Pagina 11 van 68 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1688 worden weergegeven.

Discussie: King Kong (2005)

  1. #251

  2. #252

    Standaard

    Nee, ik kon niet opblijven...niet voor een filmpje zonder verdere show eromheen.

    Wel de nacht ervoor erg slecht geslapen omdat ik dacht dat hij toen online ging. Vanochtend al om 6.50 opgestaan voor dit schitterende stukje trailer.
    Dit is gewoonweg....UBER! Er was één shot waar nog aan moet worden gewerkt (shot waarin Kong Darrow pakt) maar het ziet er echt goed uit.
    Ik zit van de week bij War of the Worlds .

    Grt. Deweb

  3. #253

    Standaard

    het laatste shot met de brullende King Kong is fantastisch, de rest ziet er heel erg nep uit..... Zal nog wel goed komen in de post production, maar ik vind het een teleurstelling tot nu toe

  4. #254

    Standaard

    Heeft de trailer de hype waargemaakt? Ik denk voor 85% De Trailer is perfect tot 1:56. Daar had het moeten stoppen, precies na het haltteken van Adrien. Om vervolgens te knippen naar de T-rex/Ann/Kong scene op 2:15. Het deel daartussen vind ik een iets te standaard trailer stukje met mummy montage en cheesy actiemuziek. Goed gedaan, maar niet waardig voor een film als deze. Wat betreft de CGI: Het is duidelijk dat de meeste effecten nog onvoltooid zijn. Ik ben ook van mening dat je onvoltooide cg shots niet in zo'n grote getale moet laten zien. Wij weten allemaal dat dit niet final is en dat er nog heel veel zal veranderen tot de film uit komt, maar weet de massa dat ook? Kijk maar wat er gebeurde met de hulk. In de uiteindelijke film ziet hij er goed uit, nog altijd geen gollum maar toch altijd goed. In de trailer was hij niet af en had hij ook nog eens door de quicktime compressie (alles in quicktime lijkt extra cgi) extra lelijk werd. Het grote publiek kotste de film hierdoor nog meer uit dan dat ze anders pas hadden gedaan na het zien vna de film zelf. Blijf het riskant vinden om grote onvoltooide effect shots te gebruiken en ik had deze actiescenes dan ook bewaard voor een de laatste final trailer.
    Verder ben ik zwaar onder de indruk van de film, de sfeer en vooral de natives zien er zooooooooooooooooooooo goed uit. Het kleine meisje creeps me out. Perfect. Dit wordt nog steeds de film van het jaar hoor mensen (samen met war of the worlds natuurlijk)

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    ...maar niet waardig voor een film als deze...
    Dat kan je toch helemaal niet zeggen? Misschien is de film juist wel opgezet als een of andere actieknaller. We weten nog maar zo weinig en het duurt nog een half jaar voor ie uitkomt. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook heel erg benieuwd maar om hem nu al helemaal fantastisch te noemen zelfs na het zien van een toch wel tegenvallende trailer met (echt heel dom) unfinished CGI werk....

  6. #256

    Standaard

    Ik krijg in ieder geval het gevoel uit de originele jaren 30 film weer terug 8)

    Kong zelf ziet er ook cool uit maar toch vind ik hem aan de kleine kant ( Zie scene in NY). Ziet er in mijn ogen niet veel groter uit dan Mighty Joe Young!!! Ik vergelijk deze dan vooral met Kong uit '76 die toch minimaal 2x zo groot was De versie uit '33 was Kong varierend tussen de 8 meter en 20 meter

    Had alleen nog een stukje op de Empire State Building verwacht 8)

    Weet iemand al wanneer de volwaardige trailer komt

  7. #257

    Standaard

    dat ie klein was viel mij ook al op. als ie die taxi weggooit...

  8. #258

    Standaard

    Valt volgens mij wel mee. Stilstaand beeld levert het volgende op: Kong staat gebukt en daarbij komt de taxi nog niet eens tot kniehoogte. Lijkt mij toch een aardig grote aap...


  9. #259
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Kong is in mijn herrinering indd veel groter. Maar kan me vergissen. Vond het wel erg spannend de trailer en Jack Black valt me niets tegen!

  10. #260

    Standaard

    Ik heb de trailer nu al een stuk of 10 keer gekeken en nu net een paar keer de hd versie en hij wordt toch wel steeds toffer. Kong oogde idd wat klein in het begin maar vind het nu wel meevallen. In hd zie je zelfs aarde in zijn vacht. 8) Het tofst vind ik als hij klaar is met brullen op het eind van de trailer en dat je dan zijn kaken op elkaar hoort vallen. Vind ik zooooo gaaf. Gigantische brul en dan klak van de kaken. 8) 8) 8) 8) 8) 8)

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    ...maar niet waardig voor een film als deze...
    Dat kan je toch helemaal niet zeggen? Misschien is de film juist wel opgezet als een of andere actieknaller. We weten nog maar zo weinig en het duurt nog een half jaar voor ie uitkomt. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook heel erg benieuwd maar om hem nu al helemaal fantastisch te noemen zelfs na het zien van een toch wel tegenvallende trailer met (echt heel dom) unfinished CGI werk....
    Naar mijn weten is de film juist opgezet om het personage van Kong en zijn emoties. Aldus PJ zelf in 1 van de eerder interviews en production diaries. Het zal denk ik juist geen een of andere actieknaller zijn maar veel meer dan dat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ik krijg in ieder geval het gevoel uit de originele jaren 30 film weer terug
    Ik ook!

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Ik heb de trailer nu al een stuk of 10 keer gekeken en nu net een paar keer de hd versie en hij wordt toch wel steeds toffer. Kong oogde idd wat klein in het begin maar vind het nu wel meevallen. In hd zie je zelfs aarde in zijn vacht. 8) Het tofst vind ik als hij klaar is met brullen op het eind van de trailer en dat je dan zijn kaken op elkaar hoort vallen. Vind ik zooooo gaaf. Gigantische brul en dan klak van de kaken. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
    Waar staat de HD versie dan??????

  13. #263

    Standaard

    Ik had hem via torrent gedownload. Tis nog niet de quicktime 7 hd maar een avi op 720p.

    http://www.mininova.org/tor/63658

  14. #264

    Standaard

    Ben ik de enige die niet erg onder de indruk is van de special effects en Jack Black?

    Vond het al een rare keus, maar wou er toch voor openstaan, maar nu ik de trailer heb gezien, tja..... Jack Black is typische ehhh... Jack Black. Niet echt een versatile acteur moet ik zeggen. Zijn gezichtsuitdrukking in het begin van de trailer als hij in de taxi zit is toch erg typerend. Hadden ze daar geen betere acteur voor kunnen vinden? Blijkbaar is deze rol te zwaar bvoor hem

    Begin ook steeds meer te denken dat CGI eerder een vloek is dan een zegen. Nee, de special effects niet drasitsch verbeteren dan is dit geen bioscoop beoske waard

    Kreeg beetje een Deja Vu gevoel naar LOTR, beetje zelfde kleuren(donkere scenes). Niet echt orgineel Peter Jackson

  15. #265

    Standaard

    Tjeeezus wat is dat toch hier met iedereen. Weten jullie al hoe de hele film is a.d.h. van een TEASER.

    Is hetzelfde als met reviews, trailers enz. Ga vdmme eerst de film zelf kijken. Word daar zo moe van. Weet je hoe vervelend film kijken is als je al vooringenomen bent. Je moet een film onbevangen kijken. Is natuurlijk niet altijd even makkelijk. Maar wacht het nou eerst eens af.

  16. #266

    Standaard

    Tsjeezus, wat is dat met jou?

    Kun je zoiets niet verwachten in een thread over een film die nog lang niet uit is? Waar moeten we het hier anders over hebben?


  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Tjeeezus wat is dat toch hier met iedereen. Weten jullie al hoe de hele film is a.d.h. van een TEASER.

    Is hetzelfde als met reviews, trailers enz. Ga vdmme eerst de film zelf kijken. Word daar zo moe van. Weet je hoe vervelend film kijken is als je al vooringenomen bent. Je moet een film onbevangen kijken. Is natuurlijk niet altijd even makkelijk. Maar wacht het nou eerst eens af.
    Uhm, de brakke CGI zegt voor mij genoeg hoor Dat kan je allemaal goed in een trailer zien. En Dat Jack Black niet echt een veelzijdig actuer is zie je ook al in de trailer hoor.

  18. #268

    Standaard

    Niks King, gewoon Kong, veel te klein aapje

    Denk niet dat je'm op het Empire State Building gaat zien zitten, of ze moet wel erg inzoomen.

    Met deze grote vind ik het ook niet echt een uitdaging om hem te vangen, laat staan dat ze er tanks en vliegtuigen voor moeten inzetten.

  19. #269

    Standaard

    Dit vond ik wel een leuk detail:



    Ik doel op de poster van ''M'' op de achtergrond. (Film die ik overigens nog nooit gezien heb )

    Ook dit vind ik altijd geweldig: http://www.kongisking.net/kong2005/t...iler01_01.html

  20. #270

    Standaard

    ...En als de film dan eindelijk uit is wordt deze gebombardeerd tot film van het jaar door iedereen die nu de trailer afzeikt...

    Sorry hoor maar deze trailer geeft mij echt het gevoel van : DIT WIL IK ZIEN...

    Een Kong van 8 meter vind ik zelf al groot zat! Wacht nou eerst maar de film af, een kong van 20 meter is toch veelste groot voor een rex :s

    Ik vertrouw op Jackson, en ik weet (bijna) zeker dat ik niet teleurgesteld wordt...


  21. #271

    Standaard

    Nog even over de grote van Kong. Hoe groot waren de T-rexen vroeger? Op zich dan wel logisch dat Kong c.a. dezelfde grote heeft natuurlijk en niet 10 meter boven een T-rex uitsteekt :wink:

  22. #272

    Standaard

    rond de 13 meter lang en 5 meter hoog ofzo,
    (ff snel opgezocht)
    dus het is zo ook veel "realistischer"


  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    rond de 13 meter lang en 5 meter hoog ofzo,
    (ff snel opgezocht)
    dus het is zo ook veel "realistischer"
    Vind ik ook, bovendien loopt Kong in deze film als een echte aap en niet als een stijve Godzilla zoals in het origineel. Hierdoor zal kong al lopen door de steden kleiner lijken dan hij in gestrekte lengte daadwerkelijk is. Dit maakt hem kwetsbaarder voor het geweld dat de mens met hem drijgt te doen en voegt zo, naar mijn mening, veel meer toe aan het karakter van Kong zelf. Ik denk dat je zo veel meer met hem gaat meeleven dan wanneer hij super groot boven alles uit zou steken. We zullen zien

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Niks King, gewoon Kong, veel te klein aapje

    Denk niet dat je'm op het Empire State Building gaat zien zitten, of ze moet wel erg inzoomen.

    Met deze grote vind ik het ook niet echt een uitdaging om hem te vangen, laat staan dat ze er tanks en vliegtuigen voor moeten inzetten.


    Hij is inderdaad kleiner dan ik voor ogen had , maar gezien het formaat van Ann Darrow in zijn hand(zie trailer) zal het wel kloppen...
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  25. #275

    Standaard

    Vond het er beter uitzien dan ik had verwacht. De scene met de schreeuw vond ik heel geslaagd. Prachtige locaties, maar er moet duidelijk nog aan de cgi worden gesleuteld (en dit zal ook wel gebeuren). Ben heel benieuwd geworden naar de film.

Pagina 11 van 68 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •