Pagina 63 van 68 EersteEerste ... 1353596061626364656667 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 1688 worden weergegeven.

Discussie: King Kong (2005)

  1. #1551

    Standaard

    ik ben blij dat die 'for your consideration ' dvd uitgelekt is.

    Nu weet ik zeker dat ik deze film niet hoef te kopen of in de bios hoef te zien.

    wat valt deze film tegen zeg. wel mooi gemaakt enzo maar verder behoorlijk saai.

    een keer met pijn en moeite uitgekeken en die kijk ik nooit meer.

    Lex

  2. #1552

    Standaard

    EDIT
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  3. #1553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Ik denk dat we daar niet helemáál Jackson de schuld van moeten geven. Jackson is dan wel eindverantwoordelijke voor de film, maar er lopen meer mensen rond die daar een leidinggevende rol in hebben.
    En, als hij de film loslaat en laat copieeren op filmrollen kan niemand meer garanderen dat de film misschien uitlekt.

    Maar het is jammer.

    Grt. Deweb
    Het valt gewoon op dat het altijd bij zijn films gebeurd, alle LOTR films en KK zijn al in een heel vroeg stadium gejat. Een film als b.v. Star Wars 3 is altijd achter gesloten deuren gebleven, daar is alleen een retail van gejat een week voor de officiele release maar dat kan desnoods nog uit een winkel komen die hem eerder geleverd krijgt.
    Je zou die dvdscreener van King Kong eens moeten zien...

    Anyway... Het gebeurt echt niet alleen met zijn films... Er zijn er al zat te krijgen die nog moeten uitkomen.
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  4. #1554

    Standaard

    Ik heb 'm dinsdag (pas) gezien en ik moet zeggen dat ik 'm toch echt niet goed vind.
    Het is wel een echte Pater Jackson film met stijl, maar ten eerste vind ik 'm voor een special-effect film zonder diepe verhaallijn veel te langdradig. En over special effects gesproken, die hadden voor deze tijd heel wat beter gekund. En dat terwijl een film als deze het daar toch grotendeels van zou moeten hebben denk ik.
    Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik naar echte monsters zit te kijken, hoe mooi het ook gemaakt is, het zijn computergegenereerde beesten en dat zie je. Ze zien er allemaal (de dino's en Kong) zo gewichtloos uit en ze doen me niks.
    Dan de drama, ze hebben echt hun best gedaan om deze film zo meeslepend mogelijk te maken, maar hoeveel ik ook van dieren hou, ik word er echt niet door geraakt.
    Daarnaast vraag ik me nog steeds (of misschien nu zelfs nog meer) af waar het voor nodig was om King Kong te remaken. Geef mij liever Jurassic Park.
    ---before the fellowship there was only one---

  5. #1555

    Standaard

    Wanneer is eigenlijk de DVD release (ongeveer)?

  6. #1556

    Standaard

    Bij Play.com is ie er 10/04/2006.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  7. #1557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Bij Play.com is ie er 10/04/2006.
    En in NL gepland voor de 11e april

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=41180
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1558

    Standaard

    Ik vond vooral het middenstuk echt typisch P.J. Lekker groots en spectaculair.

    Zeker een must-have voor mij als 'ie uit is op dvd. Weet wel zeker dat ik niet kan wachten op een evt. S.E.E.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #1559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Jammer.
    Alhoewel ik sinds Bad Taste een groot fan ben van Peter Jackson, had ik hem toch liever iets nieuws zien maken. Daarbij is het origineel uit 1933 toch niet te overtreffen, hoog uit te evenaren.....
    Ik ken nog niet zoveel van hem (alleen Frighteners en LOTR). En ik geef toe, het origineel uit 1933 is natuurlijk goed. Maar ik denk dat hij er toch iets spectaculairs van gaat maken en dat het iets moois gaat worden :)
    Van mij mag ie die best uitbrengen, ik heb er nog geen 1 van KK, Zodra ie uitkomt, koop ik em gelijk, of is ie al uit soms ?
    Want ik heb em nog nergens gezien.

    Mvg, Simon.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Jammer.
    Alhoewel ik sinds Bad Taste een groot fan ben van Peter Jackson, had ik hem toch liever iets nieuws zien maken. Daarbij is het origineel uit 1933 toch niet te overtreffen, hoog uit te evenaren.....
    Ik ken nog niet zoveel van hem (alleen Frighteners en LOTR). En ik geef toe, het origineel uit 1933 is natuurlijk goed. Maar ik denk dat hij er toch iets spectaculairs van gaat maken en dat het iets moois gaat worden
    Van mij mag ie die best uitbrengen, ik heb er nog geen 1 van KK, Zodra ie uitkomt, koop ik em gelijk, of is ie al uit soms ?
    Want ik heb em nog nergens gezien.

    Mvg, Simon.
    Hij draait nog in de bioscoop :wink:

  11. #1561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Hmmm, wat voor einde zou dat worden

    Special Features (TBC):

    Introduction By Peter Jackson
    Making Of Kong
    Peter Answers Your Question
    Alternative Ending
    The Music Of Kong
    The Nation History Of Skull Island
    And More...
    Zij springt er achteraan. Ik heb hem gisteren avond gezien en dat is wat er door mij hoofd ging spring spring aub. maar dat gebeurde natuurlijk niet.

    Ik vond het dus niet zo best ik ga dus zeker niet aanschaffen. Ik hou normaal gesproken wel van dit soort films maar deze is niet goed uitgewerkt. Dat hij drie uur duurt is geen probleem maar dan had er meer snelheid in gemoeten en wat meer gloofbare actie want hoeveel mazzel kun je hebben.

  12. #1562

    Standaard

    Ik heb hem al gezien en vond het best een mooie film, ik had minder verwacht. En natuurlijk is het allemaal fantasie. Maar de beste die na 1933 is gemaakt zeker. En je HT weet ook niet wat het overkomt!

  13. #1563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Hmmm, wat voor einde zou dat worden

    Special Features (TBC):

    Introduction By Peter Jackson
    Making Of Kong
    Peter Answers Your Question
    Alternative Ending
    The Music Of Kong
    The Nation History Of Skull Island
    And More...
    Zij springt er achteraan. Ik heb hem gisteren avond gezien en dat is wat er door mij hoofd ging spring spring aub. maar dat gebeurde natuurlijk niet.

    Ik vond het dus niet zo best ik ga dus zeker niet aanschaffen. Ik hou normaal gesproken wel van dit soort films maar deze is niet goed uitgewerkt. Dat hij drie uur duurt is geen probleem maar dan had er meer snelheid in gemoeten en wat meer gloofbare actie want hoeveel mazzel kun je hebben.
    Geloofbare actie? De film gaat over een 25m grote gorilla op een eiland met dinosauriërs en reuze insecten.... En jij wil geloofbare actie?

  14. #1564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Hmmm, wat voor einde zou dat worden

    Special Features (TBC):

    Introduction By Peter Jackson
    Making Of Kong
    Peter Answers Your Question
    Alternative Ending
    The Music Of Kong
    The Nation History Of Skull Island
    And More...
    Zij springt er achteraan. Ik heb hem gisteren avond gezien en dat is wat er door mij hoofd ging spring spring aub. maar dat gebeurde natuurlijk niet.

    Ik vond het dus niet zo best ik ga dus zeker niet aanschaffen. Ik hou normaal gesproken wel van dit soort films maar deze is niet goed uitgewerkt. Dat hij drie uur duurt is geen probleem maar dan had er meer snelheid in gemoeten en wat meer gloofbare actie want hoeveel mazzel kun je hebben.
    Geloofbare actie? De film gaat over een 25m grote gorilla op een eiland met dinosauriërs en reuze insecten.... En jij wil geloofbare actie?
    Het was allemaal zo nep :wink:

  15. #1565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Hmmm, wat voor einde zou dat worden

    Special Features (TBC):

    Introduction By Peter Jackson
    Making Of Kong
    Peter Answers Your Question
    Alternative Ending
    The Music Of Kong
    The Nation History Of Skull Island
    And More...
    Zij springt er achteraan. Ik heb hem gisteren avond gezien en dat is wat er door mij hoofd ging spring spring aub. maar dat gebeurde natuurlijk niet.

    Ik vond het dus niet zo best ik ga dus zeker niet aanschaffen. Ik hou normaal gesproken wel van dit soort films maar deze is niet goed uitgewerkt. Dat hij drie uur duurt is geen probleem maar dan had er meer snelheid in gemoeten en wat meer gloofbare actie want hoeveel mazzel kun je hebben.
    Geloofbare actie? De film gaat over een 25m grote gorilla op een eiland met dinosauriërs en reuze insecten.... En jij wil geloofbare actie?
    Het was allemaal zo nep :wink:
    no shit, Sherlock
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Hmmm, wat voor einde zou dat worden

    Special Features (TBC):

    Introduction By Peter Jackson
    Making Of Kong
    Peter Answers Your Question
    Alternative Ending
    The Music Of Kong
    The Nation History Of Skull Island
    And More...
    Zij springt er achteraan. Ik heb hem gisteren avond gezien en dat is wat er door mij hoofd ging spring spring aub. maar dat gebeurde natuurlijk niet.

    Ik vond het dus niet zo best ik ga dus zeker niet aanschaffen. Ik hou normaal gesproken wel van dit soort films maar deze is niet goed uitgewerkt. Dat hij drie uur duurt is geen probleem maar dan had er meer snelheid in gemoeten en wat meer gloofbare actie want hoeveel mazzel kun je hebben.
    Geloofbare actie? De film gaat over een 25m grote gorilla op een eiland met dinosauriërs en reuze insecten.... En jij wil geloofbare actie?
    Het was allemaal zo nep :wink:
    Als het er nou nog echt uit had gezien door goede CGI...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  17. #1567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Hmmm, wat voor einde zou dat worden

    Special Features (TBC):

    Introduction By Peter Jackson
    Making Of Kong
    Peter Answers Your Question
    Alternative Ending
    The Music Of Kong
    The Nation History Of Skull Island
    And More...
    Zij springt er achteraan. Ik heb hem gisteren avond gezien en dat is wat er door mij hoofd ging spring spring aub. maar dat gebeurde natuurlijk niet.

    Ik vond het dus niet zo best ik ga dus zeker niet aanschaffen. Ik hou normaal gesproken wel van dit soort films maar deze is niet goed uitgewerkt. Dat hij drie uur duurt is geen probleem maar dan had er meer snelheid in gemoeten en wat meer gloofbare actie want hoeveel mazzel kun je hebben.
    Geloofbare actie? De film gaat over een 25m grote gorilla op een eiland met dinosauriërs en reuze insecten.... En jij wil geloofbare actie?
    Het was allemaal zo nep :wink:
    Als het er nou nog echt uit had gezien door goede CGI...
    Net alsof Star Wars zo geweldig was...
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  18. #1568

    Standaard

    Die CGI was nog steeds vele malen beter dan die van King Kong, dan had je niet het idee in Sin City beland te zijn :S
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #1569

    Standaard

    Peter Jackson neemt zijn Empire award voor Best Movie in ontvangst en laats ons tevens nieuwe Extended Cut beelden zien ! 8)

    klik

  20. #1570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Peter Jackson neemt zijn Empire award voor Best Movie in ontvangst en laats ons tevens nieuwe Extended Cut beelden zien ! 8)

    klik
    Cool, weten we eindelijk hoe Kong naar NY is vervoerd 8)

    Maar toch wel een bevestiging van een Extendend Version

  21. #1571

    Standaard

    Ik kan er naast zitten hoor, maar volgens mij is dat shot waar Kong dat schip aanduwt niet echt een beeld uit de extended cut....
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  22. #1572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Ik kan er naast zitten hoor, maar volgens mij is dat shot waar Kong dat schip aanduwt niet echt een beeld uit de extended cut....

  23. #1573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Ik kan er naast zitten hoor, maar volgens mij is dat shot waar Kong dat schip aanduwt niet echt een beeld uit de extended cut....

  24. #1574

    Standaard

    Nee, dat shot is totaal nieuw. In de film zien we [spoiler:d9b31ccd14]Denham verkondigen "i present you...king kong, the eightest wonder of the world". en vervolgens een shot van het theater waar de aap ten toon wordt gesteld.[/spoiler:d9b31ccd14]

    Al vraag ik me heel ernstig af hoe ze die aap zover hebben gekregen die boot te gaan aanduwen. [spoiler:d9b31ccd14]Hij was totaal verdooft en zonder verdoving niet in toom te houden[/spoiler:d9b31ccd14].

    't zijn in elk geval mooie beelden.

  25. #1575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Nee, dat shot is totaal nieuw. In de film zien we [spoiler:a3ce1b060b]Denham verkondigen "i present you...king kong, the eightest wonder of the world". en vervolgens een shot van het theater waar de aap ten toon wordt gesteld.[/spoiler:a3ce1b060b]

    Al vraag ik me heel ernstig af hoe ze die aap zover hebben gekregen die boot te gaan aanduwen. [spoiler:a3ce1b060b]Hij was totaal verdooft en zonder verdoving niet in toom te houden[/spoiler:a3ce1b060b].

    't zijn in elk geval mooie beelden.
    ehm, je begrijpt toch zelf ook wel dat het een grap is he??

Pagina 63 van 68 EersteEerste ... 1353596061626364656667 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •