De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Betaling dvd's via creditcard

    Ik heb pasgeleden een aantal dvd's besteld bij o.a. Play.com. Alles van Play is een week binnen behalve één, die op hetzelfde moment verzonden is en die van dezelfde regio was (regio 2). Er kwamen nogal wat tegelijk binnen (12 stuks) op een avond, wat maar net paste in mijn brievenbus.

    Nu krijg ik net al de rekening binnen van de creditcard, moet ik die gewoon betalen? Moet ik gewoon nog een paar weken wachten en dan pas doorgeven aan Play dat iets niet is binnengekomen? Dan heb ik dus al wel betaald, en sta ik minder sterk.

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een dvd enkele dagen later kwamvan Play. Er is zelfs wel een nooit een dvd aangekomen.
    1 mail naar Play en je krijgt welgemeende excuses en een nieuwe versie
    toegestuurd.
    Ik weet zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken en ik weet dat velen het met mij eens zullen zijn.

  3. #3

    Standaard

    Betreft het toevallig een Regio 1 DVD? Ik heb begrepen dat Play die uit Amerika haalt, en daardoor kan 't wat langer duren.
    Het is inderdaad 'n beetje vreemd, want als-ie op dezelfde dag is verzonden zou je denken dat-ie tegelijk met de rest aan zou komen

    Heb je bij je creditcardafschrift 'n acceptgiro gekregen om in termijnen te betalen? Dan kan je óf betalen en van Play éisen dat ze de DVD opsturen, hetgeen ze ongetwijfeld al van plan zijn, óf nog even wachten met betalen tot de DVD daadwerkelijk binnen is.

    'k Raad je in ieder geval aan om Play even 'n mailtje te sturen en dáárna de betalingen te verrichten. Als je weet hoe 't zit kun je meteen kiezen om geheel of gedeeltelijk te betalen

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quarter
    Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een dvd enkele dagen later kwamvan Play. Er is zelfs wel een nooit een dvd aangekomen.
    1 mail naar Play en je krijgt welgemeende excuses en een nieuwe versie
    toegestuurd.
    Ik weet zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken en ik weet dat velen het met mij eens zullen zijn.
    'k zal een mailtje sturen. Nogmaals bedankt!
    ---
    En het gaat om een regio 2 dvd, zoals ik al aangaf.

  5. #5

    Standaard

    Ze hebben wel een beleid dat je eerst 2 weken moet wachten, als de DVD dan nog niet is aangekomen dan sturen ze kostenloos een nieuw exemplaar.
    Dus maak je geenzorgen, bovendien komen ze bij mij zelden op de zelfde dag aan.
    Je kan ook kijken op je account of alle DVD´s op zelfde datum verstuurd zijn.

    Maar met play hoef je je geen zorgen te maken, enige nadeel is de bezorging die kan wel een lang duren. Voor de rest is het een top bedrijf.

    En nee ik heb geen aandelen in hun bedrijf :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lester Burnham
    Ze hebben wel een beleid dat je eerst 2 weken moet wachten, als de DVD dan nog niet is aangekomen dan sturen ze kostenloos een nieuw exemplaar.
    Hij was verstuurd op 19 maart, dus begint dat moment wel te naderen.

    Ik heb ook nog 2 dvd's besteld bij dvdsoon.com op 18 maart, en die zijn ook nog niet binnen. Dat wordt dus binnenkort eventueel ook een mailtje sturen.
    ---
    Play is best snel met regio 1, de meesten binnen 5 of 6 dagen. Regio 2 duurt wat langer (9 of 10 dagen).

  7. #7

    Standaard

    play levert mij,en mensen voor wie ik eens besteld heb,binnen 6 werkdagen meestal.

    dvdsoon,praat me er niet van!

    ik bestel er al mijn regio1 dvds eigenlijk,en altijd binnen 6 werkdagen binnen he! en ineens,moet ik op sommige dingen al 6 weken wachten! zelfs nog langer,er stonden nog 5 dvds open die ik al 12 februari besteld heb!deze heb ik inmiddels op nieuw besteld,kijken of t helpt.

    4 dvds van hun die al wel gestuurd zijn,zijn al 2,5 week onderweg...

    niels
    T2: I'll Be Back!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •