Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 110 worden weergegeven.

Discussie: Requiem For A Dream

  1. #51

    Standaard

    Ik had de film nog nooit helemaal gezien, maar vanavond was het dan zover... Gruwelijk vette film!!!!!
    Manier van filmen, acteurs, muziek, alles gewoon super vet!!!
    Dikke aanrader

    Ik vond Pi persoonlijk echt stukken minder, maar ik heb eerst Pi gezien en daarna pas RfaD... De persoonlijke ontwikkeling die de hoofdpersonages doormaken vind ik in deze film echt veel beter dan in Pi, terwijl ik niet iets tegen zwart/wit films heb oid.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Ik had de film nog nooit helemaal gezien, maar vanavond was het dan zover... Gruwelijk vette film!!!!!
    Manier van filmen, acteurs, muziek, alles gewoon super vet!!!
    Dikke aanrader

    Ik vond Pi persoonlijk echt stukken minder, maar ik heb eerst Pi gezien en daarna pas RfaD... De persoonlijke ontwikkeling die de hoofdpersonages doormaken vind ik in deze film echt veel beter dan in Pi, terwijl ik niet iets tegen zwart/wit films heb oid.
    Ik vond Pi ook erg goed. Ademde een bepaalde sfeer uit. Erg goed gedaan als je het mij vraagt. Uiteraard (Inderdaad) wel wat minder dan Requiem For A Dream, maar toch ook wel zeker de moeite waard om te kijken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #53

    Standaard

    [quote="Mark de Jong Uiteraard (Inderdaad) wel wat minder dan Requiem For A Dream, maar toch ook wel zeker de moeite waard om te kijken.[/quote]

    Ik vond Pi ook zeker wel de moeite van het kijken waard, maar dat is niet een film die ik vaak ga kijken, RfaD wel.

  4. #54

    Standaard

    [quote=super_judge23]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door "Mark de Jong Uiteraard (Inderdaad) wel wat minder dan Requiem For A Dream, maar toch ook wel zeker de moeite waard om te kijken.[/quote

    Ik vond Pi ook zeker wel de moeite van het kijken waard, maar dat is niet een film die ik vaak ga kijken, RfaD wel.
    Zowel Pi als Requiem For A Dream zijn wat mij betreft wereldfilms

  5. #55

    Standaard

    De film zelf is al geweldig, maar de soundtrack van deze film is al helemaaaaaaal waanzinnig! Go , Kronos Quartet, go!!!
    I am fire
    I am..........Death

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    [..]
    Ik heb alleen een klein vraagje:
    [spoiler-quote][spoiler:54e5b97f61]Harry heeft aan het einde van de film een gigantische gore arm (uiteraard van al het spuiten) in de auto zie je hem zelfs in die arm spuiten. Mijn vraag is: waarom spuit hij dan niet gewoon in die andere arm?[/spoiler:54e5b97f61][/spoiler-quote]
    Ehh , ik had er al iets over gelezen , en ik kan me niet meer precies herinneren wat ie in de film erover zei (en bovendien heb ik er zelf totaal geen ervaring mee ) , maar 't was iets in de trant van "No , I'll mess it up" . Oftewel , da's z'n favo plekje , als ie ergens anders probeert , mist ie een ader ofzo , op dat plekje weet ie dat 't goed gaat .
    N/A

  7. #57

    Standaard

    lichtjes off topic:

    maar ik kan geen Pi-Duscussie-Topic vinden...

    is ie er niet, wat ik mij niet kan voorstellen...

    is ie er wel, iemand een link of een manier om het op te zoeken...> 2 letters is te weinig om goed te zoeken...alvast bedankt

  8. #58

    Standaard

    Misschien heb je wat aan deze thread:

    http://dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=32620
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  9. #59

    Standaard

    die had ik ook al eerder gezien, maar is niet wat ik zoek

    toch bedankt iig

    gr johan

  10. #60

    Standaard

    net gezien, ben er onder de indruk.
    prachtige film, goede soundtrack en ook de DTS track was goed.

    En als dit je niet van de drugs af houdt wat dan wel :P

  11. #61

    Standaard

    Grappig om te zien hoe nog steeds mensen deze film ontdekken. Ik weet nog dat ik hem hier in een Filmhuis zag een jaar of 3 geleden en was vanaf de eerste minuut een fan van deze film. Vooral de muziek bleef dagenlang door mn hoofd spoken. Heb dan ook gelukkig de soundtrack gelijk gehaald :P . Iedereen zou deze film moeten zien (boven de 12 dan he, niet echt een gezellige familiefilm) en als je dan nog drugs gaat gebruiken heb je gewoon een plank voor je kop. Het word alleen eens tijd dat er een nieuwe film uitkomt van Darren Aranofsky, als het goed is volgend jaar met The Fountain, can't wait.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  12. #62

    Standaard

    herkende de muziek al van LotR 2 trailer, vond het toen al geweldige muziek en nu nog steeds

  13. #63

    Standaard

    De titel staat inmiddels al in de grabbelbakken...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    herkende de muziek al van LotR 2 trailer, vond het toen al geweldige muziek en nu nog steeds
    En nu ook nog bij een andere reclame, als ik me niet vergis I, Robot (maar correct me if I'm wrong)!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    De film zelf is al geweldig, maar de soundtrack van deze film is al helemaaaaaaal waanzinnig! Go , Kronos Quartet, go!!!
    Eindelijk deze film gezien en ik moet zeggen een topper! En ja die soundtrack is zeker geweldig.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  16. #66

    Standaard

    volgens IMDB is Darren's nieuwe film The Fountain in Post-Production: http://www.imdb.com/title/tt0414993/

    iemand al meer info?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    volgens IMDB is Darren's nieuwe film The Fountain in Post-Production: http://www.imdb.com/title/tt0414993/

    iemand al meer info?
    Ja, hier.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #68
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Ik heb de film ooit alleen gekeken. Daarna was ik wel behoorlijk depressief. :P

    Nu ik de film een aantal keren heb gezien en met anderen heb bekeken, valt de film eigenlijk wel mee, maar die impact van de eerste keer zal ik niet zo snel vergeten.

  19. #69

    Standaard

    Zag net dit staan op dvd-home.nl:
    08-06-2006 Requiem For A Dream Drama Universal

    Komt er een nieuwe versie uit ofzo?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Zag net dit staan op dvd-home.nl:
    08-06-2006 Requiem For A Dream Drama Universal

    Komt er een nieuwe versie uit ofzo?
    Het zal wel een re-issue zijn ofzo.

  21. #71

    Standaard

    deze film laatst gezien, wat een b**tfilm zeg

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sammael
    deze film laatst gezien, wat een b**tfilm zeg
    Dat is een mening. ZEKER geen feit.

  23. #73

    Standaard

    Voor mij nog steeds de sterkste film die ik ooit gezien heb. Geen film kan me keer op keer zo raken dat ik er weer kapot van ben. Alles klopt hier, de acteurs, het scenario, de editting en (vooral) de muziek. Kippevel als ik de soundtrack luister, dat doet geen film Requiem for a Dream na.


  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sammael
    deze film laatst gezien, wat een b**tfilm zeg
    Blij dat je enkele sterke argumenten geeft om ons te overtuigen van je gelijk :wink:

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sammael
    deze film laatst gezien, wat een b**tfilm zeg
    Blij dat je enkele sterke argumenten geeft om ons te overtuigen van je gelijk :wink:
    hij hoeft toch niemand te overtuigen?
    Hij kan het toch gewoon geen goede film VINDEN.
    ik vind er ook weing aan eerlijk gezegd en ik voel me niet echt geroepen om dat helemaal hier uit te gaan leggen.
    Je kan discussieren wat je je wil maar daar wordt het geen betere film van voor mij... en ik ga hem ook zeker niet nog een keer kijken.

    indien iemand anders het een fantastische film vind prima maar die vind de film echt niet minder leuk als ikargumenten ga geven waarom ik dit geen leuke film vind.

    1 argumentje dan voor de vorm; ik vind die Jennifer vreseliijk om naar te kijken en de sfeer in de film staat me ook niet aan.

    Lex

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •