko
    Memento
    Fight Club
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #25

    Standaard

    ik zie dat veel mensen films opnoemen die ik erg goed vind zoals:

    The Matrix (snap ik nog steeds niet helemaal)
    Unbreakable
    Fight Club
    Memento (je ziet het eind en nog snap ik hem niet, wel pas 1x gezien)

    Ik vind het juist een uitdaging om films die je nog niet helemaal duidelijk zijn na de 1e keer nog een keer te bekijken en kijken of je dan wat meer snapt. Meestal snap je daarna delen van de film en als je de film dan helemaal snapt, krijg je er nog meer waardeering voor. Ik vind die moelijke film juist tof en zijn ook vaak de beste uit mijn collectie.
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •